Ο κ. Παπαδημιτριου,ο διευθυντής, άνοιξε την πόρτα και πέρασε μέσα εγώ καθόμουν στην πόρτα οπότε δεν φαινομουν σχεδόν καθόλου.
Διευθυντής:συγγνώμη για την διακοπή... λοιπόν παιδια φέτος στην τάξη σας θα έχετε μια... Καινούρια μαθήτρια...??
Εκείνη την στιγμή μπαίνω στην τάξη
Δ:Από εδώ η....
Σοφία: Λένα,λέει εκπληκτη ψιθυριστα η κολλητή μου.Όλοι είχαν μείνει αφωνοι... Η καθηγήτρια όπου καθόταν στην έδρα της με καλοσωρισε και μου δείχνει την θέση μου πίσω πίσω στο τελευταίο θρανίο.
Δ: λοιπόν να σας αφήσω και εγώ τώρα. Και πάλι να έχετε μια καλή σχολική χρονιά...
Ο διευθυντής βγήκε από την τάξη και έκλεισε την πόρτα πίσω του. Τότε η καθηγήτρια σηκώθηκε και μου έδωσε ένα βιβλίο βιολογίας. Τέλεια σκέφτηκα πρώτη ώρα βιολογία.....:(
Ήταν πολύ βαρετά γι αυτό δεν προσεχα και καθώς σκαναρα τους παλιούς μου συμμαθητές εντόπισα ένα ξανθό άγνωστο αγοραστικό κεφάλι. Από πίσω φαινόταν καλό κομμάτι. Ανηπομονουσα να δω και το μπροστά...
Μετά από λίγα λεπτά χτυπάει το κουδούνι και με το που λέει η καθηγήτρια ελεύθεροι οι κολλητες μου η Σοφία και η Νεφέλη αρχίζουν να ουρλιάζουν και να έρχονται κατά πάνω μου. Αφού αγκαλιαζομαστε αρχίζουν οι ερωτήσεις δεν τις προλαβαινα μιλάμε....
Δεν απάντησα ούτε μια και τους προτείνω να παμέ μετά το μάθημα για καφέ στο στέκι μας... Εκείνη την στιγμή μας πλησιάζει ο άχρηστος, ο κομπλεξικος,ο καθηστεριμενος,ο ηλιθιος,ο μαλακάς ο Γιάννης και τόλμησε να μου απευθύνει τον λόγο.
Γιώργος : γειά σου λενακι... Πως και από τα μέρη μας?
Εγώ:έφευγες?του λέω με το πιο υποτιμιτικο βλέμμα μου.
Γιωργος: δεν φταίω εγώ άμα ξυπνησες με νεύρα...
Εγώ:Δεν μας αδιαζεις την γωνιά λέω γω...λέω εκνευρισμενη
Γιώργος:τι κάθομαι και σου μιλάω λες και δεν ξέρω τι bitch ήσουν πάντα.
Εγώ:πως τολμας ρε μαλάκα μετά από όσα μου είχες κάνει...Ειμασταν έτοιμοι να πιαστουμε στα χέρια αλλά εκείνη τη στιγμή χτυπάει το κουδούνι δυστυχώς. Δεύτερη ώρα μαθηματικά. Πάλι μόνη μου έκατσα. Ο μαθηματικός φαινόταν πολύ αυστηρός και στο τέλος μας έβαλε ένα κάρο ασκήσεις...
Χημεία, ιστορία και επιτέλους χτύπησε το κουδούνι. Βγήκαμε με τα κορίτσια και πήγαμε στην αγαπημένη μας καφετέρια αρχίσαμε να λέμε τα νέα μας.κάποια στιγμή μπαίνουν μέσα τρία αγόρια και μάλιστα ποια...
Ο Γιώργος,ο Μάνος κολλητός του Γιώργου και ο τρίτος ο καινούργιος. Γλυκούλης φαινόταν....Σοφία:
Νεφέλη:
Γιώργος:
Μάνος:Καινούργιος(Άλεξ)
YOU ARE READING
My New Best Friend😍😍
Teen FictionΗ Λένα είναι 17 χρόνων και θα πάει δευτέρα λυκείου. Στα 16 της πήγε με τους γονείς να ζήσει στην Αμερική. Μετά από έναν χρόνο γύρισε μετά από έναν καυγά με τους γονείς της στην Ελλάδα και μένει με την θεία της. Όταν γυρίσει θα πάει στην τάξη στην οπ...