//Bu akşam EXO comeback yapıyor diyorlar kesin mi bilmiyorum dün teaser yayınlandı ama hadi bakalım :')
Umarım bölümü seversiniz✓\\-Chanyeol ssi sorarsa yani büyük ihtimalle bir nurama isteyecekti. Buraya bırakıyorum siz verirsiniz.
Allahım danışmadaki kızlar neden bu kadar gıcık olmak zorunda?
"Ya hanfendi anlamıyorsunuz galiba, Park Chanyeol'den bahsediyorsunuz.
Ona numarasını ulaştırmak isteyen milyonlarca kız var."Tam bu arada arkamda omuzlarımdan birinin tutarak zıplaması sonucu bütün dikkatim dağıldı.
"YonAh unni tamam sorun yok."
Arkamı döndüm ve nedense hiç şaşırmayacağım bir manzarayla karşılaştım.
Park Chanyeol.
-Yine mi sen ya? Öffff.
Kolumdan tutarak danışmanın ordan bizi duyamayacağı şekilde uzaklaştırdı.
"Yine mi sen diyorsun ve YonAh unniyle numaramı almak için kavga ediyorsun kkk."
Numaranı almak için mi?
-Bir kere ben senin numaranı almıyordum tamam mı?
"Hıhı."
-Ayrıca nereden çıkarıyorsun ki kavga ettiğimizi? Konuşuyorduk.
"Hıhı."
-Çok gıcıksın. Sizinkiler sana nasıl katlanıyorlar ya ^_^
Tam bu sırada elimde tuttuğum telefonumu çekti. Kendi telefonunu çıkartıp birşeyler yapmaya başladı.
-Ne yapıyorsun sen?
"Çok mızmızlandın. İki dakika sabret."
Yüzüne bakarak bekledim.
"İşte. Senin numaranı kendi telefonuma, benimkini de seninkine 'Muhteşem ve Efsane PARK YODA CHANYEOL.' diye kaydettim." Dedi ve iki telefonu da önümüzde duran masaların üstüne koydu.
Ona doğru kızgınca baktım.
Chanyeol
"Birşeyler soracağım."-Sorma.
Chanyeol
"Ama soracağım."-Sorma.
Chanyeol
"Madem burda çalışıyorsun, ne diye YonAh unniyle telefon numaramı almak için dalaşıyorsun?"-Dedim ya kavga etmiyorum ayrıca numaranıda istemiyordum.
Numaranı da sileceğim.Chanyeol
"Kesin öyle olur kkk."-Iyyyyyhs bir daha görüşmemek üzere hoşçakal.
Telefonumu masadan hızlıca alıp çıkışa doğru yürüdüm.
Arkamdan; "Görüşürüz." diye bağırdığını duydum.
İnşallah görüşmeyiz. Banane senden ya da EXO'dan aq. Gidip derslerime çalışmalıyım. 3 gün sonra üniversite başlıyor ağağağağağa.
-
Chanyeol
Ov may gat, bu kız tam bir asosyal. Ya da ezik. Ne bileyim işte doğru kelimeyi bulamadım. Ya ben sevilmez miyim hiç?
Herkes sever beni. Ben ben. Chanyeol.
Bakın şu tipe. Yakışıklılık ve tatlılık abidesi olan Yoda'nız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'nun Ki'si
Fiksi PenggemarDİKKAT! Aşırı EXO içerdiğinden dolayı hastalık yapabilir, okumadan uyarılır! - || Asisinden, tatlış ve egolu bir Türk kızı... Öbür yandan bizim haylaz EXO üyeleri... Peki bunlar bir araya gelirse ne olur? ~Bilmezseniz ölmezsiniz fakat bilseniz de ol...