Paulo
Tog oblačnog jutra smo stigli u Torino. U mislima mi je bila samo Helena. Zašto bi mi rekla da moramo da porazgovaramo o nečemu? Sigurno je nešto bitno, a sve više sumnjam da je povezano sa Reusom.
Nazvao sam je telefonom, i iako je nebo nagoveštavalo na oluju, ona je zahtevala da se prošetamo.
Parkirao sam auto u blizini dogovorenog mesta, gde smo se i našli. Pomalo sam se bojao i strepeo šta će mi reći. Razmišljao sam da je pitam da li je bila sa Reusom zaparvo, ili su to stare slike možda.
"Ej.",rekla mi je dok sam joj se približavao.
"Helena.",došao sam do nje i zagrlio je, dok me je samo potapšala po ledjima.
"Izvini što nisam gledala utakmicu. Znaš da uvek pratim sve mečeve.",rekla je s blagim osmehom dok smo polako hodali.
"Biće još utakmica.",odgovorio sam.
"Zapravo, nisam je gledala jer sam tad bila sa Reusom."
Znao sam, Reus je tema ovog razgovora. Iako sam to donekle očekivao, ostao sam bez reči i nekako razočaran.
"Došao je iz Dortmunda, samo da me vidi.",kao da ga je hvalila.
"Video sam slike na instagramu.",odgovorio sam.
"Ii..ide nazad ujutru."
"Zašto mi to pričaš? Predji na stvar."
"Uglavnom, pitao me je da idem sa njim."
"Jesi li rekla da hoćeš?!"
"Pa, ne znam. Još se predomišljam. Htela sam da te obavestim, jer mi stvarno značiš. I ne bih mogla da odem a da ti ne kažem sve."
Da li mi je upravo rekla da ide za Dortmund?
"Zašto bi mi to uradila?! Zar ćeš stavrno otići?"
"Nisam rekla da idem. Samo, htela sam da sa tobom popričam o svemu."
"Da li ga zaista voliš?"
"Kakvo je to pitanje?",spojila je obrve zbunjeno.
"Pitanje na koje možeš odgovoriti jedino sa da ili ne. Jednostavno je, da li ga voliš? Reusa?"
"Zašto me to pitaš?"
"Jer, on želi da budete zajedno. A da li ti to stvarno želiš?"
"Rekla sam ti,nisam sigurna."
"Znači da te nešto sprečava da odeš. Koji je razlog tvoje neodlučnosti? Oko čega se dvoumiš?",okrenuo sam se ka njoj i stavio ruke na njena ramena.
"Molim te Paulo, uspori malo. Previše pitanja."
"Nisam ti ovo rekao ranije, jer sam mislio da ne moram da žurim. Možda si ti bila ta koja mi je davala lažnu nadu. Od kad si se vratila iz Nemačke, proveli smo mnogo vremena zajedno. Sve ovo vreme sam smatrao da sam ti zamena za Reusa. Plašio sam se da ti kažem šta osećam, jer sam se bojao da neću dobiti isti odgovor. Mislio sam da je on jedini za tebe. Da si došla ovde da ga zaboraviš, a ja sam bio samo sporedan lik koji ti je pomagao u tome. I shvatio sam da sam bio u pravu. Možda ga i dalje voliš, ili ti samo nedostaje. Siguran sam da sam ja taj razlog koji te vuče da ostaneš ovde."
Helena
Možda je u pravu, možda sam sve vreme u Paulu tražila Reusa. Ipak, svesna sam da mi znači mnogo više od toga.
Takodje, istina je da se dvoumim zbog njega.
"Nećeš ništa da kažeš?",pitao je.
"I ako odeš, i ako sam ti bio samo zamena, znaj da te volim. Shvatio sam da više nema oklevanja. Možda je kasno ali, volim te Helena.",polako me je zagrlio i naslonio bradu na moje rame.
Bila sam već tad sigurna u svoju odluku. I sada, kada imam priliku da budem ponovo sa Marcom, izabrala sam Paula.
"I ja tebe volim Paulo.",nasmejala sam se, iako on to nije video.
Pustio me je iz zagrljaja i podigao glavu ka meni kada je čuo. Nisam mogla da sakrijem sreću ispoljenu osmehom, baš kao i on, a potrebe za tim nije ni bilo.
Pogledao me je presrećno, sa sjajom u očima. Više ni on ni ja nismo imali šta da kažemo.
U tim momentima tišine, pogledima smo govorili sve. Njegove tamne oči su se spustile i bile usmerene ka mojim usnama. Približavali smo se jedno drugom polako, dok nisam mogla da mu osetim dah, kao i on meni. Rukama mi je dotakao lice i približio ka sebi, nakon čega su nam se usne spojile. Halapljivo sam pratila njegov ritam. Dirala sam mu kosu, dok su se njegove ruke oko mog boka spuštale dole.
"Idemo kod mene, kiša će.",rekao je i odvojio se polako od mene. Povukao me je za ruku nakon čega smo po sitnoj kiši otrčali u njegov auto.
Sledeći deo je kraj, znam da sam zbrzala al nmg da odugovlačim više i glupo mi je da knjiga ima oko 50+ delova...
Takodje imam u draftu jednu knjigu koju planiram da izbacim, tema je drugačija.
ESTÁS LEYENDO
stay with me | Dybala, Reus
Fanfic❝ Nisam bio svestan šta sam imao dok to nisam izgubio. Tebe. ❞