Capitolul 14

292 10 0
                                    

O lumina alba mă orbea , eu mergând tot mai aproape de ea.
-Eve,  draga noastră.  Vrem sa știi ca ne pare rău pentru ca nu ti-am spus nimic de fratele tău. Te iubește! Te rugam sa îl ierți. A avut motivele lui! aud doua voci familiare
-Mami,  tati? întreb eu
-Da draga noastră,  noi suntem!
-Va iubesc! Îmi e dor de voi! spun cu lacrimi în ochi.
-Și noua. Numai putem vorbii mult.  Dar vrem sa știi ca Harry.....
-Ca Harry ce? întreb eu confuza.

După ăsta nu se mai auzii nimic!

....
Mă trezesc speriata, ceasul arata ora 4:00 dimineața.  Oare ce voiau sa spună părinții mei despre Harry? De unde îl cunosc ei?
Rămân cu a te avea întrebări , iar somnul îmi fuge.
Așa ca îl sun pe Harry.
-Heii! Scuze de deranj, doar ca eu...
-De ce dracu' mă suni la ora asta? A stai! Ești bine?
Uneori mă sperie schimbările lui de comportament.
-D-da doar ca n-nu pot sa dorm! mă bâlbâi eu
-Vin la tine acum! spune el

Voiam sa îl refuz, dar el închisese deja.

....
O bătaie în ușă mă deșteaptă din gândurile mele. Asta e un semn ca Harry a venit.

El intra în camera ,luându-mă în brațe.I-am multumit pentru ca imi e alaturi iar el a zâmbit,întrebându-mă de ce nu am somn.
-Păi..i-am visat pe părinții mei care îmi spuneau să îmi iert fratele.
-Stai stai stai..tu eşti Eveline Smith nu-i aşa?spune fericit
-Păi..da.Aşa cred.spun râzând de reacția lui Harry.
-Sunt prieten din copilărie cu fratele tău.De ani de zile a încercat să te găsească.
-M-a găsit acum! spun căscând.
-Ar fi mai bine să dormim puțin,nu crezi?
-Da..sunt sigură că acum voi reuşi să adorm.
Harry a zâmbit , dezbrăcându-se ,rămânând doar în boxeri.S-a trântit pe patul moale făcându-mi semn să merg si eu.Nu am ezitat,şi am adormit  îmbrățişați.

ERIKA'S POV.

O văd pe Zouey cum danseaza și canta pe  mese. Poate ca nu trebuia sa o aduc aici în seara asta.  A băut cam mult și asta nu e de bine,  nu ca eu as fi mai treaza. Pentru o secunda o scap din privire atunci când îl văd pe Grayson. Părea și el puțin beat.
-Heii Erika! Ce mai faci? Ești super frumoasa! Ce mai face Zouelle?
-Heii Grayson.  Fac bine ,tu? E Zouey!
-Da'  Zardoui! Spune , iar eu rad.
Era beat de-a binelea. Atât de beat încât mă lipește de perete și mă sărută apăsat.  Limba lui îmi cere permisiune de a intra în gura mea, iar eu i-o permit. La dracu' arata super bine și nu-i pot rezista.Sarutul nostru devine unul pasional în care limbile noastre se lupta pentru dominare.
-Dacă as putea as rupe chiar acum hainele astea după tine!îmi șoptește în ureche.

ZOUEY'S POV.

Oh Doamne am băut prea mult. Îmi vine sa vărs incontinuu. Acum tot ce vreau e sa găsesc o camera unde sa dorm.
Bântui holurile casei pana găsesc o camera care sa nu fie ocupata de oameni unsurosi , bețivi,  oameni care se fut și alte chestii.
Singura camera disponibila era una în care mai era un băiat.  Nu mă mai interesează ca eram îmbrăcată doar intr-o pereche de pantaloni scurți și un sutien și mă trântesc direct în pat lângă el. Iar de la oboseala închid ochii.

Heeyy guyss
Am reveniit😅
Capitol scris de BiaTomlinson19
Hope you enjoy it!
Next🔜Todday

Pupiceeii💕

~Don't leave me~ Harry Styles f.f. Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum