Ο Γιώργος είναι πρωην μου που με παράτησε για μια τσουλιτσα. Έχει αρκετά ευκαταστατους γονείς και δίκια του μηχανή. Δεν θέλω να του δίνω σημασία αλλά συνέχεια με εκνευρίζει. επισης έχει δύο τσιρακια, τον Μάνο και τον Αλεξ Όπου πάει τον ακολουθούν....Ο αρχηγός τους.
Ο Μάνος είναι σχετικά καλό παιδί το μόνο που χαλάει πάνω του είναι ότι κάνει παρέα με τον άλλον. Είναι πλούσιος αλλά λίγοι το ξέρουν. Τα έφτιαξε πρόσφατα με την Νεφέλη. Οκ άτομο είναι δεν έχω πρόβλημα.
Ο Αλεξ από ότι έμαθα από τα κορίτσια δεν είναι και πολύ διάσημος και εσωστρεφεις όπως οι άλλοι δύο. Καλό παιδί ωραίο σώμα...💪 κρίμα που αυτό τον καιρό δεν ψάχνομαι γιατί έτσι κι αλλιώς έχει κοπέλα.
Λοιπόν κάποια στιγμή μπαίνουν αυτοί οι τρεις στην καφετέρια. Μακάρι να μην μας δουν.... Δυστυχώς μας είδαν και κατευθυνονται προς το μέρος μας.
Γ,Μ,Α:γειά σας κορίτσια.να κάτσουμε ?
Εγώ:όχιι, λέω με βλέμμα ειρωνιας
Μάνος:πως κάνεις έτσι δεν θα σε φάμε κιόλας....κάθεται δίπλα στην Νεφέλη και την φιλαει.Έτσι κάθονται και οι άλλοι...αρχίσαμε να κουβεντιαζουμε και τελικά κανονισαμε να βγούμε το βράδυ σε ένα μπαράκι εκεί κοντά.
Γύρισα σπίτι έφαγα και έκανα ένα ζεστό χαλαρωτικό μπάνιο. επειτα άρχισα να ετοιμάζομαι. Πήρα τηλέφωνο την θεία μου για να την ενημερώσω για την έξοδο μου φορεσα αυτά και βαφτικα πολύ ελαφρά.
Μετά από μισή ώρα ήρθε η Νεφέλη με τον Μάνο και με πήραν και πήγαμε στο μπαράκι. Μπήκαμε μέσα και είδαμε τους άλλους. Ήταν και η κοπέλα του Αλεξ η Λίλιαν. Δεν μου φάνηκε και πολύ αθώα αλλά δεν ήταν δικό μου πρόβλημα. Πήγαμε στους άλλους και παράγγειλα μια βότκα γιατί είχαμε σχολείο την επόμενη μέρα και καλό θα ήταν να μην μεθυσουμε.
Δεν αργησαμε και πολύ στις 1 ειμασταν σπίτια μας. Η θεία μου είχε εφημερια στο νοσοκομείο και δεν ήταν σπίτι οπότε έπεσα κατευθείαν για ύπνο. Γύρισε σπίτι κατά τις 6 το πρωί και περίμενε ξυπνια μέχρι να με πάει σχολείο και να γυρίσει να κοιμηθεί.
Στις 7 ξύπνησα έφαγα πρωινό φορεσα αυτά, έκανα μια γαλλική και έβαλα λίγη μάσκαρα. Πήρα την τσάντα μου και φύγαμε.Μπήκα κανονικά στην τάξη μετά την προσευχή αλλά είδα μια τσάντα δίπλα στη θέση μου. Ο Αλεξ με πλησίασε και με ρώτησε αν μπορούσε να κάτσει μαζί μου. Δεν είχα κάποιο πρόβλημα και του είπα εντάξει αλλά γιατί δεν καθόταν κανονικά με τον Γιώργο?
Ήταν Τετάρτη ώρα και με έτρωγε η περιέργεια αν και ήταν αγενεια να τον ρωτήσω τελικά τον ρώτησα. Μου είπε πως το προηγούμενο βράδυ βρήκε τον Γιώργο με την κοπέλα του να είναι έτοιμοι να φασωθουν στις τουαλέτες. Μιλούσαμε για αρκετή ώρα και κάποια στιγμή ακούμε ένα 'παπαδοπουλου και ιωαννιδης' η φωνή της στριγκλας που μας κάνει φιλοσοφία. 'μηπως σας διακοπτουμε από κάτι?'. Μας κοιταζε όλη η τάξη και εμείς ειμασταν έτοιμοι να σκασουμε στα γέλια αλλά δεν το κάναμε. Φυσικά συνεχίσαμε να μιλάμε αλλά από χαρτάκια. Τελικά κανονισαμε να βγούμε για ποτό αύριο το βράδυ που είναι Σάββατο για να ξεσκασουμε λίγο.
Λίλιαν:
ВЫ ЧИТАЕТЕ
My New Best Friend😍😍
Подростковая литератураΗ Λένα είναι 17 χρόνων και θα πάει δευτέρα λυκείου. Στα 16 της πήγε με τους γονείς να ζήσει στην Αμερική. Μετά από έναν χρόνο γύρισε μετά από έναν καυγά με τους γονείς της στην Ελλάδα και μένει με την θεία της. Όταν γυρίσει θα πάει στην τάξη στην οπ...