Sabah kalktığımda hala otelde olduğumu farkettim. Halbuki Şükerrettiye Teyze buraya boşuna mı gelmişti? Elime anahtar sıkıştırıp gitmişti.
"Babamlar bana ev almışlar Ahey Ahey Ahey." diye anırmaya başladım.
Şimdi gidip apartman dairesi gibi bir yer almışlarsa çok büyük yaygara çıkaracağım benden söylemesi.Hazırlanıp eşyalarımı toparladım.
Sonra da otelde kaldığım 2 günün parasını ödemek için lobiye indim."Ne demek ya 2 gün için
300,000 won?""Hanımefendi yapabileceğimiz birşey yok, şikayetiniz varsa yetikilerle görüşün."
Aq yuh be, şu otelde sadece 2 gün kaldık, dolandırılıyoruz yani.
Dolandırıcı bunlar bildiğin. Kurucusu iyi para kazanıyordur kesin.
Çantamdan çıkarıp parayı verdim ve;
"Gerek yok. Alın paranız da oteliniz de sizin olsun." deyip arkamı döndüm.
Tam çıkıştayken atıştığım kıza
"Aaa bu arada, 'YALAKLAAAAR'"
diye bağırıp otelden depar atarak uzaklaştım. O kadar bavul ve çantayla nasıl koştuğumu hala bilemiyorum.Yollar da ne uzunmuş aq.
Kaç yer geçtik ya. 45 dk oldu yani.
Taksinin içinde gebermek üzere olan Eslina'ya dün EXO'yla karşılaştığı için kocaman bir alkış alalım.
Umrumda bile değiller tm mı?
Zaten bi aralar antiliklerini yapıyodum da neyse. Artık bunun gibi ergence şeylerle uğraşmıyorum.Zaman yine çabuk geçmişti.
Kafamı cama yaslayıp uyuyakalmışım.
Gözlerimi araladığımda hala yolda olduğumuzu gördüm.
Tam bu arada camdan dışarı baktığım için birşey dikkatimi çekti.
O yoksa...
O yoksa SM Entertainment mi? *multimedia*
Gökdelen gibi maşallah.Camları mavi olduğu için Güneş yansıyınca SM logosu pembe görünüyordu.
"Durabilir misiniz?" dedim.
"Şu SM Entertainment'in orda.""Turistsiniz galiba. O yüzden söyleyeyim. Çok kişi getirdim buraya. Almıyorlar. Yani girişe kadar bile zor girersiniz fakat ordan sonra hiç almıyorlar. Bazen ünlüler içerde oluyor. Bu sebeptendir büyük ihtimalle."
'Ay bu taksici de yol boyunca hiç konuşmadı ben buraya gelince mi çenesi açıldı acaba?' diye geçirdim içimden.
"Aa peki. Zaten dediğiniz gibi. Ben turistim. Sadece bir bakınacağım." diyerek cevapladım.
Kore'nin en ünlü şirketini beğenmemem normal mi bilemiyorum, bir Eslina klasiği...
O içeriye gireceğim.
Beni almayacaklarını biliyorum ama gireceğim.-
Güvenliğin oraya gelmek üzereydim.
Yürüyordum. Son 5 adım.
4, 3, 2, 1 ve işte.Tam içeriye girecekken; "Buyrun?" dedi kalın bir ses.
"Aaa şey içeriye girecektim de." dedim gülümseyerek.Bıyıklarının arasından sırıtarak tahmin ettiğim gibi beni içeri almadı.
Tabi Eslina durur mu? Binanın etrafını bavulumla dolaşmaya başladım.Arka taraftan tırmansam içeri girebilirim diye düşündüm.
Tabi o arada kameraları akıl edememiştim. Teşekkürler kurban olduğum beynim.
Duvarın üstüne çıkıp tellerden tırmandım. Ardından bahçeye atladım.Bavulumu binanın yanında küçük bir köşeye iyice sakladım.
Güvenliğin beni görmediğinden emin olarak içeri arka kapıdan daldım...//
Uzun bir aradan sonra geri döndüm. Ayrıca 2 bölüm birden yayınlamaya karar verdim. İnşallah beğenirsiniz.
~GÜNCELLENDİ.~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'nun Ki'si
FanfictionDİKKAT! Aşırı EXO içerdiğinden dolayı hastalık yapabilir, okumadan uyarılır! - || Asisinden, tatlış ve egolu bir Türk kızı... Öbür yandan bizim haylaz EXO üyeleri... Peki bunlar bir araya gelirse ne olur? ~Bilmezseniz ölmezsiniz fakat bilseniz de ol...