Înapoi la Timișoara (2)

231 8 5
                                    

*Perspectiva Andreiei*
A fost o săptămână super. M-am distrat,dar acum trebuie să merg la școală în Timișoara.
      *A doua zi*
E duminică,ora 07:00. Ziua și ora perfectă la care să mă trezesc,să îmi iau bagajele și să îmi iau rămas bun de la mama și să o aștept pe mătușa mea, Alexandra. Eu și mama coborâm în fața hotelului și o așteptăm pe Alexandra.
M:- Nu,mai vine odată femeia asta?! Abea aștept să am și eu puțină liniște!
An:- 😠😠😠😠
M:- Adică,abea aștept să mă întorc la serviciu!😇
An:- Ăhăm... 😠😠😠
Vine Alexandra,mă urc în mașină și plec. Avea un Ford albastru foarte drăguț. Alexandra e sora mai mică a mamei,are 32 de ani. E o persoană foarte simpatică. Are un soț, David,care e antrenor de fotbal. Și el e foarte de treabă. După 8 ore ajungem în Timișoara.
An:- Ce face Zeynep?
(Ale=Alexandra)
Ale:- E acasă,face teme.
An:- Săraca.
Mergem acasă la Ale. Ea are o casă cu etaj. Acolo erau David și Zeynep care lucrau niște exerciții la mate.(Da=David)
Da:- Andreea! Ce faci?
An:- Bine! Unchiule David mergem mai târziu la fotbal pe teren?
Da:- Sigur,dar nu ești obosită de pe drum?
An:- Nu. Sunt în forță! Eu nu sunt niciodată obosită!
Da:- Ok. Mergem pe la ora 17:00.
Fiindcă trebuie să învățați mult pentru teste și teze.
An:- Offffff... Teste...😛😜😝😒
Am uitat să vă spun că Alexandra are un băiat de 17 ani, Fabian.
(Faby=Fabian)
Faby:- O,nu, a venit diavolul!😱
An:- Moaha ha ha! 😈😈😈😈😈
Eu și Faby avem o "prietenie" mai complicată.
An:- Vii cu mine și David la fotbal sau ești o fetiță speriată?
Faby:- Cumva m-ai făcut fetiță speriată?
An:- Nu te-am făcut eu. Ești tu deja.😂😂😂😂😂
Faby:- 😈😈😈😈😈😈
Ale:- Andreea,tu vei sta în cameră cu Zeynep.
An:- Ce?!? Dar eu vreau să stau singură.
Faby:- Pot sta eu în cameră cu Zeynep.
Z:- Ce?!? Ăăăă...
Ale:- Zeynep,ești de acord?
Z:- Ăăăăăă... Da...
An:- Yuppppppyyy!
Faby se mută în cameră cu Zeynep. Ei au pat supraetajat. Zeynep doarme sus și Faby jos. Iar eu mă mut în fosta cameră a lui Faby. Apoi mergem jos să mâncăm prânzul. Aveam ciorbă cu perișoare și spaghete,iar la desert plăcintă cu brânză.
            *Perspectiva lui Cristi*
Am chef de o plimbare. Mă duc să o chem pe Andreea,să ne plimbăm pe plajă. Mă duc la hotel și o întreb pe mama ei:
C:- Andreea poate să vină afară?
M:- Andreea a plecat la Timișoara.
C:- Ce?!? Și mie de ce nu mi-a spus?
M:- Ți-a spus ieri și ți-am spus și eu ieri. Ai uitat?
C:- Ce?!?... Nu...
M:- Ăhăăm... Și vrei să te cred?
C:- Ăăăă... Da... Bine,la revedere!
M:-Pa!
Mă duc acasă și o sun pe Andreea.
      *Perspectiva Andreiei*
Sună telefonul. Răspund. Era Cristi. Convorbire telefonică:
An:- Alo!
C:- Alo! Ce faci?
An:- Bine. Tu?
C:- Bine,îmi e dor de tine.
An:- Cristi,am plecat de două ore din Constanța.
C:- Tot mi-e dor de tine.
An:- Bine,vorbim mai târziu că plec la fotbal. Pa!
C:- Pa!
Convorbire telefonică încheiată.
Merg jos,toți erau gata. Merg pe teren cu Faby și David. Zeynep nu vine cu noi. Din cauza asta Faby era cam trist. Cred că o place pe Zeynep. Pe teren ne întâlnim cu... Bleak... Dani. Băiatul ăsta e peste tot. Eram singura fată de pe teren.
D:- Zeynep nu vine?
An:- Nu.
Faby:- Dar ce îl interesează pe el dacă vine Zeynep?
An:-Păi,e iubitul ei.
Faby:- CE?!?!?😨😨😨😨😨😨😨
Mai bine nu ziceam asta. Fabian sare să-l bată pe Dani. Asta nu prea mă deranjează. Dar o să ne certe David dacă se bat,și nu prea am chef de ceartă. Reușesc să îi despart, jucăm meci,Dani și Faby erau în echipe diferite. Normal. După 2 ore mergem acasă.
         * A doua zi*
Mă trezesc de dimineață,îmi fac rutina,mă îmbrac și merg spre școală. Mătușa Alexandra locuiește mai departe de școală așa că ne duce cu mașina la școală. După 30 de minute am ajuns. Mă așez cu Zeynep în ultima bancă. Am uitat să vă spun și Amalia e cu noi în clasă. (Nu știu dacă vă aduceți aminte). Acum ea stă cu o altă fată emo, Antonia,a rămas repetentă de 2 ori deja. Încerc să învăț cât de bine pot, fiindcă vin tezele.
               *După o lună*
Am dat toate testele și tezele. Mai sunt 2 săptămâni până la vacanța de vară. Abea aștept să vină, fiindcă merg înapoi în Constanța.
Am vorbit în fiecare zi cu Cristi la telefon de cel puțin 6 ori pe zi. Și îmi spunea că îi e dor de mine. Și mie îmi e dor de el. Deodată primesc un mesaj de la Cristi.
"Nu mai vreau să aud de tine niciodată! Nu vreau să te mai văd niciodată! Te urăsc! Mi-ai distrus viața! Vreau să dispari de pe fața pământului! Mă despart de tine! Să nu mă mai cauți! Semnat: Cristi Munteanu."
Ce dracu?! Până ieri îmi zicea cât de dor îi e de mine și acum asta?! MOR! Încep să plâng. Apoi merg la baie îmi fac rutina,mă îmbrac, încerc să nu mă gândesc la el. Apoi Alexandra mă duce la școală. Ne anunță rezultatele la teză. La mate am luat:6,32 și la română:8,72. Eu mă așteptam să iau 2,79 la mate. Dar uite că nu am luat. Zeynep a luat 7,88 la mate și 9,43 la română. Ea învăță mai mult. Csz?
        *Perspectiva lui Cristi*
Doamne ajută că s-au terminat orele! Merg acasă împreună cu Vlad și Ramona, ea nu e cu noi în clasă. E mai mică cu un an. Dar e cu noi la liceu. Ajung acasă, mănânc și o sun pe Andreea. Nu răspunde. O mai sun odată. Iar nu răspunde. O mai sun odată. Tot nu răspunde. Ce o fi pățit de nu răspunde?
       *Perspectiva Andreiei*
Ce nesimțit! Cât tupeu are! După mesajul ăla mă mai și sună. Să îmi bag(?;:/(;*; Să se ducă &*;!!!*!;! Și !!""!"?*;*;!*!!
Z:- Ce faci?
An:- +"??;''+?/?:)/'"'";?):'!(;';"*_&::#
Z:- Andreea,de ce vorbești așa?
Îi arăt mesajul.
Z:- Ce nesimțit! Cât tupeu să se despartă printr-un mesaj! Să vezi ce îi fac în vacanța de vară când mergem în Constanța.😠😠😠😠
An:- Eu nu mai merg în Constanța la vară!
Z:- Ce?!
An:- Ce ai auzit!
Z:- Ba mergi. Dacă nu te iau pe sus.
An:- Nu ai cum. Sunt prea grea.
Z:- Ba am. Și de ce nu vrei să mergi?
An:- Nu vreau să mă mai întâlnesc cu boul ăla.
Z:- Și îl lași să câștige?
An:- Nu...
Z:- Ba cam asta faci.
An:- Bine, atunci vin, dar doar ca să nu câștige el.
    *Perspectiva lui Cristi*
C:-Nu înțeleg ce a pățit Andreea. Ce are fata asta?
V:- Ok, ok...Ăhăm..
C:- Vlad, mă asculți macar?
V:- Da,și eu vreau pizza.
C:- Alo, băiatu'!
V:- În 5 minute vine Ramona.
Vlad deschide ușa. Vine Ramona.
R:-Hey,ce faceți?
C:- Înafară de faptul că Vlad nu mă bagă în seamă bine.
R:- Atunci e bine.
C:- *facepalm* Doamne...
R:- Hey,știți ceva de Andreea. Nu am mai vorbit de mult cu ea.
C:- Nu știm. De fiecare dată când o sun,nu răspunde.
R:-Hai că o sun acum.
C:- Dă-o pe tare și prefă-te că ești singură acasă.
Convorbire telefonică:
R:- Hey,Andreea, ce faci?
An:- Rău. (Se auzea în vocea ei că plânge)
R:- De ce plângi?
An:- Poveste lungă...
R:- Deobicei când zici asta,povestea nu-i mai lungă de 2 fraze.
An:- Bine zis. Unde ești?
R:- Acasă.
An:- Cu cine?
R:- Singură.
An:- Ok. Atunci îți spun: Cristi         mi-a trimis un mesaj în care îmi zice că mă urăște și că se departe de mine.
R:- Nașpa. Ceau!
An:- Pa!
Convorbire telefonică încheiată.
C:- Ce?!?😨😨😨😨😨😨😨😨😨
To be continuide...





Sper că v-a plăcut capitolul. Voi mai posta unul diseară. Sper că ați râs la cel de ieri.Scuzați eventualele tone de greșeli. Vă pwp 😘😘 Andreea out's 😘😘 Bye 😘😘  😘😘




 

Îndrăgostită de Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum