❀ 10

881 61 44
                                    

Čekala sam Paula da dodje, pa da idemo na žurku kod Alvesa.

...

Začula sam sirenu auta i pogledala kroz prozor. To je bio Paulov auto. Brzo sam izašla, dok me je on čekao naslonjen na automobil.

Prišao mi je i zagrlio me, pa sam ušla u auto, a za mnom i on.

...

Parkirali smo se ispred velike vile. Izgledala je prelepo. Pogotovo što je mrak pao i sva svetla su upaljena.

Ušla sam zajedno sa Paulom u prostoriju gde je bilo mnogo ljudi. Muzika je bila glasna.

"Evo je porodica Dybala!",prišao nam je Dani raširenih ruku i u isto vreme nas zagrlio.

"Dobro je Dani i mi tebe volimo",potapšao ga je Paulo po ramenu i otišao da se pozdravlja sa ostalima.

Sela sam za mali šank pretvarala se da mi je zabavno.

"Želiš nešto da popiješ?",odjednom je iza šanka ustao Marchisio.

"Um, ne hvala.",uzvratila sam.

"Zašto ne ideš kod devojaka?",pitao me je glancajući neku čašu.

"Radije bih ostala ovde i pričala sa tobom."

"Kako hoćeš.", odgovorio je s osmehom.

Tako smo pričali neke gluposti, a ja sam pitala stvari koje ne bih inače.

Prišao nam je Paulo i seo do mene.

"Chisio, kao i obično."

"Odmah stiže."

"Zabavljaš se?",okrenuo se Paulo ka meni.

"Ne baš.", slegla sam ramenima.

"Gledaj ovo onda.",stavio je ruku oko mojih ramena.

"Tamo su ti Alves i Cuadrado koji igraju neki ples. Dali su mu neko čudno ime.",pokazao je prstom na njih.

"Tamo ti je Mandžukić koji flertuje sa dve devojke iako mu je njegova u susednoj sobi.",na to sam se nasmejala.

"Vidiš sad im pokazuje i bicepse."

"Onda, tamo su ti Bonucci, Higuain i Pjanić. Igraju fifu sa mnom al sam došao po piće.",dodao je.

"Ne vidim Higuaina."

"Ah, verovatno je u kuhinji. Koristi svaku priliku da šmugne."

"Ali ja i dalje samo sedim."

"Pa idi i upoznaj se sa nekim. Idi kod devojaka ili možeš da igraš sa Cuadradom i Alvesom. Primaju svakoga.",rekao je ispijajući piće.

"Claudio daj još jedno pa idem.",dodao je.

...

Prišla mi je Ivana, Mandžina devojka.

"Hej, šta radiš?",pitala me je.

"Sedim.",naslonila sam se na šank.

"Gde ti je Paulo?"

"Igra fifu sa društvom."

"Nisam ga videla. Sigurno je negde drugde. Hoćeš da odemo malo napolje?"

"Može."

Prolazile smo kroz sobu u kojoj su neki igrali, ljubili se ili igrali igrice.

"Zar ono nije Paulo?",pogledala me je Ivana.

"Koje?"

Pokazala je prstom na momka koji se žvali sa devojkom.

stay with me | Dybala, ReusDove le storie prendono vita. Scoprilo ora