κεφάλαιο 5

22 3 0
                                    

*μετά από ένα μήνα*

Σήμερα μάθαμε ότι σε έναν μήνα θα πάμε 5αημερη στην Σαντορίνη!!! γιουπι!!!

Είμαι ξαπλωμενη στο καινούργιο μου κρεβάτι και απολαμβάνω τη θέα του καινούριου μου δωματίου (το δωμάτιο μου είναι αυτό στην εικόνα πάνω). Ξαφνικά ο Αλεξ πέφτει με δύναμη πάνω στο κρεβάτι δίπλα μου και με αγκαλιάζει.

Εγώ:πας καλά παιδάκι μου!!!!θα το  σπασεις καινούργιο κρεβάτι, του φωνάζω και καλά θυμωμένη.

Για απάντηση περνώ ένα φιλί στο μάγουλο και το μόνο που κάνω είναι να χαμογελασω. Ξέχασα να αναφέρω ότι εγώ και ο Αλεξ είμαστε κολλητοί. Βλέπουμε ταινίες, βγαίνουμε συνέχεια, στο σχολείο καθόμαστε ακόμα μαζί αν και τα έχει ξαναβρει με τον Γιώργο δεν είναι όπως παλιά.

Εγώ: τι θα κάνεις το βράδυ?
Α:θα βγω με μια κοπέλα που γνώρισα στο γυμναστήριο. Εσύ?
Εγώ:και που θα πάτε?
Α:μάλλον στο bass. Εσύ τι θα κάνεις?
Εγώ: μάλλον θα βγω με την Σοφία και γω στο bass...
Α:oκ πρέπει να πάω να ετοιμάστω
Εγώ:τα λέμε εκεί μπαι,του λέω και τον φυλαω στο μάγουλο.

Φουυυυ. Μόνη μου και πάλι. Περνώ τηλ την Σοφία και μου απαντάει αμέσως.

Εγώ:γειά σου σοφι μου τι κανεις?
Σ:κλ είμαι λενακι μου. στο σπίτι είμαι και βαριέμαι που ζω.
Εγώ:είσαι για κανένα ποτάκι το βράδυ?
Σ:μέσα!που?
Εγώ:bass θα είναι και ο Αλεξ εκεί με μια καινούρια κοπέλα
Σ:επιτέλους βγαίνει με κάποια εκτός από εσένα. Μπας και τα χετε και μας το κρύβετε???
Εγώ:χαχα γελάσαμε...τεσπα θα έρθεις από εδώ να ετοιμαστουμε μαζί?
Σ:οκ έρχομαι σε 15 bye τρ...
Εγώ:bb

Μετά από καμία ώρα φτάσαμε στο κλαμπ. Κάπου στο βάθος είδα και τον Αλεξ με ένα πολύ όμορφο κορίτσι.
Δεν τους πλησιασαμε για να μην τους διακοψουμε και του έκανα σήμα από μακριά πως θα καθομασταν στην μπάρα. Μετά από λίγο μας πλησιασανε.

Α: γειά σας κορίτσια από εδώ η Στέλλα.
Εγώ:γειά....

Κλπ κλπ τα πάμε. Αχονευτη τι να πω....Ούτε αυτή φάνηκε να με συμπαθησε... Ήταν περίπου στην ίδια ηλικία με εμάς...  Ελπίζω να μην τα φτιάξουν μόνο....

Aλεξ pov.

Όμορφη κοπέλα είναι αλλά δεν είμαι ερωτευμένος μαζί της ούτε νομίζω πως θα είμαι ποτέ. Έχω την εντύπωση πως είμαι ερωτευμένος με κάποια άλλα δεν είμαι σίγουρος...

Μπαίνουμε σπίτι της ενώ φιλιομαστε. Την ρωτάω αν είναι κανείς σπίτι και μου απαντάει αρνητικά. Φτάνουμε στην κρεβατοκαμαρα της και την ρίχνω στο κρεβάτι. Συνεχίζω να την φιλαω αν και δεν νιώθω τίποτα γι αυτήν. Της βγάζω το φόρεμα και το πετάω κάτω. Αρχίζω να την φιλαω στο λαιμό και να της κάνω πιπιλιες. Σιγά σιγά κατεβαίνω προς το στήθος της. Της βγάζω το σουτιέν και το πετάω και αυτό κάτω. Αρχίζω να πιπιλαω τις πλέον ερεθισμενες ρογες της και αφήνω ένα μονοπάτι υγρών φιλιων μέχρι λίγο πιο κάτω από τον αφαλο της και της βγάζω το εσωρουχο. Αρχίζω να της τριβω την περιοχή της καθώς την φιλαω. Χωρίς να το περιμένει βάζω δύο δάχτυλα μέσα της και αυτή αναστεναζει. Τα βγάζω και με ξαπλωνει πίσω. Μου βγάζει τα ρούχα και μένω μόνο με το μποξερακι. Περνώ ένα προφυλακτικό και το φοράω και μπαίνω σιγά μέσα της. Στο τέλος τελειώνουμε και οι δύο και ξαπλωνω δίπλα της. Επειτα με περνει ο ύπνος.

Ξυπνάω από έναν δυνατό θόρυβο... Fuck που είμαι? Αρπαζω το κινητό μου από το πάτωμα και βλέπω 13 κλήσεις από την Τρελή. Omg τι κάνω τρ!!! Πατάω κλήση και ο Θεός βοηθός...😓 απαντάει κατευθείαν...

Λένα:Wtffffff γτ δεν απαντάς ρε ζοντοβολο καθυστερημενε ζώον πήγε η καρδιά μου στην κούλουρη(από ορθογραφία σκίζει πάντως😂😂😂)...
Α: γειά σου λενακι μου καλημέρα λέει ο κόσμος...
Λ: τσακισου και έλα εδώ ΤΩΡΑ!!!!!! Μου λέει και μου κλείνει το τηλέφωνο στα μούτρα.

Τέλος Αλεξ pov.

Στέλλα

Στέλλα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My New Best Friend😍😍Where stories live. Discover now