Ετοιμάστηκα και μετά από λίγη ώρα χτύπησε το κουδούνι. "κούκλα" μου λέει και του απαντάω "επίσης". Βγαίνουμε από την πολυκατοικία και ανεβαινουμε στην μηχανή του. Φτάσαμε σε ένα καινούργιο μπαράκι που δεν είχα ξαναδεί. Συζητούσαμε αρκετή ώρα και γνωριστήκαμε καλύτερα. Ειπιαμε πολύ και είχα αρχίσει να ζαλιζομαι. Κάποια στιγμή σηκωθηκα να χορεψω καθώς είχε βάλει το αγαπημένο μου τραγούδι.
Η ώρα πέρασε και ήταν 2:30. Ήμουν μεθυσμενη και ο Αλεξ μου πρότεινε να κοιμηθώ σπίτι του για να μην με δει η θεία μου σε τέτοια χάλια. Έτσι όπως ήμουν ντιρλα και έτοιμη να κοιμηθώ δεν αρνήθηκα. Μόλις φτάσαμε σπίτι του με έβαλε να κοιμηθώ στο κρεβάτι του και αυτός κοιμήθηκε στο δωμάτιο της αδερφής του που σπουδαζε στην Θεσσαλονίκη.
Το πρωί ξύπνησα και δεν ήξερα που βρισκόμουν. Μετά από λίγο χτυπάει η πόρτα.
Α:ξυπνησες?
Εγώ:πως βρέθηκα εδώ δεν θυμάμαι τίποτα από χτες...
Α: αφού ήπιες το μισό μαγαζί...μου λέει χαμογελαστά δίνοντας μου μια κούπα καφέ.
Εγώ: μμμμ του λέω τάχα μου νευριασμενη.
Α:τελικά τι έγινε με εκείνον τον τύπο που σου την έπεσε?
Εγώ: λες και θυμάμαι νομίζω ότι μου έδωσε το τηλέφωνο του. Τεσπα μετά έχεις τίποτα να κάνεις το απόγευμα?
Α: όχι θα είμαι μόνος μου σπίτι γιατί οι γονείς μου πήγαν τριήμερο να δουν την αδερφή μου.
Εγώ: λοιπόν θέλω να πάω στο παλιό μου σπίτι θες να έρθεις μαζί μου?
Α:οκ
Εγώ: πρέπει να φύγω. Έλα να με πάρεις σε κάνα τρίωρο.
Α:τα λέμε μετά.Μόλις γύρισα σπίτι έκανα ένα ντους και πήρα τηλέφωνο την θεία μου να της πω ότι κοιμήθηκα σε μια φίλη μου. Ετοιμάστηκα και φύγαμε με τον Αλεξ από το σπίτι.
Όταν φτάσαμε είχε μείνει λίγο άφωνος. Το σπίτι είναι αρκετά μεγάλο με τεράστιο σαλόνι και 6 υπνοδωμάτια κήπο και μεγάλο τζάκι. Πήγαμε και στον πάνω όροφο και του έδειξα το δωμάτιο μου και καθησαμε στο κρεβάτι μου.
Εγώ: θέλω να έρθω εδώ να μείνω αφού πρώτα ανακαινισω το δωμάτιο μου.
Α: θα σε αφήσουν να μένεις μόνη σου σε ένα τόσο μεγάλο σπίτι?
Εγώ: μάλλον θα μου κουβαλισουν καμία υπηρετρια να με προσέχει.
Α: Δεν ήξερα πως είσαι τόσο πλούσια, λέει κάπως αμηχανα
Εγώ: όπως και πολλοί άλλοι. Θα με βοηθήσεις σε όλο αυτό?
Α:sure...Μετά από λίγη ώρα φύγαμε γιατί είχαμε πρωινό ξύπνημα. Γύρισα σπίτι και έψαξα λίγες ιδεες στο ίντερνετ για το δωμάτιο μου. Έστειλα στον Αλεξ κάποιες ιδέες και μιλούσαμε για αρκετές ώρες. Κάποια στιγμή κουραστικα και έπεσα για ύπνο.
YOU ARE READING
My New Best Friend😍😍
Teen FictionΗ Λένα είναι 17 χρόνων και θα πάει δευτέρα λυκείου. Στα 16 της πήγε με τους γονείς να ζήσει στην Αμερική. Μετά από έναν χρόνο γύρισε μετά από έναν καυγά με τους γονείς της στην Ελλάδα και μένει με την θεία της. Όταν γυρίσει θα πάει στην τάξη στην οπ...