אני נוסעת במהירות כשאני מגיעה ליבי הולם בחוזקה אני רצה בגשם ודופקת בדלת וקרובה לעילפון
הוא פותח את הדלת עומד בפתח רואה אותי ספוגה מהגשם רטובה "אמה?" הוא מופתע ואני מופתעת עוד יותר מהאומץ שלי
"קרה משהו? תיכנסי." הוא אומר "לא לא קרה כלום חוץ מזה שאתה פחדן וזאת הפעם האחרונה שאני אבוא ואפתח בפנייך את ליבי זאת ההזדמנות האחרונה שלך נועם, תודה, תודה כבר שיש לך רגשות אליי מעולם לא היה לך סטוץ קבוע ואני בטוחה שמעולם גם לא ביקשת מסטוץ שלך להישאר לישון איתך ללילה מעולם לא הפריע לך מה הסטוץ שלך חושבת עלייך כמו שמעולם לא קינאת לסטוץ שלך, אז תילחם עליי נועם תילחם עליי כמו שמגיע לי אני יןדעת שנפגעת וגם אני נפגעתי בחיי ועד שסוף סוף הצלחתי להיפתח בפני בן אדם הוא סוגר בפניי את ליבו, זה לא פייר נועם שנינו מרגישים את אותו הדבר ואתה רק פוגע לא רק בי גם בך." אני אומרת ודמעות זולגות בעיניי "אני לא יכול אמה אני לא יכול אני לא מסוגל." הוא אומר "למה אתה לא מסוגל? תענה לי למה? לחשוף רגשות, אבל לזיין אותי ולהעיף אותי ולהגיד לי שאין לך כלום אליי אתה מסוגל למה אתה אכזרי איתי נועם אתה כל כך אדיב עם כולם ורק אליי אתה מתאכזר." אני צועקת והוא שותק "למה אתה לא עונה?" הוא עומד מסתכל עליי בוכה פשוט עומד בלי לעשות כלום "הבנתי אותך." אני אומרת בקול חלש מסתובבת ידו תופסת בידיי "אל תלכי." הוא אומר "תן לי סיבה לא ללכת." אני עונה לו עם דמעות בעיניי "תבטיחי לי תבטיחי שלעולם לא תעזבי אותי שתאהבי אותי לנצח את יכולה להבטיח את זה? לא, נכון אני לא יכול להיפגע שוב אמה." הוא אומר והדמעות שלי מתגברות אני מסתובבת לעבר פניו מתקרבת אליו "אנחנו לא יכולים להבטיח לאהוב לנצח אחד את השנייה אבל אני מבטיחה להילחם על האהבה להילחם עלייך ועליי להילחם עלינו בכל יום גם אם זה יגזול ממני כל כך הרבה כוחות בחיים לא התאהבתי ככה אני כל כך מפחדת מהעוצמה הזאת, מפחדת להיפגע גם אבל אני מוכנה לקחת את הסיכון." אני לא מפסיקה לבכות.
נועם תופס אותי ומנשק אותי נשיקה מלאה בתשוקה הוא מכניס אותי לביתו מתנתק מהנשיקה "זה לא יהיה קל בכלל, אני לא קל." הוא אומר ומנשק אותי אני מתנתקת מהנשיקה "לא אכפת לי כל עוד אתה לצידי" אני אומרת לו.קצר וקולע
עוד שני פרקים לסוף ❤️❤️
YOU ARE READING
לחפש אחר האושר
Romanceאמה היא ״מרובעת״ ,״תולעת ספרים״ הלימודים תמיד באים אצלה קודם ,עם זאת יש בה קטע מגניב היא אוהבת לגלוש. היא בחורה נאיבית שלא חוותה הרבה בחייה , היא מאבדת את התמימות לאחר שנפגשת עם נועם הבחור הרע זה שאהבה לא קיימת אצלו בלקסיקון. הוא יכיר לה את עולמו מק...