Fan meeting-ul (partea a doua)

538 14 0
                                    

   E duminică. Mă trezesc și îmi fac rutina de dimineață. Apoi mă îmbrac și mama mă cheamă în bucătărie.
M:- Andreea, vreau să îți zic ceva. Aseară m-am uitat peste carnetul tău de note.
An:- O,nu, și a trebuit să sune vecina de deasupra iar la salvare?
M:- De data asta nu a fost cazul.
An:- Ok.
M:- Dar de ce ai luat 4 la mate iar?
An:- Păiii...
M:- Niciun păi. Îmi pare rău dar până nu iei un 10 nu te pot lăsa să mergi.
Atunci merg în camera mea. Deodată sună telefonul. O,nu,e Amalia! O să mă omoare dacă îi zic că nu mă mai lasă la fan meeting. Convorbire telefonică:
Am:- Hey, Andreea,poți să vii afară?
An:- Nu pot, trebuie să învăț.
Am:- Tu, înveți?! De când?!
An:- De când mama nu mă mai lasă la fan meeting, fiindcă am luat 4 la mate.
Am:- Ceeeeee?!!?!?!?Ok mâine ne ascultă din metoda triunghiurilor congruente. Dacă nu iei 10 jur că te bat!
An:- Ok.
       *După 3 ore de învățat plictisitoare și lungi*
An:- Mama, dacă mâine iau un 10 pot să merg la fan meeting?
M:- Atâta timp cât nu iei alte note mici...
An:- Okyy dokyy. Ești cea mai bună mamă din lume!
      *A doua zi*
E luni. Mă trezesc somnoroasă așa că vreau să mă culc la loc. Apoi îmi amintesc că azi o să ne asculte la mate. Așa că mă hotărăsc să nu chiulesc.Mă ridic,îmi fac rutina de dimineață, mă îmbrac și plec la școală.
                *La școală*
Ajung și mă pun în banca mea lângă Amalia. În clasă vine profa'.(pr=profesoara)
Pr:- Bună ziua! (T=toți)
T:- Bunăăă ziuaa!
Pr:- Cine vrea să fie azi ascultat?
Liniște mormântală. Nimeni nu ridică mâna. Înafara de o proastă care vrea să meargă la un fan meeting.
Pr:- Andreea,vrei să te ascult?
An:- Da.
Pr:- Bine.Vino la tablă,iau un marcăr și rezolvă exercițiului 18 de la pagina 96.
Citesc problema și pentru prima oară în viața mea știu să rezolv.După 5 minute termin. Profesoara verifică apoi zice:
Pr:- Vezi că se poate să înveți! 10! La loc!
Orele se termină greu și plictisitoare,dar se termină. Mă duc acasă și îi arăt mamei carnetul.
M:- Vezi că se poate să înveți!
An:- Asta a zis și profa'. Deci pot să mă duc la fan meeting?
M:- Da.
An:- Yuppppppyyy!

Sper că va plăcut! Diseară mai postez un capitol. Vă pwp 😘!
Andreea out's.

Îndrăgostită de Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum