Mara: distrugătoarea de relații

193 10 0
                                    

Mă trezesc de dimineață și încep să scriu în jurnal:" Vacanța de vară: visul oricărui elev. Mă puțin al meu.
Sunt foarte supărată, fiindcă odată cu vacanța de vară vine și coșmarul meu. Să merg înapoi în Constanța. Acum lumea va crede că sunt nebună, fiindcă oricine și-ar dori să meargă în Constanța. Dar eu nu vreau, pentru că nu vreau să mă întâlnesc cu fostul meu,Cristi."
Atunci intră Zeynep pe ușă.
Z:- Hai,Andreea, nu mai pierde timpul și du-te și te îmbrăcă. Mama ta e disperată.
An:- Ok.
Mă duc și mă îmbrac,apoi coborî la micul dejun. Acolo era dragul meu verișor, Fabian.
Faby:- O,să îmi fie dor de tine, diavolule ce ești.
An:- Și mie îmi va fi dor de tine, fetiță speriată ce ești.
Csf? Și-a cerut-o.
Z:- Ți-ai cerut-o.
Zeynep se uita la Fabian cum se uita Cristi la cipsurile Chio. De de încă mă gândesc la el? După mesajul acela încă mă gândesc la el,deși nu vreau.
Ale:- Andreea, Zeynep, luați-vă bagajele. Plecăm.
An&Z:- Ok.
Ne luăm rămas bun de la Faby și David.(Am uitat să vă spun,Faby și Zeynep se plac reciproc,dar ei nu știu,iar eu nu le spun). Apoi mergem în drăguțul Ford albastru al mătușii mele. Se urcă la volan și pornim spre Constanța. Deși eu tot nu vreau.
După 8 sau 9 ore am ajuns. Yuppppppyyy! Să înceapă chinul. Îi mulțumesc mătușii,ea pleacă, apoi eu și Zeynep mergem la hotel. Acolo ne aștepta mama. Era foarte bucuroasă.
M:- Mi-a fost dor de voi!
An&Z:- Și nouă.
Eu nu prea eram în apele mele. Mama a observat din prima.
M:- Andreea,ce ai pățit?
An:- Nimic...😢
M:- Cum nimic?! Mai ai puțin și plângi. Ce s-a întâmplat?
Îi arat mesajul. Nu l-am șters. Mă uit la el înainte de culcare și mă întreb:"de ce?".
M:- Îmi pare rău. Cristi nu părea să fie așa. În fiecare zi de când ai plecat m-a întrebat când te întorci.
An:- Să-l ia dracu'!
Z:- Că vorbeam de lup...
Vine Cristi. Cred că sunt blestemată.
C:- Andreea, trebuie să vorbim.
An:-(/$&#@:;!)/:'*$#&_;?:?;)+);-/(:!&
C:- Mă așteptăm să zici asta.
Z&M:- Pleacă și las-o în pace altfel...
An:- Mă descurc.
Mama și Zeynep pleacă după o ușă. Și se ascund acolo. Apoi ne spionează și pe deasupra cred că nu le văd.
C:- Trebuie să vorbim.
An:- Nu, trebuie să pleci. Nu avem despre ce vorbi.
C:- Nu ai încredere în mine.
An:- Ba da,dar după mesajul ăla îmi vine îți rup tot parul ăla plin de gel.
C:- Merci! Crezi că e fain? Mi-a luat ceva timp să-l fac așa. Hey, nu schimba subiectul.
Culmea,el mă face să plâng,tot el mă face să râd.
An:- Nu vreau să vorbesc cu tine.
*Perspectiva Marei*
Mă bucur atât de mult! Îi spionam pe Cristi și Andreea. Planul meu merge perfect. Dacă nu știați,eu i-am trimis mesajul Andreiei,de pe telefonul lui Cristi. După ce Cristi se va da bătut, fiindcă pun pariu că Andreea nu o să-l ierte și dacă îl iartă am un plan B,eu o să fiu din nou cu Cristi. Moa ha ha ha!😈😈
După mult timp îl văd pe Cristi plecând plângând (ce ciudat sună) din hotel. Se duce într-un parc. L-am lăsat jumătate de oră singur să nu creadă că-l spionam. Apoi mă prefac că mă plimb prin parc și că mă întâlnesc cu el accidental.(Mar=Mara)
Mar:- Bună,ce s-a întâmplat?
C:- Ăăăă... Nimic.
Cristi își șterge lacrimile să nu văd că plânge.
Mar:- Se vede că ai pățit ceva. Ce?
C:- Păi, cineva i-a trimis Andreiei un mesaj de le numărul meu și nu știu cine,și Andreea nu mă crede că nu am fost eu.
În gândul Marei:
Mar:- Da, planul meu a reușit!
În realitate:
Mar:- Îmi pare rău! E super nașpa! Măcar dacă ai știi cine a fost.
C:- Dar cine ar face așa ceva? Singurele persoane care ar face așa ceva sunt Amalia și Dani,dar ei erau plecați în Timișoara,deci nu au cum să fie ei.
Mar:- Da,nu știu. Ai vrea să mergem la un film să mai uiți?
C:- Nu știu ce să zic... Nu prea am chef...
Mar:- Te loooooggggg!
C:- Bine,hai.
Mar:- Yuppppppyyy! Fac eu cinste.
C:- Nu trebuie!
Mar:- Ba da.
*La mall*
După film l-am convins pe Cristi să ne mai plimbăm. Deodată o văd pe țăranca de Anreia. Atunci îl sărut pe Cristi. Yuppppppyyy! Andreea a văzut!
* Perspectiva Andreiei*
Mă plimbam cu Ramona și Vlad prin mall ca să nu mă mai gândesc la Cristi. Și fix atunci îl văd sărutându-se cu Mara. Srs? Asta e aproape imposibil. Chiar sunt blestemată.
An:- Să mergem.
R:- De ce?
An:- Uite.
V:- Da, văd,sunt niște prețuri uriașe la carcasele de telefon.
An:- Nu asta. Uite acolo.
V:- Ohhh... Cristi se săruta cu Mara? 😨Yack! Scârbos!💩
An:- Da...💔
R:- M-am săturat!
Ramona fuge spre ei.
An:- Ramona, ce faci?!
R:- Nimeni nu o rănește pe prietena mea și scăpa nepedepsit.
An:- Nu stai...
Nu apuc să termin ce am de zis că Ramona pleacă din mall. Nu înainte să le facă o poză sărutându-se. Iese din mall și sună pe cineva.
An:- Știi ce?!?! O să îmi fac singură dreptate!😠😠😠😠😠
Atunci merg la cel mai apropiat magazin, cumpăr un suc, mă duc la cei doi "porumbei" și le torn la amândoi sucul în cap. În timpul ăsta Vlad se uita la nenorocitele alea de carcase până la urmă cumpără una.
An:- Să vă țină!
C:- Aaaaaaaaa! (țipă ca o fetiță) Ce ai pățit, femeie?
An:- Scuze,m-am împiedicat de covor.😂😂😂😂
C:- Nu e covor pe jos.😠😠😠
An:- Nu-mi pasă! Meriți asta!😠
C:- Dar ce am făcut eu?
An:- Ce ai făcut tu? Ascultați-l pe
"Domnul Nevinovat"! Ai sărutat-o pe curva asta!
C:- Nu am sărutat-o! Dar știi ceva?!? Și ce îți pasă ție că am sărutat-o?!?!? Ești geloasă sau ce?
An:- Nu sunt geloasă. Oricum tu te-ai despărțit de mine.
C:- Nu m-am despărțit de tine, femeie! Ce nu înțelegi?!
An:- Păi și mesajul ăla cine l-a scris? Soacră-mea?
C:- Bine, dacă nu mă crezi,nu mă crezi! Ce îmi pasă?!?
An:- Ba îți pasă!
C:- Ba nu! De unde știi?
An:- Fiindcă de vede pe tine că îți pasă!
*Perspectiva Marei*
Vai ce îmi place când se ceartă! Aș putea să mă uit la ei toată ziua cum se ceartă. Apropo,ce frumos e Cristi când e furios.
* Perspectiva Andreiei*
Mă certam cu Cristi. Ramona vine împreună cu... Pam pam pam... Rareș. Mara și Rareș nu s-au despărțit.
Rar:- Aici umblai,curva dreacu'?
Mar:- Rareș,nu e ceea ce pare!
Rar:- Păi,în poza asta pare că te săruți cu Cristi!
Mar:- Ba nu! E editată! Nu m-am saturat cu el.
Rar:- Păi,nu se vede că e editată! Când te țineam în futai și în lux eram bun! 😠😠😠😠😠😠😠
R&An&C&V:- Ce?!?!?!😨😨😨😨
Rar:- Te ia mama lu' proces verbal! Doamne... Ce curvă mi-ai dat pe cap...
* Mara și Rareș au plecat *
An:- Îmi pare rău că m-am purtat așa.
C:- Și mie.
An:-Ne împăcăm?
C:- Da.
An:- Ok.






Și Andreea și Cristi au trăit fericiți până la adânci bătrâneți sau până s-a băgat Mara iar în relația lor. Scuzați eventualele tone de greșeli,dar e ora 00:18și abea acum postez. Vă pwp 😘😘 Andreea out's 😘😘 Bye 😘😘😘😘😘😘😘



Îndrăgostită de Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum