Vigyorgott majd megcsókolt. Elkezdte a pólóm felfele húzni, de most engedtem. Levette és ledobta a földre. Levette magárol a pólóját és azt is eldobta. Megfogta a lábam és felemelt. Neki nyomott a falnak, olyan érzés volt mintha egy szendvicsben lennék.
Hevesen kezdtük venni a levegőt. Megcsókolt, hamar falni kezdük egymást. Elkezdte lehúzni a nadrágom. Majd lerakott a földre és lehúzta rólam. Ekkor vettem észre hogy semmi más nincs rajtam csak fehér nemű. Nem zavart, mert tudtam hogy szeret. Amikor ki nyílt az ajtó.-Anyaa ki ez a néni és a bácsi?-,kérdezte egy gyerek hang.
-Jajj kicsim nincs...-, az idősebb hang abba maradt.
-Maguk meg mit csinálnak a pelenkázóba?-, kérdezte felháborodottan a nő. Mi vörös fejjel leszáltunk egymásról és felkapkodtuk a ruháinkat a földről majd gyors fel is vettük őket.
-Maguk megőrültek? Most komolyan a gyermekeim elött akarnak dugni?-,kérdezte ordítva. Mivel hangosan ordított a nő, ezért Jeni is meg jelent.
-Maja! Ti mit csináltok?-,kérdezte Jeni értetlenül. Mi még mindig full vörös fejjel álltunk.
-A havetjai itt akartak baszni!-,mondta a nő felháborodottan.
-Maja ez igaz?-,kezdett el kuncogni Jeni.
-Öhmm nem!-,mondtam és megfogtam Alex kezét és kihúztam az utcára.
Kinyitottam a kocsit és be nyomkodtam Alexet az anyós ülésre. Én pedig be száltam a másik oldalon.
-Figyu! Ezt nagyon nem kellett volna...-,mondtam még mindig paradicsom piros fejjel.
-De élvezted nem?-,kérdezte azzal az idegesítő félmosolyával.
-Attol függ mit kellett volna élveznem?-. Kérdeztem dühősen.
-Az egészet Baba! Majd nem lefeküdtünk, és jó móka volt... Nem?-,kérdezte.
-Téged élveztelek, de azt amikor bnyitott a nő azt nem igazán...-,mondtam.
-Szóval bejött az amit csináltam?-,kérdezte perverzen.
-Igen! De neked is!-,mondtam.
-Hát persze, hisz egy ilyen szép lánnyal vagyok együtt!-,mondta vigyorogva.
-Szóval szép vagyok?-. Kérdeztem egy szép nagy félmosolyal.
-A leggyönyörűbb a világon!-,súgta a fülembe, amitől kirázott a hideg. Ő ezt észre vette és kis csókokat nyomott a nyakamra. Majd elkezdte szívni ami holnapra biztos meglátszik.
-Ne jelölj meg!-,mondtam nevetve.
-De, hisz az enyém vagy!-,mondta perverzen.
-Ohh igen?-,kérdeztem.
-Igen! És csak is az enyém maradsz.-mondta.
Sziasztok remélem tetszett ez a rész is😉😉😉
YOU ARE READING
Ebből Mi Lesz?
Non-FictionBoldog Maja vagyok 17 éves. És az én "szerelmi" életem láthatjátok. Ez a könyv igaz történet alapján van kicsit átfogalmazva stb. Igen boldog pedig nem szoktam boldog lenni. Itt a wattpadon mindenki egy tökéletes fiú és egy lány történetét írja le...