Capitolul 3

477 16 20
                                    

Am coborât imediat ce îmi auzeam numele strigat de atâtea ori,şi am zărit-o pe Ashley.Avea un tricou foarte strâmt şi nişte colanți negrii.Se uita la mine cu o privire răutăcioasă dar amuzată în acelaşi timp.
Ash: -Eveline!Mă bucur să te revăd!
După cele spuse,s-a apropiat si m-a îmbrățişat.
Eve: -Şi eu mă bucur să te văd Ash!Te-ai schimbat enorm!
Ash: -Oraşul ăsta te schimbă fără să vrei ...
Spune uitându-se în gol.
Eve: -La ce te referi?
Ash: -Nu mai contează asta..acum să vedem cu ce te iy diseară!
Eve: -Păi..mai meqrgem?Adică..e destul de târziu şi voiam să încep să îmi fac temele.
Ash: -Tocilară ca întotdeauna!Este abia ora 2q1:30 ,nu vom sta mai târziu de 8 dimineața.
   8 DIMINEAȚA?!?EU LA ORA AIA DORM NEÎNTOARSĂ.
Eve: -Okay..merg să mă îmbrac..
Ash: -Te aştept aici.
 Cred că ştiu ce voi purta.Rochia mea albastră simplă,mulată.
  Părul îmi stă destul de bine,aşa că încep să mă dau cu rimel.
  După ce sunt gata,îi las mesaj lui Jack şi cobor jos.
Ash: -Eve..aici nu suntem la tine în oraş..vino cu mine şi te voi aranja eu.
Eve: -Sunt bine,mulțumesc.
Ash: -Okay atunci.Hai!
Am ieşit din casă,vântul rece de vară facându-şi prezența , iar apoi am observat o maşină familiară,un Range Rover negru.
Când am intrat în acesta,mi-am dat seama că era Niall.
Niall: -Credeai că te las singură?
Eve: -Eşti incredibil!
Ash: -Gata cu vorbăria asta ,dă-i tare,mereu sunt sufletul petrecerii.
  Niall e un erou.M-a salvat dintr-o noapte teribilă.
Ash: -Trebuie să ții prezint pe toți!Te vor adora!
Eve: -Cât de drăguț!Sper ca aşa va fi.
Am mai povestit câteva lucruri mărunte despre mine,Ashley despre ea,Niall deja ignorându-ne şi concentrându-se la drum.
Ash: -Am ajuns!!
 Mi-am întors privirea către geam şi am observat un local micuț,dar fain.Oameni beți erau peste tot,ieşind din clubul acesta iar noi 3 coborând din maşină.
 Atunci când am intrat , mirosul de fum mi-a invadat nările ,eu tuşind subtil de la fumul inhalat.
Niall m-a luat de mână şi m-a dus la un grupuleț de câțiva băieți şi o fată.
Niall: -Băieți,ea este Eveline!Eveline, ei sunt Liam,Louis,Zayn şi Eleanor!
Eveline: -Mă bucur să vă cunosc!Sper că ne vom distra cât timp voi sta aici!
Louis: -Oh..sigur ne vom distra.
A şoptit şatenul.
După asta,Eleanor s-a ridicat şi a plecat,Louis urmând-o.
Liam:- Ne bucurăm să te avem în preajmă!Pari o fată super!Îmi cer iertare din partea lui Lou,dar e mai nebun.
Eve: -E ok.Înțeleg.Mă bucur că v-am cunoscut!Merg sa o caut pe Ash.
Zayn: -ASH?Ce treabă ai tu cu una ca ea?
Eve: -Ce vrei să spui prin "una ca ea"?
După ce l-am întrebat ,acesta mi-a spus să ma întorc.
Nu îmi venea să cred ce vedeam în fața ochilor.Ashley dansa pe o masă,bărbații aplaudand-o şi dăruindu-i bani.A avut dreptate când a spus că s-a schimbat.
În timp ce mă uitam la ea,privirea mi s-a îndreptat către uşă,pe aceasta intrând un băiat bine făcut,cu păr creț si cu o privire încruntată.
Fără să realizez că mă holbam,acesta si-a întors privirea la mine amuzat că mă uitam la el.Pf,pare un nesimțit.
După ce m-am întors înapoi,am observat că nu mai era nimeni.Nici măcar Niall.Mulțumesc viață.
Mi-am închis ochii preț de câteva secunde,gandindu-mă la ce sa fac,iar apoi am simțit o persoană aşezandu-se lângă mine butonându-şi telefonul.
Când mi-am deschis ochii ,am văzut că era chiar crețul amuzat de mai devreme.M-am uitat confuză la el şi s-a încruntat.
Avea ochii verzi închişi, amețitori şi o privire confuză.
-Deranjez cumva?
Eve: -Mmm...nu ,s-sigur că nu!
-De ce te bâlbâi?Nu o să te mănânc.
Eve: -Ămm..nu ştiu.
-Bine ,pa.
S-a ridicat şi a ieşit afară.E atât de nesimțit!Mă putea saluta înainte să plece.
Lăsând ciudatul la o parte,am început să ma joc pe telefon.

Nu ştiam nimic.
Ashley.
Niall.
Nici măcar Liam sau Zayn.
Nimic.
Am ațipit pe canapea gândindu-mă la ochii crețului.

Heeyy guyyss❤
Am postat din nou mai devreme dar nu-i baai😂
Sperăm că v-a plăcut.
BiaTomlinson19 👅


~Don't leave me~ Harry Styles f.f. Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum