" Taehyunggggiee " Teriak aku .
" Yaaa " Balasnya sambil kaki melangkah mara kearahku .
" Come , sit here " Arahku .
Taehyung terus duduk disebelah aku. Tangannya kirinya didepakan di penghadang kerusi . Aku tersenyum mengingat kembali saat saat manis aku bersama dia .
" Janji jangan tinggalkan aku ? "
Jari kelingking kami bertaut .
" Aku janji haneul . "
Aku senyum kegembiraan . setelah lama aku tak rasa bahagia , sekarang tiba masa untuk aku mendapat balik kekuatan dan harapan aku .
Cuma , aku ada masalah di dalam kelas , sekolah , mereka masih membenciku . Alasannya aku menjadi punca kematian bapaku , aku pembunuh . kadang - kadang hadir rasa menyesal
" Kenapa aku tak ditelan bersama papa oleh sungai itu? "
Rumah anak yatim itu juga kadang- kadang memberi masalah pada aku. Aku tertekan. Mahu je aku keluar dari situ , tapi tak mampu . Aku masih tak mampu nak menanggung beban sendiri , malah aku mulai menyayangi Doc Shin dan Louisa .
" Today , kita akan study same same ? " Tanya Taehyung pada aku .
" Ya. " balasku sepatah .
Bas berhenti , aku dan Taehyung keluar dan berjalan ke sekolah . Aku berhenti singgah di loker ditemani Taehyung untuk mengambil buku . Selesai , aku dan Taehyung berjalan ke kelas .
Masa pertama bermula dengan lancar .
Knock knock knock .
Pintu kelas diketuk .
" Oh . Dah sampai. " Mr. Goo menegur seseorang disebalik pintu kelas. Beberapa pelajar dalam kelas mula memanjangkan leher untuk melihat siapa gerangan tuan yang mengetuk pintu .
Aku hanya diam . Menunggu kerana aku rasa tak perlu menjenguk sebab dia pasti akan masuk ke kelas nanti .
" Okay hari ini kita akan ada pelajar baru , sila perkenalkam diri " arah Mr. GooAku mengangkat muka melihat gerangan tuan punya badan . Jantung aku mula berdegup kencang saat senyuman sinis dia menyapa aku .
" Park Daesul Imnida . " Dia bow .
Aku kenal dia .Dia anak kepada Park Heechul . Ayah dia binatang . Aku bencikan diaa . Seluruh keluarga dia .
Aku menunduk menekur lantai . Aku takut sumpah aku takut . Apa lagi yang ayahnya rancang untuk musnahkan hidup aku?
🌸Author Note🌸
Happy reading guys.
Vote and komen?
YOU ARE READING
Girl In Pieces 🌸 Kim Taehyung 🌸 [Slow Update]
Short Story" Aku menulis dari hati. Semoga bila kau baca, kau akan fahami." - You Short story. Short chapter. baca jelaa~