Nakon nekih pola sata gledanja filma (Koji je bio prezanimljiv) došla je scena gdje Peeti (Jedan od junaka filma) srce staje. U tom trenutku me Marko jako nježno uhvatio za ruku. Osjetila sam stisak njegove snažne ruke na mojoj. Kao da je odahnuo kada se Peeta vratio svijesti. Ostatak filma je prošao bez ikakvih posebnih događaja. Ubrzo je film završio, a ja i Marko smo već bili umorni. Ja sam se ustala i krenula prema svom krevetu.
"Laura, nemoj ić." Rekao je Marko pospano.
"A di bi ja trebala dušice spavat ako ne u svom krevetu?"
OMG nazvala sam ga dušicom! O, Laura koji si ti debil, pa mislim stvarno.
"Joooj, daj dođi ovdje" pokazao je na prazno mjesto pored sebe zijevajući.
"Tebi to ne smeta?" Rekla sam nesigurno prilazeći njegovu krevetu.
"Meni treba netko s kim ću se mazit."
"Ok, ok" Rekla sam dok sam se pokušavala smjestiti pored njega.
Sve mi je ovo bilo jako ne znam kak bi to rekla čudno, al opet drago. Marko je bio drag, divan i krasan. Prema njemu me privlačila ta njegova dobrodušnost. Ali opet poznajemo se 2 sata a već bi se htio mazit. Nije da mi smeta. Ja mislim da sam se zaljubila i to u najjjjjzgodnijeg nogometaša. Razmišljala sam u sebi.
Nakon nekog vremena Marko me zagrlio, a ja sam glavu naslonila na njegova prsa. Tako smo zajedno zagrljeni zaspali.
{Marko's P.O.V.}
Probudile su me prve zrake Sunca koje su dolazile iz prozora na drugoj strani sobe. Primjetio sam da Laura još uvijek spava. Ajme kako je samo slatka. Uzeo sam mobitel i poslikao nas, ali nisam htjeo sliku staviti na instagram jer znam da bi oko toga nastala cijela drama. U ovo kratko vrijeme što ju znam jako mi se svidjela, ustvari mislim da sam se zaljubio, i to ozbiljno. Nekoliko minuta sam promatrao njezino prekrasno lice, velike zaklopljene oči.
{Laura's P.O.V.}
Osjetila sam Sunčeve zrake na svom licu polako sam otvorila oči. Ugledala sma Marka kako me promatra. Bio je baš sladak.
"Dobro jutro!" Veselo je rekao.
"Dobro jutro i tebi." Rekla sam pospano.
"Mogu li te nešto pitati?" Upitala sam ga.
"Naravo dušice." Rekao je vragolasto.
"Koliko dugo si zurio u mene dok sam spavala?"
"Paaaaa, nekoliko minuta." Vidjela sam da se malo zacrvenio.
"Jel moguće da se muškarčina Marko Pjaca zacrvenio?" Rekla sam vragolasto.
Zamucao je "Ne, ne nije."
"Oooo, men' se čini da je. Moram priznat da si sladak kad se sramiš." Rekla sam sa smješkom ali me u tom trenutku Marko počeo škakljati.
"Marko molim te prestani" Rekla sam smijajući se.
"Ne dok ne povučeš ono što si rekla." Vragolasto se smijao.
"Što, molim te Marko prestani me škakljati." Rekla sam ne prestajući se smijati.
"Moraš prvo povući ono što si rekla da sma sladak, i onda moraš reć da sma ja najzgodniji muškarac na svijetu."
"Povlačim ono što sam rekla o tvojoj slatkoći, ali neću reći da si najzgodniji jer nisi."
Marko se na te riječi malo nadurio ali me prestao škakljati. Ustala sam se kao i on.
"Ti si najseksi muškarac na svijetu!!!" Rekla sam skaćući mu na leđa. Vidjela sam da mu je osmijeh zatitrao na licu kada sma to rekla. Uhvatio me, a u taj trenutak je u sobu ušao neki doktor. "Gospodin Marko Pjaca, je li?" Upitao je Marka nedižući pogled. Ja sam to iskoristila kako bi se spustila s njegovih leđa.
Heeej ljudi! Ovo je poglavlje malo kraće jer danas nemam baš vremena. Slijedeće će vjerojatno biti duže. Posebno hvala Barbari Kapac (BarbaraKapac) na komentiranju. Vidimo se u slijedećem nastavku
XOXO Ivana
P.S
Ovo je slika njih dvoje
YOU ARE READING
Košarka {Marko Pjaca}
FanfictionŠto se dogodi kad se dvoje izvrsnih sportaša nađu u istoj bolničkoj sobi? Cover by: @AnamariaLightwood