Εγώ: τι σε είπα???
Νι: αυτό που άκουσες... Αλλά άσε μην το συνεχίσω γιατί αχ αχ... Λέει και με φιλαει στο ώμο.
Εγώ: καλά θα συνεχίσουμε άλλη στιγμή. Μπορεις να με πετάξεις μέχρι το σπίτι?
Νι: ναι πάμε.Σηκωνομαστε, ντυνομαστε και φεύγουμε από το σπίτι με το αυτοκίνητο του. Φτάνουμε έξω από το σπίτι μου και βγάζω την ζώνη μου.
Εγώ: καληνύχτα κύριε καθηγητή του λέω και τον φιλαω.
Νι: καληνύχτα δεσποινης παπαδοπουλου. Τα λέμε αύριο στο σχολείο...Ξεκλειδώνω πηγαίνω στο δωμάτιο μου και βγάζω τα ρούχα μου. Πηγαίνω και κάνω ένα γρήγορο ντους αν και είμαι πτώμα. Τελειώνω και πηγαίνω και πέφτω κατευθείαν για ύπνο χωρίς να ντυθώ.
Αλεξ pov.
Ξύπνησα στις 5 και δεν μπορούσα να κοιμηθώ γιατί την σκεφτόμουν. Τώρα η ώρα έχει πάει 6. Σηκωνομαι και ετοιμάζομαι για να πάω να την πάρω εγώ σήμερα για να πάμε σχολείο. Περνώ τσάντα και φεύγω με την μηχανή.
Έχω φτάσει έξω από το σπίτι της. Πάω να χτυπήσω το κουδούνι αλλά η πόρτα ανοίγει και βλέπω την μάνα της να είναι έτοιμη να φύγει.
Μ.Λ: αχ καλημέρα αγόρι μου. Ήρθες για να πας με την Λένα στο σχολείο?
Εγώ: καλημέρα. Ναι, η Λένα έχει ξυπνήσει?
Μ.Λ: όχι ακόμα μπορείς σε παρακαλώ να την ξυπνησεις εσύ γιατί βιάζομαι?
Εγώ: βέβαιος κάντε την δουλειά σας...
Μ.Λ: ευχαριστώ πολύ Αλεξ αντίο και καλό μάθημα.
Εγώ: Ευχαριστώ γειά σας. Λέω και μπαίνω μέσα στο σπίτι.Ανεβαίνω τις σκάλες και φωνάζω το όνομα της καθώς πλησιαζω στο δωμάτιο της πάω να ανοίξω την πόρτα και την ξαναφωναζω. Και... Όχι πάλι... Κοιμάται γυμνή. Όπως πάω να βγω ξυπνάει και μου λέει
Λ: omg ρε Αλεξ πρωί πρωί μάτι παίρνεις...?
Εγώ: σορρυ δεν ήξερα ότι ήσουν έτσι...δηλαδή δεν... Εσύ από ποτέ κοιμάσαι γυμνή?Της λέω εννοώ έχω ήδη γυρίσει από την άλλη για να μην την βλέπω.
Λ: από ποτέ απλός χθες γύρισα αργά από τον Νίκο και ήμουν κουρασμένη.
Εσύ γιατί είσαι εδώ?
Εγώ: Δεν μπορούσα να κοιμηθώ και είπα να έρθω να σε πάρω με την μηχανή για να πάμε σχολείο. Καλά τέλος πάντων πάω κάτω μέχρι να ντυθεις. Μην αργησεις.
Λ: οκΠήγα κάτω και καθησα στο σαλόνι. Άρχισα να κάνω βόλτες και είδα μια κορνίζα. Ήταν δύο μικρά παιδιά. Ένα αγόρι κι ένα κορίτσι που σίγουρα ήταν η Λένα. Λογικά θα είναι ο αδερφός της. Πολύ γλυκούλα ήταν όμως μικρή. Πρέπει κάποια στιγμή να την ρωτήσω γιατί συμπεριφερεται έτσι για τον αδερφό της.
Μετά από λίγο κατέβηκε και ήμασταν έτοιμοι να φύγουμε. Ανεβηκαμε στην μηχανή και ξεκινήσαμε.
Λένα pov.
Τυλιξα τα χέρια μου γύρω από την μέση του για να κρατηθώ καλύτερα. Αχ αυτοί οι κοιλιακοί του είναι τόσο γυμνασμενοι. Καλά και από πρόσωπο γλυκούλης είναι. Αλλά είναι ο κολλητός μου πως μπορώ να τα σκέφτομαι αυτά γι αυτόν... Αλλά είναι τόσο...μα τόσο....αχχχχχχχχ.....
Κατεβηκαμε από την μηχανή του μόλις φτάσαμε κατεβηκαμε από την μηχανή. πήγαμε στην τάξη μας και βρίσκουμε μια κοριτσοπαρεα να έχει κάνει κύκλο γύρω από κάτι.
Πλησιαζω τις κοιτάω με ένα απειλιτικο βλέμμα και τους αρπαζω την φωτογραφία που κρατούσαν. Ήταν ο... ΑΔΕΡΦΟΣ μου!!!!!?????? 😨😨😨
Ν: όχι πες τώρα δεν είναι κούκλος ο καινούργιος? Μου λέει η Νεφέλη και εκείνη τη στιγμή πετάγεται και η άλλη και με αποτελειωνει...
Σ: πάει πρώτη τώρα ήρθε στο σχολείο μας... Έχει κάτι κοιλιακούς όμως... Μαναρι είναι...
Εγώ: με δουλευεται έτσι?
Σ: Πας καλά!!! Εσύ άμα έβλεπες παλιά κανέναν ημιγυμνο σου πεταγοντουσαν τα μάτια έξω. Τώρα τι έγινε? Γιατί δεν μας λες με ποιον τα χεις....?
Εγώ: άσε με εμένα. Που την βρήκατε την φώτο ?
Ν: η Στέλλα από την πρώτη ήταν μαζί του χτες βράδυ.
Εγώ: και που?
Ν: Δεν ξέρω λεπτομέρειες λογικά σπίτι του...
Εγώ: καλά....να σας πω πάμε μετά το σχολείο στο mall?
Σ: σορρυ δεν μπορώ έχω μια δουλίτσα μετά το σχολείο.
Ν: ούτε εγώ μπορώ... Έχω κανονίσει με τον Μάνο να πάμε βόλτα...
Εγώ: ωραίες φίλες έχει... Καλά θα πω σε κάποιον αλλον...
Σ: τα λέμε σε λίγο, λέει και φεύγει από την τάξη.Σοφίας pov.
Βγαίνω από την τάξη και πάω σχεδόν τρέχοντας στο πίσω μέρος του προαυλιου που δεν πάει κανείς πρωινιατικα για να συναντήσω τον...ξαφνικά δύο χέρια τυλιγονται γύρω από την μέση μου και κάποιος με φιλαει στο λαιμό.
Εγώ:αμάν ρε Γιώργο με κατατρομαξες!!
Γ: σιγά καλέ τι σε τρόμαξα αφού εμένα δεν περίμενες μου λέει έρχεται από μπροστά μου και με φιλαει. Αρχίζει να με σπρώχνει ελαφρά ώστε να κολλήσω στον τοίχο. Εκείνη την στιγμή το φιλί μας γίνεται πιο άγριο και κτητικό αλλά μας διακόπτει το κουδούνι :( πάνω στο καλύτερο σημείο...
Εγώ: να σου πω... Οκ για ότι κανονισαμε μετά?
Γ: ναι. Στην Λένα το είπες ?
Εγώ: εμμμ.... Όχι ακόμα...παμέ τώρα θα αργησουμε στην τάξη...
Γ: καλαααα...
YOU ARE READING
My New Best Friend😍😍
Teen FictionΗ Λένα είναι 17 χρόνων και θα πάει δευτέρα λυκείου. Στα 16 της πήγε με τους γονείς να ζήσει στην Αμερική. Μετά από έναν χρόνο γύρισε μετά από έναν καυγά με τους γονείς της στην Ελλάδα και μένει με την θεία της. Όταν γυρίσει θα πάει στην τάξη στην οπ...