Capitolul 4

422 15 0
                                    

Mă fastacesc în patul moale cu cearceafuri albe imediat ce razele soarelui Își fac apariția pe fața mea. Dar cand deschid ochii îmi doresc sa nu o fi făcut.
Nu știu unde sunt și mă simt cam amețită, iar când îmi întorc privirea îl văd pe cealaltă parte a patului pe băiatul cu carlionti. Am un soc și simt o durere apăsătoare în piept. Ce naiba caut aici si mai ales ce naiba caută el aici? Mă rog la Dumnezeu sa fiu îmbrăcată atunci când dau jos cearceaful cu care eram învelită.
Din fericire aveam toate hainele pe mine.  Acum sper ca și el le are.

Mă ridic silențios din pat cu același gând în minte ,, Sa dea Domnu' sa fie îmbrăcat! "
Ajung în dreptul lui și încerc cât pot eu de încet sa trag cearceaful după el. Dumnezeu mi-a ascultat rugăciunile.

Mă întorc cu spatele în speranța că pot ieși din camera fără ca nimeni sa nu mai zică nimic.
-Unde te duci? aud o voce somnoroasa, răgușită și al naibii de sexy.
Mă pleznesc mintal pentru ca am gândit asta și mă întorc.
-Unde dracu' crezi ca mă duc? Nici măcar nu știu ce caut aici!pufnesc furioasa.
-Da'  ce crezi! Crezi ca mie mi-a plăcut sa stau și sa te păzesc toată noaptea pentru ca tu ai adormit pe o canapea idioata?
Stai ce? A stat și m-a păzit?
Încerc sa îi arat un zâmbet , dar iese mai mult ca o incruntatura. Cred ca nu e așa de rău pana la urma.
-Acum mișca-ți fundul ăla mare din camera mea! continua el.
Raman socata! Se pare ca m-am înșelat.
-Haide ce mai aștepți? Ieși odată! aproape ca țipă la mine.
Ies pe ușa, dar înainte murmur un ,, du-te dracu' " și îi arat semnul păcii.
-Idiot! Idiot! Idiot! spun în timp ce merg furioasa pe strada.
Mă opresc și îmi caut telefonul în geanta pentru ai da un mesaj lui Niall, Ashley sau oricui. Sunt așa furioasa pe ei pentru ca m-au lăsat singura! Da' la dracu' unde îmi e telefonul? Sper doar ca nu e în casa unde a fost petrecerea! Nu vreau sa mai merg acolo! Niciodată!


Heeey guuyss😁
Am revenit cu un nou capitol 😂😂
Sperăm că va placut.
Va iubiim❤
BiaTomlinson19

~Don't leave me~ Harry Styles f.f. Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum