"Před tancem jste se 13 let věnovala baletu. Proč jste najednou přešla k takovému rozhodnutí?"
"I když jsem si v baletu vedla poměrně dobře, přešla jsem k jinému názoru. Přece jen, balet je spíše umění a já cítila, že mě to přestává bavit. Už jen z toho důvodu, že balet není živý, jsem se nasměřovala k něčemu bláznivějšímu a zábavnějšímu, jako je to, co dělám teď. Proto jsem si našla nový cíl, který mám v plánu ještě více uskutečnit.""Jak jste se seznámila s lidmi, se kterými skupinově působíte?"
"Stejné město, stejná škola...Dostali sme toho správného člověka, který si nás povolal do jedné skupiny a stal se naším manažerem. Pak už to šlo samo. Naučil nás, učí a dlouho ještě učit bude."Jaký s nimi máte vztah?''
"Výborný. Nejsou mezi námi žádné spory. Rozumíme si a dokážeme se dohodnout na určitých věcech bez hádek. Jsem ráda, že tvořím skupinu zrovna s nimi.""Proč zrovna Danger targets? Kdo je zakladatelem názvu?"
"My všechny. Danger znamená nebezpečný a target terč. A jelikož máme drsný a nebezpečný styl tance, není lehké nás zaměřit tak, aby nás stoprocentně kdokoliv porazil."
-zasmála jsem se."Jak vypadají vaše tréninky?"
"Trénujeme 3x až 4x týdně, podle situace. Někdy do toho zasáhnou i víkendy.""Vystupujete se skupinou v televizi?"
"Několikrát jsme se objevili v televizních novinách, ale to není nic moc velkého.""Co považujete za svůj úspěch?"
"Je jich hodně. Tady v Californii se každoročně uskutečňují soutěže, v nichž pokaždé uspějeme. Dokonce jsme dokázali dotančit až na první místo.
A jestli se mi chystáte položit otázku, zda jsme se nezůčastnili i mezinárodních soutěží, tak ne. Zas tak úspěšné nejsme.""Jaké jsou vaše společné cíle?"
"Vystoupit víš a překonat se. Ukázat všem na této planetě, že to nejlepší teprve příjde."A tak to vše začalo.
ČTEŠ
Dance Battle||JK
FanfictionRozdíl mezi americkou taneční skupinou a korejskou taneční skupinou? Skoro žádný. Stejný styl tance, stejný počet členů, stejná pravidla. Ale přece jen v tom maličký háček je. Né nadarmo se říká, že pouze kluci ovládají hip hop, rap a elektro.Všich...