4 . část

80 7 2
                                    

Probudila jsem se, když jsem ucítila, že auto zastavilo. Otevřela jsem oči a podívala jsem se okolo sebe. Thomas se právě pokoušel vzbudit Nicol. Nakonec jsem se otočila na stranu, kde seděl Dimitrij. Lehce se na mě usmál a políbil mě na čelo.

Když se Nicol probudila, vystoupili jsme z auta. Thomas pokladní ukázal vstupenky a tak nás pustila dovnitř.
Nicol nám zajistili dva boxy. Taky jsem zjistila, že je to nějaký romantický film.

Než film začal, Dimitrij zašel pro dvě plechovky Coly. Nakonec jsme se pohodlně usadili. Po chvilce světla zhasla a film tedy mohl začít.

Na začátku byla střední škola, kam chodila jedna holka. Nikdo si jít nevšímal a nikdo si nepamatoval její jméno. Jednou ji oslovil její idol jménem. Bylo to pro ni znamení. Nakonec se spolu začali bavit a byli kamarádi. Poté ji každý znal. Nakonec kamarádství vyvrcholilo v lásku a tak šli na stejnou vysokou. O dva roky později ji požádal o ruku a ona souhlasila.

Po celou dobu filmu jsem byla opřená o Dimitrije. Jemu to nijak nevadilo. Spíš byl za to rád. Když film skončil, zašli jsme si ještě do restaurace na večeři.

Nicol s Thomasem si objednali kuřecí řízek s hranolkami a k tomu Colu. Já s Dimitrijem jsme si dali zeleninové saláty a džus. Dnešní večer jsme si naprosto užili.

Když jsme zaplatili, vrátili jsme se do auta. Nyní nás čekala dlouho cesta na akademii.

Akademie svatého Nicolase 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat