Yaren
Villaya geldiğimizde ikimizde konuşmuyorduk. Doğru ya, yol boyunca da konuşmamıştık zaten.
Tek istedediğim UYUMAK....-
Eslina
Sehun'la derin bir sohbete dalmış, konuşuyorduk.
Sehun
-Ya geçen Baekhyun'un yüzüne bir kız dondurma fırlatıp zor duruma sokmuş. Yoksa o kız sen miydin?-Olabilir kkk. Boşuna özür hediyesi olarak ona dondurma yollamadık yani.
-Oha, yani Chanyeol ve Baek'le ardından da EXO'yla tek başına tanışıyorsun, çok şanslısın kkk. Sendeki şanstan istiyorum.
Ayrıca onlara hyung demediğimi söylemezsen sevinirim kkk.-Tamam ama sende Baek hyunguna benim kim olduğumu, diğer beni tanıyan üyelere de Baek hyungunun yüzüne dondurma geçiren kız olduğumu söyleme.
-Anlaştık o zaman kkk.
-
Sabah olmuştu. Yaren eve gelir gelmez hemen uykum var diye söylense de bizim televizyonda Türk kanalları olduğundan, Sehun'a dizi anlatmak için yatmamıştı. Ben bile onların bizden sonraki muabbetine dayanamayıp uyumuştum.
Allah bilir çocuğu 2 tane boş oda varken koltukta yatırmıştır.
Yatağımdan kalktım ve banyoda biraz oyalandıktan sonra aşağı indim.
Salona inmemle gözlerimin iyice açılması bir oldu.Ne olmuş burada böyle?
Yaren'in kolu Sehun'un ağzına girmiş, Sehun'un bacakları yerde, Yaren'in ise kafası aşağıya sarkmış bir şekilde uyuyakalmışlardı. İkisininde salyası akıyordu.
Kendimi gülmemek için zor tutsamda kahkalarıma engel olamayıp gülmeye başladım.
Benim gülme sesime kim dayanır ki.
İkiside ne olduğunu anlamadan hızlıca uyandılar ve bu sırada kafalarını birbirine çarptılar.Ben tabi şok, kafaları da bim.
Yere yuvarlandım gülerken. Bu sırada hala ikiside tam uyanamamış olacak ki Yaren birden ileriye sıçradı.
Yaren
-Ne oluyor ya? Frodo? Lan senin burda ne işin var?Sehun
-Asıl senin benim yattığım koltukta ne işin var? Hani odana gidiyordun?Yaren
-Bir kere kafama çarpan sensin.Sehun
-Onu mu diyorum ben, niye odana gitmedin de kolunu ağzıma sokuyorsun.Yaren
-Sende güya çekirdek çıtlamayı bilmiyordun. Bütün hepsini bitirdin be.Sehun
-Ya bak konuyu değiştirme. Ünlü bir idolü meşgul edip bacağını kafama attığın için seni dava edeceğim.Yaren
-Sen ne kadar beyins--Baylar bayanlar kavganızı dinlemek çok eğlenceliydi ama Sehun bak.
Deyip elimde tuttuğum Sehun'un telefonunu ona verdim.
Sehun
-39 cevapsız arama mı? Ne diyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'nun Ki'si
FanficDİKKAT! Aşırı EXO içerdiğinden dolayı hastalık yapabilir, okumadan uyarılır! - || Asisinden, tatlış ve egolu bir Türk kızı... Öbür yandan bizim haylaz EXO üyeleri... Peki bunlar bir araya gelirse ne olur? ~Bilmezseniz ölmezsiniz fakat bilseniz de ol...