✿ 13

675 59 11
                                    

Reus pov.

Ovaj dan bi trebalo da bude kao i svaki drugi posle nje. Ali nije.

Pitam se, da li me je zaboravila? Pomisli li nekada na mene kada noću sklopi oči?

Četiri godine od kako je naša veza započela, na ovaj dan.

Ne znam šta sada radi niti misli, ali sam sebi obećao da sve zajedničke uspomene neću izbrisati iz sećanja.

Znam da nisam isti bez nje, znam da me je volela iako je otišla. Voleo sam i ja nju. Ali je to bila komplikovana ljubav.

Šta god bilo, siguran sam da se naša priča još uvek nije završila.

Helena pov.

Shvatila sam da pošto Paulo zna za poljubac izmedju mene i Claudia, saznaće i Laura.

Smatram da bi bilo bolje da to čuje od mene nego od Marchisia ili Paula.

Da li je bolje da je sve vreme lažem poput Claudia, ili da samoubilački prekinem prijateljstvo?!

Odlučila sam da joj kažem sve.

Sve vreme na poslu sam tražila ugodan trenutak da joj saopštim. Bila je poprilično srećna jer ju je Claudio pozvao da izadju.

"Moram da ti kažem nešto.",napokon sam skupila hrabrosti.

"Šta je bilo?",pogledala me je zabrinuto.

"Znam koliko voliš Claudia, ali isto toliko on tebe ne voli.",odmah sam prešla na stvar.

"Šta pričaš ti?",spojila je obrve i uputila pogled koji znači da ništa ne razume.

"Claudio te ne voli."

"Zašto bi me pozvao da izadjemo?"

"Slušaj, on i ja smo se poljubili.",rekla sam tiše.

"Molim?! Šta?!"

U tom trenutku je ušao Marchisio.

"Kako si mogla?",sela je na fotelju.

"Jesi li dobro?!",Claudio je dotrčao i čučnuo ispred nje.

"Pomeri se, molim te.",rekla mu je, ustala je i uzela svoju torbu.

"Helena ovo stvarno nisam očekivala od tebe. Ne shvatam da li to govoriš jer mrziš Claudia ili si ljubomorna.",suzdržavala se da ne pusti suzu iako su joj se oči sjajile.

"Šta si joj rekla?",rukama je prekrio lice i dalje čučeći.

Stojala sam iza njega.

"Znaš ti dobro.",prekrstila sam ruke.

"Šta si joj rekla?!",ustao je i pribio me uz zid.

"Da je ne voliš, što i jeste istina."

"Odakle ti to? Naravno da je volim?!"

"Ali, onu noć posle žurke..."

"Razmisli, da li bih trošio sve ovo vreme na osobu do koje mi nije stalo? Da li bi joj davao lažnu nadu? Ne Helena, jer ja nisam takav.",gledao me je u oči i dalje zarobljenu izmedju njegovih ruku, tela i zida.

Bila sam pomalo uplašena, izgledao je stvarno iznervirano i vikao je.

Sišli su ljudi sa sprata i gledali šta se desava.

"Pusti je.",neko je rekao.

Claudio me je samo pogledao stisnuvši zube i otišao zalupivši vratima za sobom.

U tom trenutku sam se osećala bespomoćno. Zašto mi je sve ovo trebalo?

...

Došla sam kući i zvala Lauru par puta, jasno mi je zašto se nije javila.

Začulo se zvono na vratima, prva osoba na koju sam pomislila je Claudio. Verovatno ima nešto da mi kaže.

Ali to je bio Paulo.

"Ejj, otkud ti?",pitala sam ga.

"Došao sam jer mi ne odgovaraš na poruke i pozive.",pokazao mi je telefon.

"Nisam ni videla, udji ako hoćeš.",ostavila sam otvorena vrata i krenula nazad ka sobi.

"Hvala.",krenuo je za mnom i zatvorio vrata.

Sela sam na krevet razmišljajuci o svemu.

"Pa, kako si provela dan?",seo je pored mene.

"Rekla sam Lauri za ono."

"I šta je bilo?"

"Verovatno je još zbunjena, a Marchisio je izgladao ljutito."

"Čemu tolika drama zbog jednog poljupca?"

"Rekla sam joj takodje da je Marchisio ne voli."

"Ne krivi sebe, samo si rekla istinu. Nisi mislila ništa loše.",stavio je svoju levu ruku oko mog ramena.

Shvatila sam da imam mnogo sreće u životu jer imam Paula za prijatelja. Osoba na koju u nekim trenutcuma nisam obraćala toliko pažnje, a on je uvek bio tu, pored mene.

Paulo pov.

Sedeo samo pored nje i zagrlio je, a ona je spustila svoju glavu na moje grudi, najlepši osećaj kada ti osoba do koje ti je stalo veruje.

Pokušaću da češće postavljam nastavke, trenutno imam dosta obaveza oko škole.

Dobila sam i novu ideju sa priču, čini mi se zanimljivo. Mislim da ću sa njom početi kada završim ovu knjigu.

❤❤✨

stay with me | Dybala, ReusWhere stories live. Discover now