Ce s-a întâmplat cu personajele?

213 7 2
                                    

Sunteți curioși ce s-a întâmplat cu personajele ? Păi, citiți acest capitol și  aflați:
1. Andreea și Cristi:s-au căsătorit și au avut 2 gemene, Clara și Ema. Andreea și-a continuat cariera de actoriță și Cristi a continuat cu vloggurile.
2. Ramona și Vlad:s-au căsătorit și au avut o fiică pe nume Andra. Ramona s-a făcut profesoară de matematică și Vlad a continuat cu vloggurile.
3. Amalia: a ajuns la închisoare pentru trafic de droguri,iar părinții ei au ajuns în depresie când au aflat că fata lor e in închisoare.
4. Mara: Rareș a lăsat-o baltă și ea a ajuns în depresie.
5. Rareș:a părăsit-o pe Mara, fiindcă ea îl tot înșela. S-a recăsătorit cu o fată din Grecia.
6. Dani:a devenit un mare fotbalist. S-a dus atacant principal la Dinamo.
7. Zeynep:s-a dus la ea acasă,în Turcia și probabil s-a căsătorit.
8. Marius,Florin,Lucas și Oana:(probabil îi mai știți de le terenul de fotbal,din capitolul "Înapoi la Timișoara") au rămas prieteni cu Dani. Și și-au deschis împreună o farmacie.
9. Profa' de mate:(probabil o mai știți din capitolul" Fan meeting-ul partea a doua") a ajuns în iad, fiindcă i-a dat 4 Andreiei.
10. Mama Andreiei:s-a mutat în Anglia și și-a deschis un restaurant romanesc. Probabil       s-a recăsătorit cu un englez drăguț.
11. Alexandra și David: au trăi fericiți împreună bucurându-se de copii.
12. Fabian:a dat la medicina veterinara și și-a deschis un cabinet particular.
13. Floricicul Dansator:a rămas în închisoare, fiindcă îi era frică să iasă că poate se întâlnea cu Floricica Dansatoarea. Coincidența face că Amalia și Floricicul Dansator au ajuns la aceiași închisoare în aceiași celulă.
14. Floricica Dansatoarea:a continuat cu vloggurile.
15. Mihai: a dat la drept și s-a făcut avocat.




Ieri v-am păcălit. Nu a fost ultimul capitol. Acesta e adevăratul ultim capitol. Vă pwp 😘😘 vă iubesc și vă mulțumesc mult, fiindcă mi-ați citit cartea. Nu am crezut că o să am atâția cititori,dar uite că am. Bye 😘😘 Andreea out's 😘😘😘😘

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 30, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Îndrăgostită de Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum