*Perspectiva Ramonei*
După ce a plecat Andreea împreună cu "iubiții* ei eu cu Vlad și Amalia ne tot certam.
Am:- De ce dracu nu vrei să ne împăcăm,Vlad?
V:- Pentru că m-ai înșelat! Fată,ce nu înțelegi că nu mai am încredere în tine.
Am:- A,și preferi să fi cu proasta ăsta?!?
V:- Unu' la mâna: nu o face proastă,doi la mâna: proastă ești tu și trei la mâna: prefer să stau cu Ramona,decât cu tine.
Nu pot să cred, Vlad,adică Vlad Munteanu, nu altcineva, mi-a luat mie,fix mie, apărarea. Nu îmi vine să cred.
Am:-A,deci acum ești cu Ramona?
Vlad mă ia de mână și zice:
V:- Da.
OMG,nu cred,oare visez? E imposibil. Mă simt ca într-un fanfiction de pe Wattpad. A,stai,chiar sunt într-un fanfiction de pe Wattpad. Dar totuși Vlad a zis că suntem împreună! OMG!
Am:- Bine,nu se termină aici! Mă voi răzbuna. Veți plăti! Cu toți!
*A doua zi*
*Perspectiva Andreiei*
Mă trezesc de dimineață, fiindcă sună telefonul,e prietena mea, Ramona. Mă sună pe videocall.(Scz,nu știu cum de scrie). Răspund. Era în pat în pijamale,la fel ca mine. Era ora 05:30.
An:- Sper că ai ceva să îmi spui foarte important dacă mă suni la ora asta. Mi-ai stricat visul cu Justin Timberlake.😂😂😂😂😂
R:- Chiar am. SUNT ÎMPREUNĂ CU VLAD. YUPPPPPPYYY!
An:-AAAAAAAA! NU CRED!
R:- Ba da!
An:- Yuppppppyyy! Trebuie sărbătorit.
R:- Bine,ne vedem la 13:00 la pizzeria Celentano.
An:- NUUUUU! Urăsc pizzeria aia.
R:- A,ok.
An:- Nu-i nimic. Ne vedem la ora 13:00 pe plajă. I-ați costumul de baie,fato,mergem la bălăceală.
R:- Numai la bălăceală te gândești. Ok. Ne vedem la 13:00.😂😂😂😂
An:- Pa!
R:- Pa!
Zeynep încă doarme. Vreau să mă culc,dar observ că mama lipsește. Ok,poate s-a dus să mănânce ceva. Mă trezesc din nou la ora 11:00. Zeynep nu mai era în pat. Unde dispar oamenii ăștia? Deodată bate cineva la ușă.
An:- Intră!
Era Cristi. Vai, ce rușine îmi e să mă vadă așa.
C:- Dormeai?
An:-Da.
C:- Cine doarme la ora asta?
An:- E vacanță,copile. Uneori dorm și până la 14:00.
C:- Te-am trezit eu?
An:- Nu, m-am trezit eu înainte să vii tu.
C:- Ok. Am venit să îți zic ceva.
An:- Ok. Zi.
C:- Știu că ai zis ieri că nu îți place de mine,dar mie mi-a plăcut de tine de prima oară când te-am văzut la fan meeting.
An:- Ok. Ideea e că ieri am mințit. Îmi place de tine. Dar nu am vrut să recunosc.
C:- Atunci,ai vrea să fim împreună?
An:- Da,de ce nu?
C:- Ok.
An:- Vreau să îți zic ceva.
C:- Ok.
An:- Mie nu îmi place să mă alinte cineva cu chestii gen:iubi, ursuleț, iubire, dragă. E SUPER ENERVANT! MĂ SCOATE DIN MINȚII!
C:- Ok. Am înțeles. Atunci cum să îți zic?
An:- Andreea sau Deea.
C:- Dar de ce nu îți place să îți zică lumea așa?
An:- Fiindcă mi se pare scârbos, grețos,enervant. Probabil și din cauza zodiei. Eu sunt scorpion și scorpionii sunt mai reci,mai individualiști,nu prea au treabă cu dragostea.(așa sunt și în viața reală,dar nu cred că vă pasă așa că trec mai departe)
C:- Ok. Am înțeles.Ne vedem la ora 18:00 la mall?
An:- Ok,pa!
C:- Pa!
Cristi pleacă, iar eu mă culc la loc.
*Perspectiva Ramonei*
După ce am vorbit cu Andreea m-am culcat la loc. Ce vreți? E vacanță! Mă trezesc la ora 11:00. O,nu, mie îmi ia 2 ore să mă pregătesc să ies undeva. Trebuie să mă grăbesc,altfel o să întârzii și Andreiei nu îi place când întârzii. Mă duc la baie și fac duș. După 30 de minute ies din duș. Ce? Îmi place să mă bălăcesc! De parcă nu mă duc la bălăceală cu Andreea. Deodată aud că cineva încuie ușa din baie. Mă uit pe gaura cheii. Era Amalia. Cum a intrat la mine în casă?
R:- Amalia, deschide!
Am:- Am zis că mă voi răzbuna! Moahahaha.😈😈😈😈😈
Amalia fuge și eu rămân închisă în baie. O strig pe Mara,îmi amintesc că ea a plecat în oraș, deobicei se întoarce pe la 19:30 când termină din al urmări și din al stresa pe Cristi. Săracu' de el. Săraca de mine. Atunci ce fac? Eu ca o nebună mă gândesc să ies pe geam. Îmi înfășor prosopul în jurul corpului meu, norocul meu că e un prosop foarte lung, deschid geamul și ies pe el. Atunci îmi amintesc că stau la etajul 4. NU POATE FI M-AI RĂU! Atunci îmi cade prosopul de pe mine.M-AM ÎNȘELAT, MEREU POATE FI MAI RĂU! Din greșeală îmi alunecă mâna și cad. O, nu, o să mor, nimeni nu poate supraviețui unei căderi de la etajul 4. Deci,pa pa, viața! Deodată aterizez într-o piscină gonflabilă plină de muștar și ketchup. Amalia râde.
Am:- Ți-am zis că mă voi răzbuna! 😂😂😂😂😈😈😈😈
Și îmi face o poză,norocul meu e că Andreea trecea pe acolo. Vede ce se întâmplă și alergă repede spre noi. Andreea îi smulge telefonul Amaliei din mână și îl calcă în picioare înainte ca Amalia să posteze poza. Atunci, Andreea o trage de păr pe Amalia,îi trage un picior în genunchi și un picior în burtă și o pune pe jos pe Amalia. Începe să dea cu pumnii în Amalia,din nasul și din buza Amaliei începe să curgă sânge. Am uitat să vă spun că Amalia poartă ochelari,deci i-a tras un pumn de i-a spart ochelari. Din fericire, pentru Amalia, Cristi trecea pe acolo. O vede pe Andreea și fuge spre ea. Încearcă să o calmeze,dar nu poate. O ridică de pe Amalia și o duce la 5 metri de ea. O ține strâns în brațe,dar Andreea se tot zbate.
An:- Lasă-mă! O omor! Nu poate să îi facă așa ceva prieteni mele!
C:- Andreea, calmează-te! Fată,gata!
An:-Lasă-mă! Nu are dreptul să îi facă așa ceva Ramonei! O putea omorî! O să anunț poliția!
C:- Amalia, plecă,nu mai pot să o țin mult.
Am:- Nu vreau să...
C:- AMALIA, ȚI-AM ZIS SĂ PLECI!
*Perspectiva Andreiei*
Cristi urlă,nu l-am mai auzit vreodată urlând. Mi-am dat seama că e foarte furios. Mi-am dat seama că e de 10 ori mai furios ca mine. Asta m-a calmat,faptul că mi-am găsit nașul m-a calmat. Bine,nu doar asta,îmi era umpic frică să nu mă ia Cristi la bătaie și pe mine. Vă dați seama cât de furios era băiatul ăsta? Eu care voiam să îi bat pe toți, și pe el, mi s-a făcut frică să nu mă bată el pe mine.(de aici trageți o concluzie cât de furios era). Așa că am început să nu mai mă zbat. Amalia a plecat.
An:- Ramona,ești bine? Te doare ceva? Ți-ai rupt ceva?
R:- Nu,sunt bine. Dar sunt plină de muștar și de ketchup.
Eu aveam un pardesiu, fiindcă maică-mea m-a obligat să îl iau chiar dacă eu nu am vrut. Vedeți ce ne-am face fără mame. I-l dau Ramonei și zic:
An:- Ia asta și du-te acasă și fă un duș. Și Cristi, nu te mai uita la Ramona ca la o fantomă.
C:- Scuze,dar nu am mai văzut o fată care a făcut baie în muștar și în ketchup.
Ramona ia geaca,se duce acasă și face un duș. Eu și Cristi venim la ea acasă și o așteptăm în bucătărie. Normal că (virgulă) Cristi vede niște bomboane pe masă și le mănâncă pe toate,singur.
An:- Dacă continui în ritmul ăsta, o să te confunde lumea cu Selly.
Cristi nu zice nimic și continuă să se giugiulească cu gagicile lui. Nesimțitul,suntem de o zi împreună și deja mă înșeală cu săracele bomboane a Ramonei.
An:- Cred că aud cum plâng bomboanele!😂😂😂😂
C:- Dacă nu mă lași în pace o să plângi tu.
An:- Ce, mă? O să plângi tu când o să facă cunoștință pumnul meu cu moaca ta! 👊👊👊👊
An&C:- 😂😂😂
După 15 minute iese Ramona din baie.
An:- Am o idee. Hai să ne ducem să ne plimbăm pe plajă.
R&C:- Ok.
Mergem să ne plimbăm pe plajă și deodată ne întâlnim cu...Deci acesta,a fost cel mai lung capitol 1435 de cuvinte. E ora 23:29 și abia acum am terminat capitolul. Sper că v-a plăcut ! V-aș ruga să citiți cartea bff-ului meu,Ramona,e aceiași Ramona din cartea mea. Eu am citit cartea ei și e super amuzantă. Cartea se numește "Îndrăgostită de Vlad Munteanu" de Ramona Kender deocamdată are 3 capitole,dar ea postează des. Dacă cineva mai vrea să îi fac promovare să îmi lase un comentariu cu numele cărții,eu o s-o citesc mâine și primit că o s-o promovez. Na,că acum fac și publicitate. V-aș ruga să îmi lăsați doar la capitolul acesta comentari pentru promovări. Puteți să îmi lăsați când doriți. Vreau să vă amintesc că tot ce scrie în această carte e rodul imaginației mele,nu e nimic adevărat. Nu uitați să dați un vot că nu vă doare mâna și să iertați eventualele tone de greșeli. Dacă sunteți curioși cu cine s-au întâlnit cei trei "fantastici" așteptați capitolul de mâine. Vă pwp😘😘😘😘😘😘 Bye 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 Andreea out's 😘😘😘😘😘😘
CITEȘTI
Îndrăgostită de Cristi Munteanu
FanfictionAceastă carte e doar de amuzament!! Sper să vă placă!!