🌿Yaren'in Gazabı

164 7 13
                                    

Bu bölümde size küçük bir süprizim var demiştim. Umarım seversiniz... İyi okumalar &

Eslina

-Bence böyle karşılaşmayı bırakmalıyız.

Baekhyun
-Soruma cevap verecek misin Bayan Dondurma Katili?

-İlk önce benimle düzgünce konuş, bir adım var benim.

Baekhyun
-Bana yolladığın dondurmalar yüzünden Sehun dün gece evden kovuldu. Suçunu üstlenecek misin bakalım?

-B-ben özür dilerim. Biliyorum yaptığım yanlıştı. O gün bana kızınca yaptığım şeyin ne kadar kötü birşey olduğunu farkettim. Şimdi beni affedebilecek misin?

Baekhyun
-'Çok havalısın.' Da ne demek? Not kağıdında yazıyordu.

-Iııı hiç, önemsiz birşey, yanlışlıkla yazılmıştı.

Baekhyun
-Peki o zaman öyle olsun, ama unutma bana bir iyilik borcun oldu Dondurma Katili.

Arkasını dönüp gitmeye başladığında bağırdım.

-Hey benim bir adım var Esl-

Duymadan hızlıca uzaklaştı. Ah bu idoller. Niye böyleler ki?

-

-Oha kızım şimdi Kai'nin üstündeki bu kıyafetler senin eserin mi?

Yaren
-Tabekeğğ, ne sandın?

-Yeteneklerinden bende istiyorum.

PressCon başlamıştı. Onlar albümleri ile ilgili konuşmalarını yaparken uzaktan bizde onları izliyorduk. Yaren gerçekten harika bir iş çıkarmış.
Yetenekli arkadaşım benim.

-Yaren?

-Efendim.

-Şu kırmızı saçlı olan. dedim Baekhyun'u göstererek.
-Onunla tanıştın mı?

-Hayır neden?

-Hiç, sadece merak ettim. Ayrıca eve geri dönelim. Okulumun açılmasına 1 gün kaldığı için hazırlık yapmalıyım...

-

Eve gelmiş, yarın için son dokunuşlarımı yapıyordum. Telefonumun bildirimleri susmadığından çıldırmak üzereydim.

Elime alıp bakmaya başladım.
Canlı yayınlar, Twitter updateleri, mesajlar, videolar vb.
Bir dakika, EXO canlı yayın mı yapmış?

İşte bunu kaçırmam.

1 saat sonra...

Yaren bunu görürse delirirdi.
Belkide gidip Sehun'u camdan aşağıya atardı. Odada tepiniyordum çünkü olan şey gerçekten komikti. Ayrıca söyleniyordum.

-Yaren bunu görmemeli.

-Neyi görmeyecek mişim canım arkadaşım?

-Yok be, birşey göremeyeceğinden değil, yaşlanınca gözün görmeyecek ondan bahsediyordum. Bir tane kadın göz yaşlanmaları ile ilgili açıklama yapmışta.

Eslina kötü yakalandın şimdi de batırıyorsun.

-Tamam ver bende izleyeyim.

-Yok canım ne gerek var.

Ellerini beline koyup diğer elini bana uzattı ve ver bakışı attı.

Cıks'ladım. Ama ne fayda. Elimden telefonu çekti ve izlemeye başladı.

Sehun bittin çoçum sen...

(Videoyu izlemezseniz hiçbirşey anlamazsınız.)

Yaren pis pis sırıtmaya başladı. Kafasını sağa sola çeviriyordu. Bu çok kızınca yaptığı bir hareketti. Şu an onun gazabından korkmalıyız.

-Yaren?

-Ya-Yaren?

-İyi misin Yaren? Korkutuyorsun beni.

Yaren
-Bana bu malı nerede bulabileceğimi söyle.

-Gecenin köründe EXO'nun yurduna gidecek halin yok. Zaten bende adreslerini bilmiyorum ki.

-Bana yarına kadar Sehun'un nerede olduğunu öğren. Bu çocuk bitti. Ayrıca...

Üstüme doğru yürümeye başladı. Korkuyom aQ

-Yaren gelme üstüme, Yaren yapma.

-Ayrıca ona tek bir kelime dahi edersen senin işinde bitti sayılır ona göre.

-Tamam, ağzımı açmayacağım.

Bu kızın aklında ne var? Gerçekten Sehun'u biri haberdar etmezse Yaren onu öldürebilir.

-

Chanyeol

Eslina
-Alo Chanyeol? Şimdi seninle birşey konuşmam lazım ama kimsenin haberi olmamalı.

Yattığım yerden kalkarak gözlerimi araladım. Saat 05:37'ydi. Bugün gerçekten yorucu bir gündü ve yeni dinlenebilmişken Eslina'nın beni araması sonucu tekrar uyanmıştım.

-Biliyor musun?

Eslina
-Neyi?

-Çok uykum var.

Eslina
-Tamam onu bırak sen şimdi, Sehun'un şu canlı yayında bahsettiği kız varya işte o. Benim ev arkadaşım Yaren. Şimdi ben sizin canlı yayını izlerken bu görmüş. Telefonu elimden çekip aldı az önce ve izleyip gitti. İntikam alacakmış. Kim bilir Sehun'a ne yapacak. Ayrıca bana yarın Sehun'u mutlaka bulmamı söyledi, birde birisine söylersem beni keseceğini. Yardıma ihtiyacım var.

-Kkkk.

Ne yapayım? Komik geldi.

-Desene Sehun kaçsın kkk. Ama dur bir dakika. İntikam eğlenceli olabilir.

Eslina
-Ya öyle deme. Sen Yaren'in intikam türlerini bilmiyorsun.

-Ben yarın için sana konum atarım, akşam 20:00 da orada buluşuruz.

-Tamam kkk. Ama Sehun'u uyar. Yani böyle hazırlıklı gelsin.

-Oldu bil. Bu arada bizim çocuklardan Kai ve Baekhyun'u da alıyorum sorun olmaz değil mi?

Eslina
-Baekhyun mu?

-Evet, neden? Bir sorun mu var? Daha onunla tanışmadınız bile.

Eslina
-Yok canım ne sorunu? Getir getir.

-Tamam. Artık uykuma geri dönüyorum. Rüyamda unicornEslina görmem dileğiyle, iyi geceler.

-Sana da.

BÖLÜM SONU

//Şu video işinde çok zorluk çektim açıkçası. Youtube'a yüklemem falan gerekti. Ama umarım bölümü sevmişsinizdir. Bir süre yazamayabilirim. Yorumlarınız benim için değerli. Lütfen yorum yapın. Bir sonraki bölümde görüşürüz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EXO'nun Ki'siHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin