Lumea deja a început sa apară, iar noi ne-am strâns ca de obicei în micul nostru grup de prieteni și am început sa jucam clasicul joc de adevăr și provocare. Muzica și fumul îmi atrăgeau atenția așa ca mare parte din joc nu am ascultat ce se spunea. Știu doar ca Zouey și Erika au plecat la film cu Grayson și Ethan. Și ca Ash și Niall nu sunt de găsit. Așa ca pana acum în micuțul nostru grup mai suntem doar eu, Harry , Liam , Zayn, Caroline , Louis și Gemma care a insistat sa stea cu noi. Am aflat și câteva chestii noi în seara asta, deci se pare ca Liam și Zayn sunt gay, și Lou ....ei bine e neschimbat.
-Eve, e rândul tău! mă anunță Harry.
Mă uit prin jur și nu știam pe cine sa aleg așa ca intr-un final îl aleg pe Harry
-Harry, ce alegi?
-Provocare! Eram sigura!
- Te provoc sa ne spui ceva ce nu știm despre tine!
-Mmmm pai eu te iubesc! răspunde el relaxat
- Tu o ce? Întreabă uimita Caroline
- O iubește! Îi răspunde Gemma
-În fine, e rândul meu! spune Caroline. Eveline ce alegi?
-Um...provocare! răspund eu -Te provoc sa ne faci un dans la bara. Sa ce? Nici gând! Eu nu fac asta! Mă uit la Harry care a avea o privire neutra, așteptăm să zică ceva, sa mă ajute, dar în schimb părea indiferent. Așa ca mă ridic din micul cerc format de noi și mă îndrept spre așa zisa bara, dar chiar atunci telefonul îmi vibrează și ies repede afară sa răspund. Am fost salvata de clopoțel. *
-Alo? -Alo? Eveline? Era Jack. Părea trist și puteam sa jur ca a și plâns.
I-as fii închis și telefonul în nas, dar parcă era ceva care mă oprea.
- Ce vrei?mă rostesc eu
-Sa mă ierți! Știu ca am fost un dobitoc și știu ca nu te merit! Dar am nevoie de tine! vocea cu vorbea îmi rupea inima
-Nu! e tot ce îmi iese pe gura , iar apoi îi inchid*
Nu am nevoie ca un idiot sa îmi strice toată seara. Mă duc în camera mea și mă pun în pat sa mă gândesc la tot ce s-a intamplat pana acum. Viața mea s-a schimbat radical de când de când am venit în Londra și numai gândul ca mai este atât de puțin timp rămas. O sa îmi fie dor de Harry. Dar îmi e și teama....eu nu îl voi uita niciodată, dar el sigur o va face. Adică el e Styles.... Uneori as vrea ca totul sa dispară și sa fi fost doar un vis.....
Heeyy guyss
Am revenit cu un nou capitool!
Inca cateva capitole si vom termina prima parte,dar stati linistiti,vom scrie curand si a doua parte.Nu va fi pauza intre ele.
Nexxt-Toddayy
Pupiceeii
CITEȘTI
~Don't leave me~ Harry Styles f.f. Vol 1
FanficEveline.O fata plina de viață care intâmpină lucruri neplăcute.Unul dintre ele fiind Harry.Un cârlionțat cu ochi verzi care o supără pe Eveline. Ce se va întâmpla când Harry se va apropia de ea?Dar atunci când Eveline va începe să țină la el?Citeşte...