7. Poglavlje

458 31 0
                                    

"Laura... Iza tebe je PAUK!"

{Laura's P.O.V.}

Marko je rekao da je iza mene pauk. U tom trenutku sam mu opalila lagani šamar.

"Marko, retardu jedan, jel ti stvarno misliš da se ja bojim paukova?" Upitala sam zadržavajući smijeh.

"Pa ne znam ja" Rekao je tiho ali vragolasto.

"Joj, debilu moj! Ajd sad na noge lagane, da bacimo ove limenke u smeće, a uostalom trebo bi se otuširat, fino rečeno ZAUDARAŠ."

"Ok, ok." Rekao je tonom glasa koji je poručivao "Budi ZEN", nakon toga se ustao i počeo skupljat limenke.

"Alooooo! Likušo! Jel bi se ti sjetio da mi možda pomogneš da se ustanem?" Vikala sam dok je on skupljao limenke

"Ups, sorkać fakat sam na to zaboravio." Rekao je ispričavajući se

"Evo ga! Problem riješen! Sad idemo počistit ovo sranje!" Rekla sam ustajaći se dok me on držao za ruku.

I tako smo mi dobrih pola sata čistili svo to sranje što je bilo u kupaonici. Par puta sam na sebi osjetila Markov pogled ali sam to ignorirala. Očekivala sam da će reći da mu se sviđam, ali je on spomenuo glupog pauka. To me pomalo povrijedilo, ali opet što će on sa mnom. Nije bitno, opraštam mu (Šta? To što mi ne uzvraća osjećaje, on tu nije ništa kriv). Odjednom začula sam Marka.

"Hej Laura! Imam jednu ideju, pošto smo ovo sad pospremili, mogli bi možda otići u šetnjicu Rimom." Rekao je sretno.

"Marko, ja nisam sigurna jesam li spremna za to, znaš. Ta ozljeda i sve ostalo, nisam sigurna jesam li spremna s tim u javnost. Ali ako ti hoćeš možeš ti ić sam." Odgovorila sam mu pomalo nesigurno.

"Neeeeee, ak hoćeš možemo pozvat cure i dečke pa da svi zajedno odemo van. Uostalom ti možeš hodat, i ak hoćeš možeš bit u sredini grupe pa da te nitko ne vidi. Samo Plizzzz da idemo van nije dobro za tebe da stalno sjediš i jedeš. Ne kažem da se debljaš ali nije dobro ni za mene, a bome ni za tebe." Rekao je nabacujući "Puppy eyes" Pogled.

"Jooooooj, ajd da razmislim." Rekla sam češkajući se za bradu, onako kao pametni ljudi kad razmišljaju "Hmmmmmm, ajd može." Veselo sam rekla.

"Hvala ti!"

Rekavši to dodao mi je mobitel , te smo oboje nazvali svoje prijatelje.Ja sam naravno curama rekla da se lijepo obuku jer nitko neželi popušit priliku za izlazak s Hrvatskim nogometašima. Nakon što smo se dogovorili da oni dođu kod nas pa da zajedno prošetamo Rimom nas dvoje smo se krenuli spremat. Marko je išao prvi, on se otuširao i obukao izgledao je ovako:

 Marko je išao prvi, on se otuširao i obukao izgledao je ovako:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Nakon njega sam se ja počela spremat. Obukla sam ovo:

Nakon 15 minuta čekanja, netko nam je pokucao na vrata

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Nakon 15 minuta čekanja, netko nam je pokucao na vrata. To su bile cure i dečki. Naravno cure su odmah dotrčale do mog kreveta i opkolile me ne dajući zraka. Dečki su u to vrijeme bili kraj Markova kreveta. Cure su mi odmah nabacivale komplimente o izgledu. Zahvalila sam im se. Svaka od njih je bila prekrasna, stvarno su se lijepo obukle, ali mi je bilo najsmiješnije što smo se sve obukle u istom sportsko-jednostavnom stilu. Klara mi je cijelo vrijeme namigivala, kimajući glavom prema Marku, a na to sam joj se samo nasmiješila. Odjednom sam čula Markov glas:

"Hej Laura, šta misliš da ih upoznamo?"

"Ma može, ajd ti prvi." Odgovorila sam mu.

"Evo cure ovo su vam : Marko Rog, Ante Ćorić, Dominik Livaković, Danijel Subašić i Mateo Kovačić. Nisu to svi moji frendovi, ali su definitivno jedni od mlađih i slobodnih." Namignuo je curama.

Začuo se nečji glas "Heeej, kolko ja znam nije Suba baš mlad." Rekao je koliko sam shvatila Ćorić. Time je zaradio udarac u potkoljenicu od Roga.

Cure su se na cijelu situaciju samo nasmijale, a ja sam rekla "E pa dečki ovo su: Adriana Šimić, Mia Blažević aka Ptica, Klara Galić, Nikolina Petričević aka Kiki i Ema Matijević aka Danijela."

"Zašto je Emin nadimak Danijela?" Upitao je Kovačić.

Na to smo razmjenile poglede i puknule se smijati.

"E, pa to vam je duga ali kratka priča koju ćemo vam možda ispričati." Rekla je Adriana hihoćući se.

"Ajmo ljudi razgledat malo Rim." Marko je rekao toliko sretno kao da je osvojio na lotu.

"Ok." Odgovorili smo svi jednoglasno

Cure su mi pomogle da se dignem i uhvatim za štake , i tako smo svi zajedno izašli iz bolničke sobe.

Heeej Ljudi! Evo me opet, sretan ročkas Markec, želim ti sve najbolje. I tako još jedan nastavak, nadam se da vam se sviđa. Što mislite zašto je Emin nadimak Danijela? Votajte,komentirajte,čitajte, a dotad vidimo se u sljedećem nastavku!

P.S.

Na mom profilu je knjiga "Cure" gdje možete vidjeti kako izgledaju Laurine prijateljice.

XOXO Ivana

Košarka {Marko Pjaca}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant