(στο παρακάτω κεφάλαιο υπάρχει dirty😉)
Μου ανοίγει την πόρτα και είναι τόσο κούκλος. Μόλις με βλέπει με παίρνει αγκαλιά και με ρωτάει τι θα πιω. Εντομεταξυ έχει κάνει ατμόσφαιρα με σβημενο φως και αναμενα κεράκια.
Εγώ: τεκίλα και γρήγορα.
Νι: γιατί τι έγινε?
Εγώ: άστα οικογενειακα προβλήματα..
Νι: πάλι με τον αδερφό σου?
Εγώ: μπορείς να το πεις κι έτσι...
Νι: οκ δεν θέλω να σε φέρω σε δύσκολη θέση.Μου σερβίρει το ποτό μου και το τελειώνω τότε τον πλησιαζω που πίνει και αυτός. Του παίρνω το ποτήρι και το αφήνω πάνω στο τραπεζάκι. Ανεβαίνω πάνω του και αρχίζω να τον φιλαω. Αυτός βάζει τα χέρια του στον κολο μου και αρχίζει να με φιλαει παθιασμενα. Κατεβαίνω προς τον λαιμό του και του κάνω πιπιλιες. Με σηκώνει απότομα ενώ με κρατάει από την μέση και γω βάζω τα πόδια μου γύρω από τη μέση του. Πηγαίνουμε προς την κρεβατοκαμαρα του και με αφήνει απαλά πάνω στο κρεβάτι του. με αφήνει να τον κοιτάω καθώς ξεκουμπονει το πουκάμισο του και το ρίχνει κάτω. Τον τραβάω από την ζώνη του την βγάζω και την πετάω κι αυτήν κάτω.
Νι: τρ η σειρά σου, μου λέει και με σηκώνει όρθια.
Τον ρίχνω στο κρεβάτι και αρχίζω να γδυνομαι μπροστά του όταν κατεβάζω και την φούστα μου σηκώνεται και με πιάνει από την μέση και με ρίχνει στο κρεβάτι. Αυτή την φορά ανεβαίνει πάνω μου και αρχίζει να με φιλαει. Σιγά σιγά κατεβαινει προς την περιοχή μου και μου βγάζει το εσωρουχο. Αρχίζει να φιλαει και να γλυφει την περιοχή μου. Χωρίς να το καταλάβω έχω αρχίσει και αναστεναζω δυνατά. Βάζει απροειδοπιοιτα δύο δάχτυλα μέσα μου και εγώ φωνάζω το όνομα του. Αρχίζει να τα κουνάει αργά. Τότε είναι που τα περνώ.
Εγώ: τι κάνεις??!! Πιο γρήγορα, λέω μέσα στους αναστεναγμους μου.
Αυτός με κοιτάει με ένα πονηρό βλέμμα και αρχίζει να κάνει αυτό που του λέω. Μετά από λίγο φωνάζω το όνομα του και καταλαβαίνει ότι θα τελειώσω. Έτσι βγάζει τα δάχτυλα του και περνει και φοράει ένα προφυλακτικό. Στέκεται ανάμεσα από τα πόδια μου αλλά δεν μπαίνει. Με κοιτάει στα μάτια για να του πω το οκ και φυσικά του το δίνω με ένα αγανακτισμενο ύφος.
Μπαίνει μέσα μου και αρχίζει να κινείται γρήγορα. Γρήγορα μου έρχεται να τελειώσω και το καταλαβαίνει καθώς πλέον αναστεναζω τόσο δυνατά που σίγουρα θα ακούγομαι σε όλη την πολυκατοικία. Έτσι μπαίνει όλο και πιο γρήγορα και βάζει περισσότερη δύναμη. Τελειώνω φωνάζοντας το όνομα του. Το ίδιο κάνει και αυτός.
Ξαπλωνουμε στο κρεβάτι και μετά από κανένα δεκάλεπτο που έχουμε ηρεμήσει λίγο λέω να ξεκινήσω καμία συζήτηση.
Εγώ: να σου πω...
Νι: ρίχ' το....
Εγώ: να σου κάνω κάποιες αδιακριτες ερωτήσεις?
Νι: Μετά έχω κι εγώ να σ κάνω...ξεκίνα εσύ πρώτη.
Εγώ: έχεις κάνει ποτέ έρωτα?
Νι: με δουλεύεις τώρα?
Εγώ: Δεν λέω σεξ όπως κάναμε τώρα εννοώ έρωτα ρε παιδί μου...
Νι:μμμμ μπα μόνο μια φορά στα 17 νομίζω...εσύ?
Εγώ: βασικά ναι αλλά έχω πολύ καιρό να κάνω και θέλω πολύ... Ρώτα εσύ τώρα...
Νι: έχεις πάρει ποτέ πιπα από κανέναν?
Εγώ: όπως το πες... Πότε και ούτε πρόκειται... Αιδιαζω μόνο με την σκέψη...
Νι: δηλαδή ούτε με μένα?
Εγώ: όχι φυσικά... Εγώ τώρα...είσαι ερωτευμένος με καμιά?
Νι: ναι
Εγώ: μαθήτρια?
Νι: όχι... Καθηγήτρια..
Εγώ: τι!!! λέω και σκάω στα γέλια... Ποια?από το σχολείο μας?
Νι: ναι την Λίζα της φυσικής...
Εγώ: έλα ρε την Ελευθερίου... Έκανες κίνηση?
Νι: ναι θα βγούμε Σάββατο βράδυ...
Εγώ: good luck
Νι: εσύ?
Εγώ: με κανέναν...
Νι: γιατί δεν μου λες την αλήθεια?εγώ σου είπα εσύ γιατί δεν μου λες?
Εγώ: αφού δεν γουστάρω κανέναν σου λέω παιδάκι μου αν γούσταρα δεν θα στο λεγα...
Νι: τότε γιατί όταν το κάναμε με είπες Αλεξ???
YOU ARE READING
My New Best Friend😍😍
Teen FictionΗ Λένα είναι 17 χρόνων και θα πάει δευτέρα λυκείου. Στα 16 της πήγε με τους γονείς να ζήσει στην Αμερική. Μετά από έναν χρόνο γύρισε μετά από έναν καυγά με τους γονείς της στην Ελλάδα και μένει με την θεία της. Όταν γυρίσει θα πάει στην τάξη στην οπ...