|Chapter 7.|

55 1 0
                                    

Cesta se naštěstí obešla bez křiku, ale byla docela dlouhá, jeli jsme asi hodinu. Takže to jako budu muset jezdit k matce hodinu?! Ach jo..Zatavili jsme před luxusní vilou. Vystoupila jsem a vešla do krásný zahrady, asi tady bude zahradník, což je super, protože jediný co dokážu vypěstovat je plevel. Šla jsem po kamenné cestičce, která vedla ke vchodovým dveřím. Justin se za mnou belhal, asi se čtyřma kuframa, byl udejchanej a pohled na něj byl fakt komickej. Otevřela jsem dveře a vypadalo to tu božsky. Obrovskej, moderně zařízenej dům. Takovej sem vždycky chtěla mít. Když jsem prošla první patro, tak Juss teprve vešel do dveří. Já se neudržela a začala se  mu smát. Rozcuchaný vlasy, červenej obličej, kterej připomínal rajče, a jazyk vyplazenej jako pes :D "Haha...Fakt vtipný" řekl. Když jsme se uklidnila, tak mi Bieber přinesl i zbytek kufrů. Odnesla jsem je nahoru do NAŠÍ ložnice a otevřela první kufr s oblečením, ale počkat! Otevřela jsem skříň a Justin tu už měl věci.. Jakože je to jeho barák, nebo jako co?! No to je jedno, nebudu to řešit, spíš jsem začala vybalovat. Je asi jedna odpoledne, takže si jdu uvařit oběd, jestli je teda něco v lednici.. Jasně že jo, úplně plná lednice, ale jak to?! Možná tu byli včera, když jsem spala.. Vyndala jsem si potřebné věci na čínu a začala vařit. Za chvilku jsem to měla hotové. Nandala jsem si a chtěla si sednou, ale to by mě Bieber nesměl vyrušit. "Nandáš mi taky?" Byl opřený o futra dveří a zubil se na mě. Jen jsem mykla rameny a nandala mu. Sedl si na proti mě a já se s radostí pustila do jídla. Když jsem měla dojedeno, vzala jsem Jussovi talíř a umyla ho. "Víš, že bych zvládnul umýt talíř" řekl pobaveně. "Nebudeme to riskovat" řekla jsem a tentokrát jsem se na něj zazubila já. "Co máš dneska v plánu?" Zeptal se mě. "Asi nic" řekla jsem. "Vadilo by, kdybych tu udělal párty?" Zeptal se mě, přišlo mi od něj hezký, že je ohleduplnej a zeptal se. Jen jsem kývla hlavou nahoru a dolů, že mu to jako dovoluju. Přišla jsem si jako třicátnice, která mu dovoluje jít s kámošema na pivo :D Šla jsem do ložnice a vzala si svůj notebook. Pustila si svůj oblíbenej horor a koukala jsem se. Když film skončil, tak do dveří vrazil Justin. "Jakto že  nejsi připravená, všichni tu budou za půl hodiny?!" Řekl mi. "Já ale nikam nejdu Jussi"  řekla jsem mu. "Ale jo, za půl hodiny dole" To mi to jako oznámil?! Fajn, šla jsem najít koupelnu, ale naštěstí byla spojená s ložnicí, takže pohoda. Vlezla jsem do sprchy a užívala si ty horké kapky vody na mém těle, dokázala bych bejt v tý sprše hodiny, ale musím vylézt. Šla jsem do skříně a vybrala si šaty.

 Šla jsem do skříně a vybrala si šaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak se nalíčila. Decentní linky, obočí a matná starorůžová rtěnka. Tu rtěnku nosím skoro pořád. Pak si obula boty. Zvolila jsem obyčejné, černé hodně vysoké podpatky. Vlasy jsem si jen rozčesala, mám je totiž už od přírody jemně zvlněné. (Víte jaký má Sell vlasy ne? :D) No a jsem hotová, šla jsem do obýváku, odkud se rozléhala hlasitá hudba. Bylo tu spoustu lidí a když mě Jay uviděl, přišel za mnou s tím, že mě představí svým kamarádům. "Sluší ti to" řekl a mrknul na mě. "Jo, děkuju" a usmála jsem se na něj. "Takže lidi, tohle je Angel Rosalie Bieberová" na konci věty se trochu uchechtl, ví jak nemám ráda, když mi někdo říká celým jménem a ještě víc mě nasere, když mi někdo řekne Bieberová. Za to bych vraždila! Falešně jsem se usmála. "No a tohle je Ryan, Fredo a Lil" ukázal na ty kluky. "Sedni si" řekl Justin. Tak jsem si sedla  a začal výslech, ale nemám jim to za zlý. "No jo Justine, máš krásnou manželku, závidím" řekl myslím Lil. "To víš, jednou taky budeš mít štěstí a najdeš, tak krásnou holku jako já" a všichni se na mě usmáli. Počkat!... Juss teď řekl, že jsem krásná! Nic to neznamená Angel, nedělej blbosti. "Tak já si dojdu pro pití, chcete někdo taky?" Zeptala jsem se jich, všichni řekli, že ne, takže jsem se vydala pro pití. "Kočičko, neužijeme si" Řekl někdo oplzlým hlasem. "Asi ne" a muckla jsem toho neznámýho týpka. "To nebyla otázka!" Křikl po mně a chytl mě pod krkem a švihl mi hlavou o zeď, zatočila se mi hlava, ale nesmím zavřít oči! Bránila jsem se,ale on měl hroznou sílu. Nakonec jsem mu dala kopanec do břicha a on stisk povolil, ale to se mě už zavírali oči..



Takže Čau, další část na světě ♥ Snad se bude líbit, zase prosím o komenty atd. Příště to bude z pohledu Jay a zjistíte, jak to s Rosalie dopadne ♥ děkuju, že čtete tuhle story ♥



You are my CurseKde žijí příběhy. Začni objevovat