15☄

1.4K 119 14
                                    


                 Capitolul XV

Trecuse abia câteva zile de când eu cu Tae formăm un cuplu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Trecuse abia câteva zile de când eu cu Tae formăm un cuplu. Nu m-am așteptat ca totul să ia o astfel de întorsătură. Nu cred că m-am simțit vreodată atât de bine așa cum mă simt acum. Totul pare a fi un vis ireal din care n-aş vrea să mai mă trezesc vreodată. Iar după spusele lui Jimin, Tae chiar a devenit cu totul o altă persoană. Același om vesel pe care îl cunoșteam înainte de a veni aici. Doar că îmi pare nespus de rău că Tae încă nu s-a împăcat cu Jimin și încă tot nu înțeleg de ce încă continuă să mai fie supărat pe el.

- Mihaela, Vin-o să mănânci! strigă Jin din bucătărie.

- Ok... Vin!

Nimeni nu era în bucătărie, doar Jin care pregătea prânzul.

- De ce niciodată nu mă lași să gătesc și eu? Nici măcar să te ajut nu mă lași!

- Gătitul nu e responsabilitatea ta în această casă. Nu ești aici pentru asta și în plus știi foarte bine că gătitul e hoobyul meu.

- Bine, bine... Am înțeles.

- Vreau să te întreb ceva. Îmi spune Jin în șoaptă pentru a se asigura că nimeni nu ne poate auzi. Nu-i spun nimic ci doar îi dau afirmativ din cap.

- Ceea ce mi-ai spus atunci în acea seară, când ne-am jucat adevăr sau provocare, e adevărat ?

- Da, Jin! Strig la el în timp ce îmi dau ochii peste cap. Eu credeam că tu deja ai vorbit cu ea. Crede-mă tot ce ți-am spus e adevărat, chiar ea cu gura ei mi-a spus acele cuvinte. Ar trebui să...

- Hey, ce faceți? Ne salută Tae, îmbrățișându-mă de la spate după care îmi oferi un pupic dulce pe obraz. Ce ar trebui? Despre ce vorbiți?

- Mm... Nimic serios.

- Da, doar vorbeam despre ultimele noastre concerte! Răpunde Jin rapid pentru a evita și alte întrebări.

- Aaaa.. Bine. Mi-e foame! Vreau să mănânc! Spune Tae încă continuând să mă țină captivă între brațele sale, smiorcăindu-se ca un copil mic.

Toți băieții se adunară la masă și doar în câteva minute aproape totul dispăruse din farfurii.

O bătaie în ușă ne făcu să ne întoarcem toți capurile spre sursa zgomotului.

- Aaa, daa.. Am și uitat. Am uitat că am chemat-o mai devreme azi pe doamna Mary. Spune Namjoon ridicându-se de la masă, după care se grăbi să ajungă la ușă pentru a o deschide.

A different world//Kim Taehyung//BtsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum