Pe bune?Iar i-am văzut umbra..deja stiu..dupa umbră urmează fizicul care de data asta va face prăpăd. Trebuie neapărat sa vorbesc cu Blake,dar el vrea sa...si Oriana mi-a zis ca n-ar fii o idee rea,dacă nu risc nu câștig,dar faza e ca daca risc si o sa mi fie mai rau?!La asta chiar nu se gândește nimeni?!
-Hei iubire,te ai mai gandit?
-Ti am zis ca nu.Ce n ai înțeles?
-Mda..
Off..m am săturat.
Diseară o sa vina la mine,iar aceeași poveste ca in fiecare seara. Chiar nu stiu ce sa fac,cred ca de data asta o sa l las sa câștige.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Seara când vine la mine da sa ma sărute dar eu il refuz.Ma vede stand în pat fara sa fac vreo mișcare,nu mi zice nimic,stinge lumina si se așează lângă mine.
-Adelaide?
-Da...iubire?
-Mai ești supărată?
-M am gândit mai bine si accept,pana la urma mâine fac 19 ani,macar sa mai fac o ultima trasnaie la 18 ani.
-Te iubesc,n ai idee cat de mult.Ma ia ușor si incepem treaba.La un moment dat dau sa fug deoarece incepe sa ma doara mai tare pe cat o baga,dar el ma prinde repede de maini si ma trântește înapoi in pat.Eu ii indepartez mainile il imping si il mușc de spate.Terminam dupa vreo 2 ore.Nu mai pot,sunt extenuata,dar el tot pare ca ar mai vrea o tura.
-Cat e ceasul.
-E 11.
-Inca o ora si faci 19 ani.La multi ani de acum puiul meu.
-Aww mersi.
Eu zic sa ne culcam,sărbătorim maine ziua mea doar.
-Bine iubire,ahh n ai idee cat de fericit m ai facut.
-Sper sa merite.
-O sa fie bine.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De ziua fetei s a făcut o mica petrecere cu câțiva dintre prietenii acesteia.S a terminat totul într-o nebunie curata. Parintii fetei au gasit tot tineretul dormind si in pat si jos unul peste altul.S au amuzat cand i-au vazut dormind in halul acela.
Seara Adelaide s a dus la Blake acasă.
-Sa stii ca mi e foame.
-Fomisto.
-Ce sa ti zic.
-N ai ce,hai sa mâncăm.Dupa ce mănâncă se aseaza in pat si incep iar sa faca nebuii.Spre dimineață fata se trezește,se imbraca si ca sa si enerveze putin iubitul,s a dus in baie ,a luat o găleată ,a umplut o cu apa foarte rece si a turnat o peste el.Acesta s a speriat si a început sa tipe nervos.
-ESTI NEBUNA??!!
Eu încep sa rad si il iau in brate.Nu ma respinge ci din potriva ma saruta pe frunte dupa care coboară incet spre buze.Spre seara iesim cu ai mei in oras,la restaurant si dupa fiecare se duce la casa lui.
-Sigur nu vrei sa raman cu tine?
-De mult n am mai avut patul doar pentru mine.(razand)
-Bine,te las,dar daca ti se întâmpla ceva sa ma suni repede.
-Stai liniștit.
-Te iubesc.
-Si eu te iubesc.
CITEȘTI
Visul înainte de lumină
FantasyVisul e arderea ce ne sustine aripile în zborul spre nepătruns dincolo de el, amiezile, luptă cu tine, luptă cu neputinţă, cu timpul şi întrebările,creând o iubire înfiorătoare intre un băiat si o fata visătoare.