Capitolul 15

294 11 1
                                    

HARRY'S POV.

Mă trezesc din cauza nenorocitelor raze de soare care îmi intra în ochi,asa că decid să îi deschid.O observ pe Eveline dormind cu capul pe pieptul meu,zâmbind de parcă visează raiul.E al dracului de dificilă uneori,şi mă enervează mai ales când fuge din casă fără să spună nimic.Fata asta e atât de inocentă şi frumoasă,păcat că eu sunt doar un bou.Începe să îşi deschidă ochii,zâmbind la mine ,gropițele ei micuțe apărându-i pe fața adorabilă.
-Bună dimineața Harry!spune somnoroasă
-Bună dimineața rază de soare! spun,şi o văd înroşindu-se.
-Ai planuri pentru azi?o întreb
-Aş fi citit o carte,nu am mai citit de mult!
-Amâni cartea pentru mâine.
-Ce ar fi dacă te-aş amâna pe tine pentru mâine?
Abia s-a trezit şi deja mă enervează.
-Ei bine,poate că eu nu am timp să stau după fundul tău mâine!țip
-Nici măcar nu ți-am cerut asta! urla la mine cu lacrimi în ochi.Fata asta mereu plânge din orice?
Suntem întrerupți de Ashley ,care intră cu o mutră de milioane.
-CE DRACU AVEȚI?E 8 DIMINEAȚA PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU!FUTEȚI-VĂ ÎN LINIŞTE!
După cele spuse, părăseşte camera,Eveline oftând zgomotos.
-De ce nu ma laşi  odată în pace ,Harry?spune Eve enervată
-Nu ştiu de ce nu am făcut-o!Încep iar să țip la ea.
Mi-a aruncat hainele pe hol,şi m-a dat afară,încuind uşa.
Fata asta e imposibilă!

EVELINE'S POV.

Doamne..jur.NU MAI REZIST MULT AŞA.M-am săturat să se certe cu mine din orice.Mereu am făcut ceea ce a vrut el.Acum,voi citi o carte toată ziua.Mult mai bine decât să mă cert cu un dobitoc.Aud telefonul meu vibrând,şi îi răspund lui Zouey la apel.
*-Da Zou?
-EVELINE...Am făcut cea mai mare prostie din tot universul!spune plângând.
-Zouey,linişteşte-te!Ce s-a întamplat?
-Păi..aseară..eram cam beată şi..am intrat într-o cameră în care era un baiat.Am dormit acolo.Azi-dimineață ,m-am trezit exact cum eram,doar că am avut un mesaj de la Zayn cu "ne despartim" ,şi jur că nu înțeleg ce s-a întamplat! spune țipând şi plângând la telefon.
-Zouey .. linişteşte-te.Nu e vina ta.E vina lui,e mult prea prost.Daca spui ca te-ai trezit asa cum erai,înseamnă că nu s-a întamplat nimic!
-Îți mulțumesc Eveline..o să discut cu el.Te pup!
-Si eu!*
Căt de nesimțit e Zayn..Zouey e o persoană minunată!
Aşa.. revenind.Oare ce carte să citesc azi?

GRAYSON'S POV.

M-am trezit cu o durere groaznică de cap,observând o fată lângă mine.Sunt doar în boxeri şi ea e doar în lenjerie intima.Unde dracu sunt si ea cine e?
Mă apropii suficient de mult pentru a distinge cine e,şi nu imi vine sa cred ca e chiar Erika.O plac pe fata asta din clasa a 3 a,dar sper ca nu am facut ceva gresit.Sunt prieten bun cu Liam.
Telefonul a îmceput să vibreze,amuzat de faptul că Liam mă suna,am răspuns.
*-Salut Grayson.
-Servus.Ce faci omule?
-Destul de bine.Tu cum o duci?
-Super bine.
-Ai idee unde e Erika?Nu a venit aseară acasă.spune trist.
-Nu am idee omule.Dacă o găsesc ,te sun!
-Bine,multumesc bro!
-Oricând!* spun şi inchid.
Amuzat de minciuna majoră pe care am spus-o, mă gândesc sa o trezesc pe Erika.
-Uhmhmm..Erika..?
-Ce e..?
-Noi doi am...uh..facut ceva aseara?
-Erai rupt de beat,asa ca te-am adus aici si ai adormit.Si nu te-am lasat singur,asa ca am dormit cu tine.
-De ce ..
-Doar nu voiai să dorm în hainele necomfortabile nu-i aşa?începe să râdă
-Uh..ar fi mai bine sa mergem,Liam e îngrijorat.

EVELINE'S POV.

Toată ziua asta m-am relaxat super bine.Fără un Harry gelos,fără frați pierduți şi fără Jack.Este deja 18:00 ,nu mai am nimic de făcut.
Zouey şi-a rezolvat problema cu Zayn,Erika a ajuns acasă cu bine,iar eu am citit toată ziua.
Fericirea mea nu durează mult,telefonul meu vibrând,pe ecran apărând numărul lui Harry care mă apelează.Minunat.
*-Ce mai vrei?îi răspund grosolan.
-Îmbracăte, în 5 minute vin să te iau.* dupa fraza spusa,a închis.
Cine să îl mai înțeleagă pe omul ăsta?



Heeyy guuys
Am revenit din nouu😈
Hope you enjoy it!
Nexxtt🔜Toddayy
   ZoueyMalik19

Pupiceei💕

~Don't leave me~ Harry Styles f.f. Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum