Inca 3 luni si fac 18 ani,atunci o sa fiu fericita deoarece stiu ca o sa fiu cu Kristof...pacat ca de cand l am alungat pe Blake nu l am mai vauzt,sper sa fie bine,n as vrea sa i se intample ceva rau,ar fi cazul sa i dau un mesaj...aolo,ce ciudat,mi..mi a blocat numărul (cu lacrimi in ochi)..dar..stai vad ca mi a trimis un mesaj,ciudat nu l am vazut pana acum..
"Am observat ca nu mai sunt asa de important pentru tine,sper sa fii fericita alături de Kristof,o sa ti blochez numărul,dar nu vreau sa crezi ca fac asta pentru mine,o sa ti respect dorința de a te lasa in pace"
...nu pot sa cred(plângând).
Ma suna cineva,e Oriana ,ciudat...nu m a mai sunat de atunci..
-Da?
-"Te am vazut pe fereastra ,plangi,ce ai patit?"
-Nimic,ma mir ca ti pasa...
-"De ce nu mi ar pasa?Doar esti prietena mea."
-Mai suntem prietene?
-"Da prostuțo"
-Ma bucur sa aud asta,hai la mine,am mare nevoie de o prietena acum langa mine.
In mai putin de 5 minute apare Oriana.
-Off,de ce plangi?Iar ti a zis ceva Kristof?
-Nu,e mai rau...Blake mi a blocat numărul.
-Ti a zis ceva înainte?
-Da,citeste asta.
Oriana încearcă mai bine de o ora sa si calmeze prietena,si in cele din urma reușește .Cand ies afară se întâlnesc cu Blake ,dar acesta nici nu se uita la ele,Adelaide nu mai suporta si il opreste:
-De ce ma ignori?De ce mi ai blocat numărul?
-Ca sa iti fie mai bine.
-Serios?Am plâns,nu mi a fost bine.
-Tu ai plans dupa mine...hăh,cred ca glumești.
O:-Nu glumeste idiotule.
B:-Tu taci.
O:-Nu mi spui tu mie ce sa fac,te ai tinut dupa ea ca un caine atat timp si acum te prefaci ca nu o cunoști?Mi e scarba de tine.
A:-Lasă-l Oriana,poate o sa si amintească de mine cand o sa ma vada in coșciug.
Dintr-o data,Blake parca se luminează la față.
-Ce ai zis?
-Nu mai contează,pa Blake .
-Nuu,stai.
-A acum iti pasa?Ce jalnic.!
-Eu...
-Pa.
Fata pleaca fara sa se uite înapoi.
-L ai cam speriat.
-Nu mi pasa,merita,e un porc.
-Aici ai dreptate.
CITEȘTI
Visul înainte de lumină
FantasíaVisul e arderea ce ne sustine aripile în zborul spre nepătruns dincolo de el, amiezile, luptă cu tine, luptă cu neputinţă, cu timpul şi întrebările,creând o iubire înfiorătoare intre un băiat si o fata visătoare.