Capitolul 26

204 9 0
                                    


Am coborat jos,vazand-o pe Anne in bucatarie.Am decis sa merg si sa vorbesc cu ea.

-Uhm..Anne?Unde este Harry?

-Eveline scumpo..s-a intamplat ceva?Ma intreaba Anne ingrijorata.

-Este totul in regula,multumesc.Spun si schitez un zambet.Unde este Harry?

-A coborat pe scari si a iesit afara,era foarte nervos si vorbea la telefon.Esti sigura ca este totul bine?Ma mai intreaba odata,uitandu-se atent la mine.

-Sunt in regula,acum,ma scuzati dar trebui sa vorbesc cu Harry.

Anne aproba si ma grabesc spre usa de la iesire.Dupa ce am iesit afara,l-am observat pe Harry injurandu-l pe Grayson si spunandu-i sa ma lase in pace.La vederea mea,a inchis telefonul si mi l-a dat , fara sa scoata vreun sunet.

-Iubito..

-Nu ma lua cu ''iubito'',ok?Imi datorezi niste explicatii.Mai ales in privinta ta  si a lui  Grayson.

-O sa clarificam totul.Doar,hai sa mergem in camera.

-Bine.

Ma ia de mana ,si ne indreptam catre camera.

Ma lasa sa intru prima,apoi tranteste usa.Se apropie de mine cu pasi repezi,eu incercand sa il ignor.Ma dau in spate pana ma sprijin cu spatele de perete,el profitand de asta apropiindu-se suficient de mult incat buzele noastre se atingeau.Imi ridic privirea,uitandu-ma in ochii lui verzi patrunzatori,iar el ranjeste diavoliceste.Ma saruta apasat , eu incercam din rasputeri sa nu raspund la sarut,dar era imposibil.S-a distantat putin,continuand sa ma urmareasca cu privirea.Am incercat sa plec,dar stransoarea lui era prea puternica.

-Harry.Am venit aici sa discutam.Spun hotarata aratandu-i cretului un zambet fals.

-Eveline ,nu sunt in stare acum..spune el aratand o mutra obosita.Dar promit ca iti voi spune orice vrei sa sti,dupa ce plecam de aici.Vreau doar sa ne simtim bine.Imi spune Harry,ferindu-si privirea de a mea.

-Bine.Dar daca nici atunci nu o sa vrei sa imi spui..o sa aflu singura.Cedez ,si ma uit la el triumfatoare.

Imi zambeste,apoi se tranteste in pat , oftand.

-Ce ai zice sa mergem la un restaurant  la cina ,iubito?Imi spune ,ridicandu-se in picioare.

Cand aud cuvantul ''iubito'' ma trec cativa fiori pe sira spinarii.

-Desigur Harry.Mi-ar face placere sa mergem la cina.Ii dau un zambet sincer,si il sarut scurt pe obraz.Ma ia de mana,ne luam la revedere de la Anne spunandu-i ca nu vom intarzia ,si ne urcam in masina.

~Don't leave me~ Harry Styles f.f. Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum