Media'da Kai var, iyi okumalar...
Sehun&Suho
Suho
-Sehun bu kızda kim? Nereden tanıyorsun bunu sen? Ayrıca kız iyi bir stilist mi?Sehun
-Hyung çok uzun hikaye. Ama sana şunu söyleyebilirim ki, bu kız gerçekten şaşırtıcı şeyler ortaya çıkarıyor. Yani güvenebiliriz.Suho
-Sana inanıyorum.-
Yaren
Sehun hazırlanmak için yanımızdan ayrılmıştı ve menajerleri beni Kai denen hazırlayacağım çocuğun yanına götürüyordu.
Menajer
-Dediğim gibi, yayın için çok az zamanımız kaldığından ne kadar hızlı olabilirsen o kadar işimize yarar. Herkes hazır, bir tek Sehun ve Kai kaldı. Biz Sehun'u hazırlarlarken sende Kai'nin kıyafetlerinde özen göster.Ben sizin hizmetçiniz miyim aQ büne?
Tübe tübe ya. Şu Kai inşallah kaprisli bir tip değildir.-Acaba Sehun'un yanına ne zaman gidebilirim?
Menajer
-Ne Sehun'u? Bir daha yayından önce onu göremezsin ki!Dedi ve bir kapının önüne geldik. İlk önce tavırlarına sinir olduğum menajer abla girdi. Acaba bunların kaç tane menajeri var. 10? 20?
Menajer
-Gel Yaren.
Kai, sana şu anlık olan stilistini getirdim.Çekinerek ona doğru yürüdüm. Kesin tipsizdir bu da her koreli gibi :/
Beyefendi bana dönmeye zahmet edemiyor. Neyse.
-Merhaba?
-Ah sen. Yeni stilistim misin?
Gülümsediği anlayabiliyordum.Aslında sesi güzel geliyordu. Yüzünüde bir görebilsem...
O anda bana doğru döndü.
Kalbime birşeyler olduğunu hissettim.
Neden bu kadar hızlı atmaya başladın gerizekalı. Dursana. Yerinden falan mı çıkmak istiyorsun.
Bana cevap ver Salak Kalp, neden bu kadar hızlı atıyorsun?Ah bu ne biçim Koreli? Allah neler yaratıyor kardeşim.
Hayır da kalbimin ritim bozukluğunun bozulması niye?
-E-evet.
Niye kekeliyorsun salak. İnsancıl tepkiler veresene.
-Peki. Seninle şimdilik iyi anlaşacağız gibi görünüyor.
Hala bana bakıp gülümsüyor. Allahım neden böyle bir değişik hissediyorum?
Sanki dizlerimin bağı çözülüyor.Buraya gelmeden önceki onunla alakalı düşündüğüm herşeyi aniden unutuverdim.
Onun için, evren en iyi stilistliği yapacağım bugün.
-
Eslina
Buranın kokusu içimi rahatlattı. Neredeyse 2 aydır böyle güzel bir alana gelmemiştim.
Dizi seti gibi herkes koşturuyordu.
Yaren'de meşgul olacak ki telefonunu açmıyordu.
Bari tanıdık birilerini görebilsem.Tam bu sırada arkamda omuzlarımdan tutup biri zıpladı.
Tahmin etmem zor olmamıştı.-Chanyeol?
-Bana Chanyeol oppa desene. Senden 4 yaş daha büyüğüm kkkk.
Gülmeye başladım. O da bunu görmüş olacak ki, birlikte güldük.
-Burda ne arıyorsun söyle bakalım?
Şimdi ne bahane bulacaksın bakalım Eslina.
-Iııııı, hani ben şirkette görevli olarak çalışıyordum ya, böyle getir götür yardım işleri falan. Birde arkadaşıma bakmaya geldim.
-Bana mı yani kkkk.
Göz devirdim. Espiri yapıyor bana dkslaşskdlslslasls.
-Hayır, kız arkadaşım burda. Onun için geldim. Bu arada Sehun'la konuştunuz mu?
-Bir dakika. Sen Sehun olayını nerden biliyorsun?
-Ben herşeyi bilirim. Heryerde gözlerim var kkk.
-Gerçekten mi? Yapma ama, söyle hadi.
Kafamı hayır anlamında salladım.
-Neyse söyleyeyim bari. Sehun dün bizde kaldı. Yazık gecenin köründe çocuğu yurttan kovmuşsunuz.
-A evet oldu öyle bir olay. Bak sen bizim maknaeye. Ne zamandan beri yeni tanıştığı kişilerin evinde kalır oldu?
-Ne o? Kıskandın mı?
-Yok canım, kıskanmak ve ben? Ahahaahahah iki zıt kelime kkk.
-Peki öyle olsun.
-Ben şimdi Sehun'a bakmaya gidiyorum o zaman. Birşeye ihtiyacın olursa buralardayım.
-Tamam, saol.
Deyip el salladım.Chanyeol gittikten sonra, etrafta dolaşmaya devam ettim. Yaren'i nasıl bulacaktım? Telefonunu açmıyor.
Ha şurdaki kırmızı saçlı adama sorayım. Tarif edersem bilir herhalde.-Bakar mısınız?
İlk başta arkası dönük olduğu için kim olduğunu anlayamamıştım. Herşey iplik söküğü gibi çözülüveriyordu.
Baekhyun
-Dondurma Katili?-Dondurma Hırsızı?
Baekhyun
-Şimdi düştün elime. diye sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'nun Ki'si
FanficDİKKAT! Aşırı EXO içerdiğinden dolayı hastalık yapabilir, okumadan uyarılır! - || Asisinden, tatlış ve egolu bir Türk kızı... Öbür yandan bizim haylaz EXO üyeleri... Peki bunlar bir araya gelirse ne olur? ~Bilmezseniz ölmezsiniz fakat bilseniz de ol...