•12•

360 43 2
                                    

S otevřenou pusou jsme na ni nevěřícně zůstali hledět.

"Ehm...Tak...Jak se vám tu líbí?" vypustila Shel ze svých úst úplnou kravinu. Proto asi na ni ti chlapci, koukají stejně vyoraně, jako my.

Všechny jsme si buďto plácly po čele, nebo jsme zrak radši obrátily někam jinam, protože tohle nikam nevede...
Cítím se tak trapně.

Jiki, která seděla na druhém konci u nás, se s povzdechem postavila a přešla k Shel.
Omluvně se na kluky uklonila, se slovem "Mianeyo" si sedla k Shel a začala něco brkotat.
Pak se k nám vrátili zpět.

"Ty vole...koukni!" doslova mě Jamie bouchla do ramene a ukázala na holku, která akorát přicházela po špičkách k žíněnce, v rukou držíc gymnastický kruh.

koukni!" doslova mě Jamie bouchla do ramene a ukázala na holku, která akorát přicházela po špičkách k žíněnce, v rukou držíc gymnastický kruh

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Ten oblek je krásný!"
Jen jsem se usmála nad tím, jak se tady Jamie rozplývala.
Začala hrát hudba a začala předvádět své vystoupení.

Jakmile skončilo, všichni, včetně nás, začali tleskat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jakmile skončilo, všichni, včetně nás, začali tleskat. Ještě aby ne, ani jedinou chybu neudělala.

Poté jsme sledovali následující vystoupení. Z některých jsem neměla skoro nic, díky Jamie, která počas měla své chytré argumenty o tom, že ty holky nemají kosti.

Skončilo poslední vystoupení a opět zaznělo tleskání. Následné vyhlášení vítězky.
Vyhrála ta, která měla ty modrobílé šaty. Zasloužila si.

"Nejdem do šatny? Dát si chvíli přestávku?" navrhla Lyn.

"Máme být celou dobu tady," namítla Jamie.

"Stejně tu budem jen tupě sedět a čumět. Jdem," řekla Piper a s mávnutím ruky na náznak následování, šla směrem k východu z haly.

V šatně jsme ale dělali to samé, co před chvílí v hale. Nic.

"Co vlastně ještě zbývá?" promluvila Piper, nehybně ležící na lavičce.

"Mám pocit, že basketbal a fotbal," zapřemýšlela Lyn, stojíc u otevřeného okna.

Dance Battle||JKKde žijí příběhy. Začni objevovat