•3•

538 43 5
                                    

"Kde je ten pudr!"
"Neviděl někdo oční stíny?"
"Podejte mi prosím tu rtěnku!"
"Doneste někdo ty řasenky!"
ozývaly se naše kosmetičky ze všech stran. Já jsem je jen pozorovala z povzdálí, čekajíc, kdy budu konečně na řadě.

Abych vám to trochu upřesnila...
Právě teď jsme v Las Vegas, jelikož tu a už dnes bude probíhat Billboard Music Awards, tedy udělování hudebních cen.
Nikdy jsme tam nebyly. jsem zvědavá, jak to všechno bude probíhat. Né, že bych se netěšila, právě naopak....

Jenže je tu tak trochu menší problém. Jsme pozadu více, než jsme čekaly, je tu zmatek a kosmetičky jsou zbrklé. Netušily, že to bude až taková dřina nás líčit, přece jen...dle naší manažerky musíme vypadat "okouzleně".
Upřímně řečeno, mně na tom až tak nezáleží, v líčení se nevyznám a kosmetičkám vždy vyjdu vstříč. Jak mě namalují, tak budu prostě vypadat.

Ale ráda bych už byla taky hotová, jenže to by si přede mnou nemohla vymýšlet Jamie, která v tom křesle sedí snad půl hodiny, nespokojená se svým líčením. Chudák kosmetička.

Hold ta nejmladší musí jít poslední.

"Další," pokynula kosmetička, načež jsem si sedla do křesla a nechala se hýčkat. Moc dlouho a velké dřiny jí to nestálo. Jakmile byla se mnou hotová, mi kadeřnice vykouzlily něco s vlasama, jako ostatním a konečně jsme byly plně připravené.

Všechny nás hnaly ven z hotelu, kde jsme teď momentálně ubytované, směrem k bílé luxusně zavedené limuzíně. Nasedli jsme a vyjeli na určité místo setkání všech slavných.

"Proč se cítím jako nějaká zmalovaná čubka." prolomila ticho Piper.
"Prostě jednou nevypadáš drsně, to je toho," uchechtla se Lyn. Hned na to jí Piper věnovala vražedný pohled.

"Zajímá mě, s kým vším budu mít tu čest se setkat," koukala zasněně z okna Shel. Občas mívá takové záseky.
"Uvidíš, až tam budem," ozvala se vedle mě Jamie.
"A už tam budem?"
"Ty...neser,"pohrozila Jamie, načež se Shel zasmála a věnovala se své předešlé činnosti.
"Tohle bude zajímavé," povzdechla jsem si.

************************************

Jakmile jsme dorazili na místo, jsem i přes černé okna limuzímy cítila tuny záblesků z fotoaparátů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Jakmile jsme dorazili na místo, jsem i přes černé okna limuzímy cítila tuny záblesků z fotoaparátů. A to teprve, když z auta vylezete, je moc příjemný pocit mít foťák s bleskem přímo před ksichtem.

Všechny jsme přešli k plátnu, kde jsme nastavili své pózy, aby měli fotografové tu možnost zachytit pár snímků. Rukama jsme mávali do kamer a usmívali se, jak měsíčci na hnoji. Takhle to bylo asi 2 minuty.

Poté jsme šli směrem do obrovské budovy po červeném koberci, po jehož cestě jsme potkali pár celebrit, se kterými jsme se také pozdravili.

Tradice, při kterém se musíš chovat slušně, zdravit a nechovat se jako pitomec. To je velká nevýhoda jak mě, tak holek, jelikož nejsme zrovna takový typ. Rády si užíváme zábavy, děláme srandy, bavíme se...jenže teď svůj čas zabijeme mlčením, seděním na zadku a pozorováním různých vystoupení. Nepočítám to naše.

Dance Battle||JKKde žijí příběhy. Začni objevovat