Off,într-o luna am de dat examenul de conducere .M am pregătit pentru el de mai bine de trei luni si simt ca sunt pregătită.
~dupa o luna~
Intru în sala de examen si imi da subiectele ,ma uit in jur si ii vad pe ceilalți panicați ,eu ma uit pe subiecte si ma calmez deoarece citesc câteva din exerciții si sunt sigura ca stiu răspunsurile. Examenul a durat 3 ore,dar eu am invatat atat de bine incat in 2 ore am reusit sa scriu tot,dupa am plecat acasă fericita întrebându-mă toti "Cum a fost?A fost greu?Te ai descurcat?".Le am zâmbit tuturor azi si le am spus cu un zâmbet larg "Da,m am descurcat,a fost usor".
In mai putin de 3 zile aflu rezultatul. Yeees,am reușit,am trecut.Nu pot sa cred ca in sfârșit am carnet. Doamnee,e cea mai frumoasa zi din viata mea.
Il vad pe Blake venind către mine.
-Hei iubire. (O sărută)
-Ce faci?
-Vreau sa ti arat ceva.Uitee,nu nu mai tu hehe.
-Dar cum?Când?Mie de ce nu mi ai zis?
-Am vrut sa ti fac o surpriza.
-Ce răutate.
-Ee hai bosumflici.
Ma ia in brate si ma tine strâns.De o data telefonul meu scoate un sunet ciudat.Mi a dat mama mesaj,imi zice sa vin acasa.Ii spun lui Blake si vine si el cu mine.Se pare ca mama m a chemat doar ca sa mănânc. Dupa ce am terminat cu asta,eu si Blake am intrat la mine in cameră si ne am uitat la un film horror,a reușit sa ma sperie de cateva ori,dar nici eu nu m am lăsat,cand am venit de la baie l am surprins îmbrăcată in negru cu ghiare de vrăjitoare si cu un topor in mână.Saracu ce s a speriat,mai avea puțin si sarea pe geam dar cand am început sa rad si a dat seama ca sunt eu ,a venit spre mine si m a sărutat,dar n a apucat mult sa facă asta deoarece personajul înfiorător a început sa tipe foarte tare si noi ne am speriat si am început sa râdem,ne am pus înapoi în pat si am continuat vizionarea filmului.
CITEȘTI
Visul înainte de lumină
FantasyVisul e arderea ce ne sustine aripile în zborul spre nepătruns dincolo de el, amiezile, luptă cu tine, luptă cu neputinţă, cu timpul şi întrebările,creând o iubire înfiorătoare intre un băiat si o fata visătoare.