CATRIN
Když jsem zjistila, že volá Dimitrij, okamžitě jsem zavolala o pomoc. Lenose to velmi rozzuřilo, a tak mě umlčet ránou do spánku. Poté co jsem zjistila , co po Dimitrijovi chce, o záchranu jsem již nestála.
,,Tvůj milý dnes zemře..." řekl mi již po sté. Vím, že Dimitrij pro mojí záchranu obětuje i vlastní život, ale tak to nechci. Náhle se na mě Lenos podívá a bodle se usměje.
,,A z tebe udělám dhampýří děvku." zašeptá a začne se smát. Již po několikáté jsem zkusila, jestli pouta nepovolila a zkusila jsem to i nyní, ale žádná změna se neprojevila. Tolik jsem ho chtěla zabít, ale nemohla jsem.
,,Lenosi?" zašeptala jsem. Chtěla jsem se ho zeptat na jednu otázku, jejíž odpověď mi stále nedošla. ,,Copak mimi?" optal se a při tom ke mě přišel, aby mě pohladil po tváři. Jeho doteky mi byly tolik nepříjemné.
,,Proč chceš Dimitrije zabít?" zeptala jsem se ho.
,,Víš mimi, už mě štve, jak vždy všechno musí mít. Je oblíbenec Kruté. Stal se nejlepším strážcem a nakonec dostal i tebe. Chci ho zabít, protože ve všem je první. Nejradši bych tě oplodnil a tím ho zničil zcela, ale nejde to." odpoví.Jeho slova mě překvapila. Divím se, že jsem si jeho závisti nevšimla. Po chvilce se Lenos podívá na hodiny, které byly zavěšené na staré zdi chaty. ,,Už jen dvě hodiny..." prohlásí a usměje se.
ČTEŠ
Akademie svatého Nicolase 2
FanficDalší pokračování akademie svatého Nicolase. Tento dil bude velmi napínavý. Objevi se zde plno zvratů. Mate se na co těšit