Λένας pov.
Ποοοο είναι εφτά το πρωί και πρέπει να σηκωθω για σχολείο πφφφ έχω να πάω να πάρω και τον Αλεξ για να πάμε μαζί...
Είναι 7 και 45 και δεν έχω φτάσει ακόμα σπίτι του Αλεξ. Φτάνουμε στο σχολείο δέκα λεπτά καθυστεριμενοι. Πο γκαντεμιά... Πρώτη ώρα έχουμε γυμναστική με έναν καινούριο γυμναστη. Φτάνουμε στο γυμναστήριο και οι άλλοι έχουν ήδη ξεκινήσει πλησιαζουμε τον καινούριο καθηγητή και γυρίζει να μας κοιτάξει.
Να αυτοκτονισω τώρα η μετά?? Για να δούμε θα κάνει πως δεν με ξέρει....
Εγώ: συγγνώμη κύριε που καθυστερισαμε
(κ.)Νίκος: να μην ξαναεπαναληφθει Λένα. Πηγαίνετε με τους υπόλοιπους συμμαθητές σας να κάνετε προθερμανση.Κάνουμε ότι μας λέει ενώ μιλάμε με τον Αλεξ και του εξηγώ ποιος είναι. Δεν νομίζω πως τον συμπαθησε και πολύ. Βαριέμαι να κάνω ότι μας λέει και κάθομαι στην άκρη. Με πλησιάζει ο Νίκος και κάθεται δίπλα μου.
Εγώ: τι θες Νίκο?
Νι: πρώτα απ όλα μην με λες με το μικρό και καρφωνομαστε και δεύτερον γιατί δεν κάνεις τις ασκήσεις που σας έβαλα?
Εγώ: ε βαριέμαι και λέω να το εκμεταλευτω που είσαι εσύ λέω και αρχίζω να χαιδευω διακριτικά το στερνο του.
Νι: έχεις τίποτα με το αγόρι που ήρθατε μαζί πριν? Η γενικά με κανέναν αυτόν τον καιρό?
Εγώ: ο κολλητός μου είναι και όχι με κανέναν.
Νι:τώρα πρέπει να σε πιστέψω?μου λέει και μου δείχνει την πιπιλια που μου έχε κάνει χτες το βράδυ ο Αλεξ. Φακ ξέχασα να την καλυψω...
Εγώ: ο Αλεξ μου την έκανε χτες
Νι: friends with benefits?
Εγώ: θάρρος ή αλήθεια....
Νι: καλά έρχεσαι τι βράδυ σπίτι μου στις εννιά για να θυμηθούμε τα παλιά μου λέει και μου γράφει σε ένα χαρτάκι την διεύθυνση του και μου την δίνει.
Εγώ: υπό έναν όρο. Πρώτον θα γίνει μόνο μια φορά δεν θα προχωρισουμε και μετά δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις.
Νι: έγινε μου λέει μου κλείνει το μάτι και φεύγει.Εγώ συνεχίζω να κάθομαι. Με τον Νίκο είχαμε συναντηθεί πρόπερσι λίγο πριν φύγω για Αμερική. Τότε σπουδαζε ακόμα στην γυμναστική Ακαδημία και είχαμε ένα μικρό φλερτ 😏. Δεν είχαμε τίποτα ιδιαίτερο. Αυτό ήθελε μια μικρούλα και εγώ έναν μεγαλύτερο μου και έμπειρο. Είναι 24 και κούκλος.
Νίκος
Επιτέλους τελειώσαμε το σχολείο και πήγαμε πάλι όλη η παρέα που ειμασταν χθες σε μια καφετέρια κοντά στο σχολείο. Παράγγειλα έναν καπουτσίνο και καθησα μαζί με τους άλλους.
Εγώ: λοιπόν είχαμε μείνει σε εσένα Αλεξ ρωτάω εγώ. Θάρρος η αλήθεια?
Α: θάρρος
Εγώ: έχεις το θάρρος να ζητήσεις το κινητό της σερβιτορας?
Α: αμέ είπε και σηκώθηκε της το ζήτησε και αυτή η λυσσαρα φυσικά και του το έδωσε. Ρωτάει το τον Γιώργο θάρρος η αλήθεια.
Γ: θάρρος
Α: έχεις το θάρρος να φωναξεις μπροστά σε όλο το μαγαζί ότι είσαι γκει??
Γ: όχι γιατί δεν είμαι. Και αυτό είναι άδικο γιατί εσύ μου βάζεις κάτι τόσο δύσκολο ενώ η Λένα κάτι πανεύκολο.
Α: Στέλλα θάρρος η αλήθεια?
Στ: θάρρος.
Α: έχεις το θάρρος να μπαινοβγεις στις τουαλέτες 20 φορές.Η Στέλλα σηκώνεται μπαινοβγαινει δύο φορές και μας πλησιάζει. ' παραιτούμαι' λεει και βγαίνει από το παιχνίδι.
Α: Λένα θάρρος ή αλήθεια?
Λ:θάρρος
Α: έχεις το θάρρος να πεις μπροστά σε όλους την ιστορία με τον γυμναστη?
Λ: συγχαρητήρια κερδισες του λέω θυμωμένη.
Α: κερνάω ότι πίνετε...Ο Αλεξ με γύρισε σπίτι και του είπα να έρθει κι αυτός μαζί μου για να με πετάξει μετά στο Νίκο.
Μπαίνω κάνω ένα μπάνιο και βγαίνω έξω να ετοιμάστω.Πο είναι ο Αλεξ. Επέλεξα αυτά
Εγώ: Αλεξ γυρνα και μην με κοιτάς θέλω να ντυθώ.
Α:κλ λέει γυρνάει πλευρό και εγώ βγάζω την πετσέτα.Αλεξ pov.
Γυρνάω από την άλλη και....
YOU ARE READING
My New Best Friend😍😍
Teen FictionΗ Λένα είναι 17 χρόνων και θα πάει δευτέρα λυκείου. Στα 16 της πήγε με τους γονείς να ζήσει στην Αμερική. Μετά από έναν χρόνο γύρισε μετά από έναν καυγά με τους γονείς της στην Ελλάδα και μένει με την θεία της. Όταν γυρίσει θα πάει στην τάξη στην οπ...