החזרה ללימודים מתישה.
אוניברסיטת תל אביב היא ללא ספק מקום לא קל .
אז הגיע לו בוקר נוסף של לימודים
אני צועדת במסדרון ולצידי תום חבר ללימודים.
תום ילד בעל עיניים כחולות, בלונדיני, שרירי מהמם ובראד פיט קטן לידו .
לתום יש חברה כבר שנתיים שירי היא קטנה ממנו בשנה והיא קצינה בצה"ל של יחידת מודיעין יחידה מסווגת.
תום ואני ממש מסתדרים.
אנחנו על אותו וייב.
ההורים של תום התגרשו שהיה קטן ואמו הדרדרה לסמים, היא הייתה מכה אותו לפעמיים וכאביו גילה זאת הוא לקח אותו תחת חסותו זה לא כזה קשה בהתחשב בעובדה שאבו שלו מנכל חברת הייטק גדולה.אני נזכרת איך שבוע לאחר תחילת הלימודים התיישבנו בכיתה במקומות הישיבה שלנו, השותפה שמאחוריי דיברה עם חברה שלה,
קוראים לה שלי וכל שיחת פתיחת שבוע שלהן היא מדברת על יחסי המין שקיימה באותו מוצ״ש , אני ותום מזועזעים מכמות הגברים שיש לה.
שלי מדברת בקול רם על היזיזים שלה והכי גרוע שהשותפה שלה לשיחה גם כן לא שמה לב לרמת הדציבלים של הטון.
ואז היא זרקה את זה לאוויר "עידו החתיך שנה שלישית, זה מהפאב מחכה לי בסוף השיעור מחוץ לכיתה ונלך יחד לאכול ומי יודע אולי אפילו נספיק לקינוח."
שתיהן צחקו
ואני רציתי להקיא מרוב גועל, איך את יכולה לשכב עם מישהו שאת מכירה 10 דקות.
אחרי כמה שניות נפל לי האסימון זה אומר שאני אתקל בעידו.
מלמלתי לעצמי בטעות ״שיט״ ותום פתח את עיניו לרווחה והופתע
הוא מיד שאל "למה שיט?" לא הייתה לי ברירה אלא לספר לו "אתה זוכר את האקס של ה4 שנים?"
הוא מיד ענה לי בלחש "זה עידו מי שהיא מדברת עליו נכון?"
הנהנתי להסכמה, "אולי עדיף שיראה אותך שיצאו לו קצת העיניים בכל זאת באיזשהו שלב אתם תתקלו אחד בשני" אני יודעת שהוא צודק אבל משהו בי עוד לא מסוגל אני עונה "אני עוד לא מוכנה לזה אחכה חמש דקות בכיתה בסוף השיעור ולאחר מכן אתקדם ליציאה."
תום שלח אליי חיוך מרגיע ואמר "אחכה יחד איתך"
פשוט מלאך תום מלאך והלוואי ואני אחלוק את חיי יחד עם מישהו כזה.
השיעור מתחיל ואני לא מרוכזת הפחד שאולי אראה את עידו מוציא ממני את כל הפיקוס, והבחורה הזו.
עידו נהיה ממש רודף שמלות.
בתום בשיעור אני ממשיכה לשבת על הכיסא תום מסתכל עליי וצוחק אני צוחקת יחד איתו אחרי שנייה החיוך שלו נמחק "אמה לא להסתובב".
זוכרים את היום שהתת מודע שלי אמר לי להסתובב במסדרון וראיתי אותו.
אז ככה זה היה באותו יום, הסתובבתי וראיתי אותו את עידו.
מיד סובבתי את ראשי חזרה לעבר תום.
עידו ישר שם לב אליי הוא הסתכל עליי במבט פליאה, התעלם מהדייט שלו וניגש אליי.
"אמה מה את עושה פה?"
זה לא אותו עידו הוא השתנה זה יהיה שקר אם אגיד שהוא לא נהיה יפה יותר.
"עברתי לפה, ביטלו כמה שיעורים באוניברסיטה הקודמת." אני מקצרת וממהרת לאסוף את הדברים.
"למה לא אמרת כלום הייתי עוזר לך להסתגל בכל דבר."
עכשיו הוא המלאך השומר הוא כנראה שכח איך הוא פגע בי ואיך אני לא סומכת עליו.
"זה בסדר כבר הסתגלתי שתהיה לך שנה מוצלחת חייכתי חיוך מזויף תליתי את תיקי על כתפי והסתכלתי על תום שהנהן שהוא כאן לצידי.
עידו עמד שם ופשוט הסתכל עלינו אני מיד מיהרתי לסכם, אז ביי, נתראה"
וברחתי משם שתום אחריי.
"אני יודע שהוא פגע בך אבל הבחור לא הוריד ממך לשנייה את העיניים אני חושב שיש לו משהו אלייך".
"תום אני איתו סיימתי עוד ביום ההוא שתפסתי את חברה הכי טובה שלי מעליו."
וככה נגמר השיחה.
באותו סופ"ש נשלחה הודעה לפלאפון שלי מספר לא מזוהה
10:23
"אם את יוצאת היום הביתה, אני אוכל לקחת אותך אני פה עם האוטו וזה ספיישל עד לבית."
מיד הבנתי שזה עידו הכנסתי אותו לאנשי קשר.
אמה 10:25
"לא תודה אני כבר מסודרת?"
עידו 10:28
"עם החבר?"
לא הוא ממש חוצפן איך הוא מעז בכלל לחדור לפרטים אינטימיים אני עונה לו בקיצור ומקווה שיבין את הרמז.
אמה 10:33
"עידו אין לי שום חבר לא שזה עניינך, אתה עשית את הפדיחה ופישלת בגדול אין לך שום זכות לחדור לפרטיים אישיים אחרי 4 שנים שבסופם מצאתי אותך עם החברה הכי טובה שלי במיטה, אז אני מבינה שאנחנו מאותה אוניברסיטה אבל אני מבקשת שתתפוס מרחק, שבת שלום"
עידו 10:38
אמה זה לא עידו חחחח, זה נועם אח של בועז יש לי את המספר שלך מהקבוצת וואטסאפ שפתחו לכנרת ובמקרה אני בתל אביב, אז מתי לבוא לאסוף אותך פסיכוטית קטנה?
איזה בושות אלוהים מה אני עונה לו?
אמה 10:49
"אני כל כך מצטערת אממ אני כבר נפגשת עם אמא שלי במרכז אבל אני שמחה לשמוע שנתראה בכנרת, ושוב פעם סליחה אני באמת מתנצלת."
נועם 10:52
"הכל טוב סולח לך אבל חד פעמי"
כשעליתי על האוטו סיפרתי לאמא כל והיא בתגובה צחקה
"עד שהבחור יוזם צעדים שלא תבריחי אותו הוא גבר אכותי לדעתי"
אני מהנהנת ומחייכת לעצמי
אז הוא מגלה בי עניין?
נשלחה עוד הודעה זו הוא?
לא עוד הפעם מספר לא מזוהה
12:56
"היי זה עידו, את בבית היום בא לך שנצא לסרט? סתם כידידים.
אני מקריאה את זה לאימי ואנחנו מגחכות איך יש לו את האומץ
אמה 12:59
"היי עידו אני לא פנויה כל הסופ"ש מתנצלת."
עידו 13:02
"את לא פנויה באמת או שאת לא רוצה להיות פנויה?"
אמה 13:05
"אני לא פנויה ריגשית סורי."
ופה התחיל סופ"ש הכנרת
YOU ARE READING
לחפש אחר האושר
Romanceאמה היא ״מרובעת״ ,״תולעת ספרים״ הלימודים תמיד באים אצלה קודם ,עם זאת יש בה קטע מגניב היא אוהבת לגלוש. היא בחורה נאיבית שלא חוותה הרבה בחייה , היא מאבדת את התמימות לאחר שנפגשת עם נועם הבחור הרע זה שאהבה לא קיימת אצלו בלקסיקון. הוא יכיר לה את עולמו מק...