*Perspectiva Andreiei*
Nu pot să cred! Sunt cea mai fericită persoană! Am ocazia să îl cunosc pe Cristi Munteanu! E vloggerul meu preferat! Poate sună puțin ciudat,dar îmi place de el. Deși, nimeni nu știe,nici măcar Amalia. Știu doar eu și jurnalul meu.Fan meeting-ul e pe terminare. Trebuie să îi zic mamei că mai stau o săptămână,fiindcă Amalia a câștigat tombola.
M:- Andreea,e cea mai tare zi. Eu m-am simțit bine. Hai să mergem acasă.
An:- Mama, trebuie să îți zic ceva. Amalia a câștigat tombola și voi sta cu ea la Munteni o săptămână. Pot?
Am:- Andreea va fi bine. În plus eu am vorbit cu mama mea. Pe mine mă lasă.
M:- Bine,dar mă suni de 20 de ori pe zi. Îmi spui tot ce se întâmplă?
An:- Da,mama.
Apoi am mers la Vlad și Cristi acasă.
*Acasă la Munteni*
V:- Mama,tata, ele sunt Andreea și Amalia. Au câștigat o săptămână cu noi.(Dm= doamna Munteanu)
Dm:- Desigur. Mă bucur să vă cunosc.
Am:- Și eu.
Eu tac.
Dm:- Ea nu vorbește?
Am:- Ba da. Dar e mai timidă.
Dm:- Am înțeles.Băieți, arătați-le fetelor camera lor.(C= Cristi)
C:- Bine.
E o cameră mare și spațioasă.
V:- Fetelor, vreți să veniți să mâncați?
Am:- Da, totuși nu am mâncat de 10 minute. Andreea,tu vrei să mănânci?
An:- Nu mie foame.
Am:- Ok.
Băieții și Amalia pleacă să mănânce. Eu rămân în cameră și încep să scriu în jurnal:
" Dragă jurnalule,astăzi am fost la un fan meeting. M-am distrat,Amalia a câștigat o tombolă și a câștigat o săptămână cu vloggerul preferat. Normal că e Vlad Munteanu. Și m-a luat și pe mine cu ea, e ceea mai bună prietenă ever.Acum am șansa să stau cu Cristi Munteanu. E așa de drăguț. Îmi place de mult de el,dar nu vreau să afle cineva. "
Apoi îmi pun jurnalul sub pernă și ies din cameră.
Am:- Hey, Andreea, te-ai decis să vii.
An:- Din păcate nu mai e mâncare.
C:- A mâncato Vlad pe toată. Nehalitul...
Abea așteptăm să zică ceva să mă pot lua de el.
An:- Ești nesimțit. E fratele tău totuși.
C:- A fost doar o glumă. Ce ai?
An:- Ce ai tu?
V:- Ok,gata nu vă certați.
An:- Eu nu mă cert. El se ceartă.
Amalia se duce în cameră și nu știu cum îmi găsește jurnalul.
Am:-Andreea,vino umpic.
An:- Bine.
Am :- Îți place de Cristi?
An:- De ce? De unde știi? Cine ți-a spus?
Am :- Nimeni.
An:- Stai puțin. Tu mi-ai citit jurnalul?
Am:- Ăăăă... Nu...
*Perspectiva lui Cristi*
C:- Auzi,Vlad. Ce are Andreea cu mine?
V:- Nimic. De unde să știu eu?
C:- Păi nu a zis nimic toată ziua,apoi țipă la mine.
V:- Nu știu.
C:- Păi mie îmi place de ea. Cred.
V:- Serios?
C:-Da.Am mai postat azi un capitol, m-am revanșat pentru aseară. Vă doresc o duminică de Florii fericită alături de cei dragi. Andreea out's. Pwp
CITEȘTI
Îndrăgostită de Cristi Munteanu
FanfictionAceastă carte e doar de amuzament!! Sper să vă placă!!