Skoro celý den jsme proleželi. Nechtělo se nám nic dělat.
Zrovna jsme se s Dimitrijem vášnivě líbali, když mi přišla zpráva. Dimitrij mě tedy přestal líbat a slezl ze mě. Neochotně jsem se natáhla pro telefon a odemkla ho.
》Ahojky. Čekáme na vás s Thomasem před tvým kampusem. Uděláme si menší výlet. Tvá Nicol.《
Asi jsem začala nenávidět Nicol. Ona si s Thomasem užít může, ale já ne. ,,Kdopak to je?" zeptá se mě Dimitrij. ,,Nicol, jedeme na výlet." prohlásím a lehce se na něj usměji.
Asi po deseti minutách jsme vylezli ven před kampus. Nicol ke mě okamžitě přiběhne a obejme mě. ,,Promiň..." zašeptá mi do ucha.
,,Co mám s tebou dělat." prohlásím a zasměji se. Nakonec sedáme všichni do auta a můžeme vyrazit na cestu. Nevím ani kam nás Nicol zas táhne, ale mám radost, že vypadnu z akademie.
,,Kam máme Princezno namířeno?" zeptá se po chvíli Dimitrij.
Nicol se na něho podívá a usměje se. ,,Jedeme do kina." odvětí a políbí Thomase.Cesta do nejbližšího města trvá 4 hodiny. Takže až tam dorazíme bude kolem desáté hodiny večerní. Jsem zvědavá, co zas Nicol vybrala za film.
Když nám bylo cca 14 šli jsme do kina na barbie. Byly jsme tam nejstarší holky. Byl to docela trapas.
Nicol během půl hodiny usla Thomasovi na rameni. Po chvilce jsem ji následovala, jelikož Dimitrijův tlukot srdce mě dokáže uspat.
ČTEŠ
Akademie svatého Nicolase 2
FanfictionDalší pokračování akademie svatého Nicolase. Tento dil bude velmi napínavý. Objevi se zde plno zvratů. Mate se na co těšit