❀ 2

1.2K 73 24
                                    

Probudila sam se ujutru u krevetu, sama.

Ustala sam i pogledala kroz prozor, ispred kuće je bio parkiran crni BMW što znači da se Marco vratio.

Bila sam radosna, ujedno i uplašena. Nisam mogla da znam kakvog je raspoloženja. I pored toga, nedostajao mi je, ali ne toliko kao i stari Marco.

Otišla sam u dnevnu sobu, i zatekla Marca kako nepomično stoji. Bio mi je okrenut ledjima.

Zastala sam par koraka dalje od njega. Ranije ne bih brinula za svoje reči, a sada, razmišljala sam šta da mu kažem. Možda je ljut, možda tužan ili razočaran. Kako sam ja to mogla znati?

"Helena!", okrenuo se ka meni.

Na licu mi se automatski pojavio blagi osmeh.

"Helena.", polako mi je prišao, gledavši me u oči.

Stegnuo me je svojim mišićavim rukama i prislonio moje telo uz svoje.

Bila sam nesigurna. Ne znam šta mu je u tom trenutku bilo u mislima.

Osetila sam njegove vrele usne na svom vratu. Stavio mi je nežno ruke na bokove i nastavio da me ljubi, izbegavajući sustet očima.

"Marco..", rekla sam tiho i pomalo neodlučno.

Podigao je glavu i gledao me pravo u oči. Nije pokazivao nikakav osećaj na licu, izgledao je tako hladno i sumorno.

Želela sam ga tako jako, njegove sočne usne, pokušavala sam da se pravim kao da se ništa ne dešava. Da predjem preko svega i nadam se da se neće ponovo desiti. Kada sve krene na bolje, opet se razočaram.

Stojao je ispred mene odlučno i sigurno.

"Ena, volim te.", gledala sam kako ove reči dopiru iz njegovih usta i jezika.

Možda je sve ovo samo izvinjenje, kako bih zaboravila to što me je ostavio samu juče, što me već par dana izbegava, nije me ni jednom poljubio i zagrlio.

Rado bih verovala u njegove izjave ljubavi. Ali kako, kada mi to više ne dokazuje.

Sklonila sam njegove ruke sa sebe, i otrčala na terasu. Sve je bilo tiho. Kao i on i ja. Imam osećaj da smo se bojali jedno drugoga iz nekog razloga. Ratovali smo jedno protiv drugoga, a ujedno i sami protiv sebe.

Izmedju nas su se stvari mnogo promenile, ali niko se ne usudjuje da išta preduzme.

Početak naše veze je bio obećavajuci, ne mogu da verujem da se naš dugogodišnji odnos jednostavno ruši tek tako.

stay with me | Dybala, ReusWhere stories live. Discover now