Svými boky jsem opisovala precizní a jemné kroužky nad těmi jeho, zatímco on je pevně svíral ve svých dlaních. Zhluboka jsem mu oddechovala do rtů.
Cítila jsem tlumené světlo z paprskovitého lustru hřát mou nahou kůži, ale nemyslela jsem si, že to teplo tady panovalo kvůli němu.
On si toho asi všimnul taky, rty přesunul do žlábku mezi mými prsy a setřel z něj tak kapičky potu.
,,Ne," vydechla jsem a jednu dlaň z jeho hrudníku přesunula na jeho tvář.
Téměř panovačně jsem si jeho rty přitiskla zpátky na ty moje.
Pobaveně se zatvářil, přestože byl stále okupován mnou, a pošeptal: ,,Musíš se odnaučit mi tohle říkat..."
Skousnul můj ret a já přidušeně vyjekla.
Snažila jsem se setrvat v rytmu mých pohybů, ale z nějakého zvláštního důvodu se teď sex jevil jako to nejméně důležité. Měla jsem ho, celého, jeho broskvové rty, jiskřivé oči, horkou kůži... Chtěla jsem daleko víc než sex.
Po celou dobu jsem nedovolila jeho rtům oddálit se od těch mých.
My byli v tomhle ohledu tak rozdílní... Já vždycky brala sex jako způsob, jak ještě prohloubit citové pouto, něco... mystického, kouzelného, zatímco on... on měl krabici plnou mučících nástrojů.
Jeden jeho prudký pohyb ve mně mě vrátil do reality plné toho slastného pocitu rozlévajícího se mi po těle.
,,Můj bože," zavzdychala jsem a odtrhla od něj svou tvář, abych se mohla pořádně nadechnout. ,,Můj bože, ano... Daddy, udělej se ve mně!"
Pak mě prudce povalil do postele pod sebe a mé zápěstí sevřel ve svých dlaních nad mou hlavou. ,,To znělo téměř dominantně, mladá dámo..."
Nepomohla jsem si, musela jsem se zahihňat. ,,To ano... Já jsem přece ten největší dominant, kterého znáš..."
Naklonil se ke mně ještě blíž a své měkké rty položil na můj nos. Kolem očí se mu vytvořily ty milé vrásky, které se objevily pokaždé, když se usmíval.
,,Daddy-oooooooh," zdeformovalo mé předlouhé zívnutí pokus o konverzaci a on mě na špičku nosu políbil ještě jednou.
,,Půjdeme spinkat?" pošeptal konejšivě, jako bych už dávno dřímala.
Pokývala jsem hlavou a pocítila mírnou bolest, když ze mě vystoupil.
Všechno to jeho teplo uvnitř mě se najednou rozlilo.
Doslova.
Cítila jsem, jak ze mě jeho kapky tečou na prostěradlo.
,,Daddy," zamumlala jsem unaveně, má víčka téměř překrývala můj výhled, ,,princezna udělala nepořádek..."
Ani jsem ho pořádně neviděla, akorát jsem pocítila jeho velkou dlaň na mém líčku a rty na mém spánku. "To nevadí, princezno. Takový nepořádek je v pořádku..."
"Nepořádek se musí uklízet," napomenula jsem ho káravě a nemotorně se převalila na druhou stranu postele.
Stačilo pár důkladných pohybů mým jazykem a na prostěradle nezbyly téměř žádné stopy.
,,Nepokoušej mě," zaznělo přísně za mou hlavou.
Otočila jsem se zpátky čelem k němu, abych mohla vidět, jak pevně zatíná pěsti.
Nevinně jsem se zatvářila a to ho donutilo zatnout ještě víc.
,,Co jsem udělala? Chtěla jsem být hodná..."
ČTEŠ
Life Is Not Grey
Romance"I'm your fucktoy, daddy. I'm your little whore. I'm yours. Your little princess." Slýchávala jsem o tom, poslední dobou to probíral snad každý. Ale nikdy jsem si nepředstavovala, že to bude takové...