Mă trezesc puțin cam amețită, razele soarelui dansând pe fata mea. Mă ridic în fund și îmi trec pana prin parul ciufulit, dar fata îmi pica atunci când îl văd pe Harry ca îmi umbla prin telefon.
-Harry! strig la el. Ce crezi ca faci? Întreb furioasa
-E-Eu doar ....ști tu....zice el puțin surprins sa mă vadă
-Credeam ca dormi! continua crezul din fata mea
-Îmi citeai mesajele, nu?Credeai ca am vorbit cu Grayson sau cu Ethan? Credeai ca am aflat secretul tău? Răspunde Harold! Dacă tatăl tău se comporta urat cu tine asta nu înseamnă ca și tu trebuie sa faci la fel! I-o scuip, dar apoi îmi dau seama ce prostie am scos pe gura.Simt cum palma lui face contact cu obrazul meu și imediat lacrimile nu întârzie sa apară. Nu doare atât de rău și știu ca nu ar fi trebuit sa aduc vorba de tatăl lui, dar mă doare în interior ca el a putut sa dea în mine.
- S-scuze! spune el după o pauza de ceva timp. Dar nu trebuia sa aduci vorba de tata! continua
- Știu Harry, scuze. Sper sa mă ierți, dar eu nu te pot ierta.
Ma ridic de pe pat,curgandu-mi şiroaiede lacrimi pe obraji,Harry prinzandu-mi repede brațul.
-Nu trebuie sa mai vorbesti vreodata despre tata.Ai înțeles??Spune Harry vizibil nervos.
-Nu o sa mai am de-aface cu tine!Spun incepand sa plang mai mult.
El se ridica de pe pat si ma strânge in brațe.Ripostez,încep sa îl lovesc cu pumnii si picioarele ,dar el nu îmi dă drumul.
-Nu mă părăsi...te rog... Îmi zice el,cu ochii in lacrimi?Ăsta nu e Harry.
-Ai dat în mine,Harry.Nu te pot ierta atât de uşor.
-înțeleg Eveline..dar încerc.Chiar încerc sa fiu bun pentru tine..sau măcar jumătate din ce ai vrea.Îmi e greu,poate Gemma ți-a povestit.Promit ca de data asta,dacă mai fac ceva greşit ,mă poți da dracu.Dar te rog..nu mă lăsa aşa..oricum mi-ai întors toate planurile peste cap,nici eu nu ştiu ce simt acum.Mă faci sa vreau mai mult.O sa fiu bun pentru tine.O sa încerc să fac faza cu relația.Fac orice..
-O să te pot ierta pe parcurs ,Harry.Şi ce vrei să spui prin "mi-ai întors planurile"?
-E legat de ceea ce voia Grayson să îți spună.Am vrut să te ademenesc,să fac ca si cu celelalte.Dar asta a fost înainte să te cunosc.Nu voi putea face asta vreodată.Dar şi Grayson a greşit..pentru ca ne-am bătut foarte rău,în ziua în care ți-am dat mesajul să ne vedem la bar,iar tu nu ştiai cine e.Îmi pare rău că îți spun toate astea abia acum..dar acum mă simt în stare să îți spun totul.
Rămân uluită.Nu îmi venea să cred.În prima clipa în care l-am văzut în ziua aia la bar,am putut să jur că s-a bătut cu cineva.Cât despre ademenit?Acum chiar nu mai stiu ce sa fac.
"Încearcă să îl înțelegi în fiecare situație" Cuvintele Gemmei îmi pătrund în gânduri.
-Harry.Mai ai o singură şansa.Dacă o vei da în bara şi de data asta,jur,o să ma distrugi.HEEYY GUYSSS
Am revenit cu un nou capitool
A fost scris de amândouă🙊 ZoueyMalik19
Nexxt-Toddayy
Un vot ar ajuta mult!Pupiceeeii💕
CITEȘTI
~Don't leave me~ Harry Styles f.f. Vol 1
FanfictionEveline.O fata plina de viață care intâmpină lucruri neplăcute.Unul dintre ele fiind Harry.Un cârlionțat cu ochi verzi care o supără pe Eveline. Ce se va întâmpla când Harry se va apropia de ea?Dar atunci când Eveline va începe să țină la el?Citeşte...