Vrem sa adormim , dar aud un ciocănit în ușă. Cine era în spatele ușii nu așteaptă sa răspundem și intra în peste noi. Louis.
Harry se ridica deja viu sa îi de a una în fata lui Lou. Dar îl opresc.
-I-imi pare rău! N-nu am vrut. Am fost beat și - și nu am.....Acum sunt treaz. Îmi pare rău Eve! spune cu o privire super vinovata.
Harry deschide gura sa zice cava dar io iau înainte.
-Te-am iertat deja. Doar sa nu se mai întâmple. El privește spre mine și parcă are un mic zambet. Admosfera era tensionata.
-Sa nu se mai întâmple căci altfel îl pun pe leul ăsta pe tine. spun și arat spre Harry. Toți râdeam.
-Acum haideti jos!continui eu
Merg în fata și pot sa jur ca l am auzit pe Harry cum ia șoptit lui Louis ,, Eu nu te-am iertat". Însă m-am prefăcut ca nu am auzit.
Coboram jos și acolo erau toți care se certau.
Erika se certa cu Zouey din cauza lui Zayn din câte am înțeles. Jack trebuia sa plece și se certa cu Caroline. Niall se certa cu Liam din cauza lui Zouey și a Erikai. Iar Grayson cu Ethan din cauza uni accident....sper sa nu fi grav. Iar în spatele meu Harry se condamna cu Louis și am început sa mă cert și eu cu ei fiindcă se certau.O pot observa pe Ash cum trece pe lângă noi și se suie cu picioarele pe o masa. Iar apoi fluiera toată lumea uitandu-se spre ea.
-Deci am o veste buna pentru voi! Ne mutam împreună! striga ea.
-Nu putem fiecare avem câte o casa! striga Niall
- Oh haine nu fi un papa lapte. Stăm toți în casa mea e destul de mare.
-Și în plus stați doar pe timpul verii. continua ea.
Toți aproba din cap.
-Numai ganditi-va petreceri în fiecare seara. zi cu e Zouey
-Multă mâncare. Continua Erika
-Și multe fete. Zic băieții
-Da, da, sunt geniala, știu! spune AshEu nu am nimic împotriva. Eu oricum stau aici pe parcursul verii. Și practic e casa ei face ce vrea cu ea.
-Ok stați sa că spun camerele. Liam sta cu Zayn.Louis sta cu Ethan. Harry sta cu Grayson. Zouey sta cu Erika.
-Nu în nici un caz! Striga amândouă la unison.
-Hei e casa mea și stați Cum zic eu. Așa unde am rămas. Caroline sta cu Eve. Și cam atât.
-Stai eu cu cine stau? protestează Niall
-A pai tu c-cu.....mine!? Am drace nu mai avem c avere așa ca tu stai cu mine.
-Mie îmi convine! spune blondul
-Tine-ti mâinile acasă blondele! Zice ea puțin amuzata.
Îmi e mila de Niall , sărăcuțul sta cu Ash. Ash e cam....sălbatică. Dar mai mila îmi e de mine....Cum sa stau cu Caroline!? Dintre toate persoanele de pe pământ cu ea trebuia sa stau? Presimt ca va fi o vara luuunga.Heeeyy guyyyss😉
Am revenit cu un nou capitol scris de ZoueyMalik19
Nexxtt🔜Toddaay
Hope you like it!
Un vot ne-ar ajuta enormm❤Pupiceei💕
CITEȘTI
~Don't leave me~ Harry Styles f.f. Vol 1
FanfictionEveline.O fata plina de viață care intâmpină lucruri neplăcute.Unul dintre ele fiind Harry.Un cârlionțat cu ochi verzi care o supără pe Eveline. Ce se va întâmpla când Harry se va apropia de ea?Dar atunci când Eveline va începe să țină la el?Citeşte...