🌿Hain Maknae

225 16 3
                                    

OLAY ÖNCESİ ÜYELER
-

Chanyeol
"Ah Sehun ah. Taktı şu pahalı gözlüklerine. Ne bulduysa artık."

Kai

"Suho hyung gruplara ayrılalım. Şunun gözlüğü neredeyse artık biran önce bulalım. Şimdi bizim de bir karizmamız var yani.
Başkasını yollayamadı AVM'ye gerizekalı. Sonra şirket duyunca bizim başımız yanıyo."

Suho
"Sizinle arabada buluşalım. Chanyeol'le git sen. Bende tek ararım.
Sakin ha kimliğinizi belli etmeyin. Sonuçlarına katlanırsınız."

2 saat sonra

Kai
"Kafayı yiyorum hyung ben. Yok yani yok şunun gözlüğü. Bence gidelim."

Chanyeol
"Belki Suho bulmuştur. Arabada bulaşacağımızı söylemişti. Biz de gidelim."

Kai, telefonuna gelen mesaj sesiyle irkildi. Cebinden çıkardı ve ekrana dikkatlice bakmaya başladı. Şaşırmıştı.

Chanyeol merak etmişti.

Kai
"Imm hyung. Bence de biran önce gitmeliyiz. Şu habere baksana."

deyip telefonunu Chanyeol'e uzattı.

TWİTTER

Sehun, shared new tweet.

'Hey EXO-ler, nasılsınız? Bugün de ***** AVM'sinde fanmeetingdeydik. Hepinize çok teşekkürler :)

Chanyeol
"Yok artık! Bizi buraya fanlar peşimize takılsın diye mi yollamış bu Sehun?"

Kai
"Çabuk olalım yoksa yakalanma ihtimalimiz çok fazla. Biliyorsun şirket fotoğraf çektirmemize bile izin vermiyor. Suho hyung'un da dediklerini unutma."

Chanyeol

Sonunda bir ara sokağa çıkabilmiştik.
Fanlar peşimizden koşsada yetişememişlerdi. Ayrıca hava da karanlıktı.
Çok üzgün hissediyordum çünkü bana kalsa onların hepsiyle tanışıp, foto çekilmek isterdim.
'Sehun bil ki benden çekeceğin var.
İyi bir dayağı hakettin.'

"Suho bizi öldürecek Kai."

"Kesinlikle hyung. Bu sefer gerçekten yandık."

"Dur bekle. Bir yalan uydurmalıyız."

"Ama ne diyeceğiz? Bence Kyungsoo hyungu arayalım."

Kai cebinden telefonunu çıkardı.
Tam tuşlara basacakken durduğumuz sokağın arka tarafından sesler geldi.
Hayır ya. Biz o kadar kaçtık, burda da bizi buldular.
Tamam pes ediyorum.
Gidip fotoğraf çekineceğim.

"Jongin gidelim. Şu taraftan sesler geliyor. Bakmalıyız. Bizi bu saatte buraya kadar takip eden bir fana en azından bunu borçluyuz."

Giderek sesin geldiği yere yaklaştık.
Ve evet tahmin ettiğim gibi bir kız.
Bize tuhaf tuhaf bakıyordu.

Kız aniden bayıldı.
Biz de Kai'yle birbirimize bakakaldık.

"Hyung, onu böylece burada bırakamayız. Arabaya götürelim uyanınca kendisi gider."

Şu an yapılabilecek en mantıklı şey buydu.
Suho kızacak diye düşündüm.
Hemde çok...

-

Eslina

Gözlerimi açtığımda beynime hücum eden olayların etkisini durduramadım.

Nerdeyim ben? Bir araba, pekala.
En son ımmm, sokaktaydım, karanlık vardı. Ve adamlar. Bana doğru gelen adamlar...
Ne olmuştu orda?
En son, hmm galiba 'EXO' dediğimi hatırlıyorum.

EXO? Ne? Olamaz!

Onları iyi tanımıyordum ama burada çok ünlü olduklarını biliyordum. Fakat tanınmış olmaları beni arabalarına getirdikleri için kızmayacağım anlamına tabiki gelmiyordu.

Etrafıma bakındım. Önden sesler geliyordu.
"Hyung bak kız uyandı." dedi bir ses.

Birden üç kişi etrafıma toplandı.

Şaşkın gözlerle bana bakıyorlardı.

''Siz? Acaba kimsiniz?''

Tabiki onları tanıyorum.

''Ben Suho.'' dedi sağ tarafımdaki kişi maskesini çıkarıp.

''İyi misin?'' 

''Teşekkür ederim, yani benimle ilgilendiğiniz için. Şimdi gitsem iyi olacak.''

Kalkmaya yeltendim fakat bacağımdaki ağrı buna engel oldu. 

''Ah, bağına ne oldu?''

''Bilmiyorum düştüğümde olmuş olmalı.''

Yüzüne baktım. O da bana bakıyor olacak ki konuşmaya devam etti.

''Chanyeol, yani adım.'' dedi gülümseyerek.

''Kai, arabanın torpido gözünde krem olacaktı getirebilir misin?'' 

''Yok, gerçekten teşekkürler. Zaten yeteri kadar uğraştırdım. Şimdi gitmeliyim. Yardımlarınız için teşekkürler.'' diyerek oradan uzaklaştım.

Bu da böyle bir anım olarak kalsın. Kim bilebilirdi ki hırsız kovalarken 3 EXO üyesiyle karşılaşacağımı? Belki bir gün konserlerine giderim.


EXO'nun Ki'siHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin