Peste 10 ani

209 8 4
                                    

Ce s-a întâmplat peste 10 ani?
    Sall toată lumea,sunt eu, Andreea,cred că mă cunoașteți. (Ce tot zic suntem împreună de 27 de capitole,normal că mă cunoașteți și dacă nu mă cunoașteți, sunt fata care vă stresează cu cartea ei). Deci,să trecem  direct la subiect: au trecut 10 ani de când sunt împreună cu Cristi. Și ne înțelegem foarte bine. Studiez la  facultatea de arte din Constanța. Sunt actoriță. Am jucat și de câteva ori la Teatrul Național. Bine,nu vreau să mă laud,nu de asta am scris cartea. Chiar dacă viața mea pare perfectă nu e. Mă cert foarte des cu mama. Foarte des,prea des, extrem de des, zici că sunt din nou la pubertate. Că vorbeam de mama,tocmai vine la mine în cameră și mă deranjează din ce făcea. Mă uit la TV,la Nickelodeon,la Henry Danger. Da,știu că am 25 de ani, dar mie îmi place.
M:- Andreea, ce faci, iar freci menta?
An:- Nu,mama,se freacă ea singură.
M:- Nu fi nepoliticoasă cu mine! Nu așa te-am crescut!
An:- Nu, mama,așa m-au crescut lupii.
M:- Sunt, sătulă de atitudinea ta, domnișoara!
An:- Dacă ești sătulă de atitudinea mea,plec!
M:- Bine,pa!
Îmi strâng lucrurile într-o valiză și plec la... Pam,pam,pam... Ramo! Ea sigur mă primește.(Am uitat să vă spun Ramona și Vlad și-au luat un apartament împreună ca să scape de mine și de Cristi și să aibe intimitate😏)
Ajung în fața ușii ei și bat la ușă. Deschide Ramona.
An:- Salut, surioară...
R:- Stai să ghicesc,te-ai certat cu mă-ta și vrei să stai cu mine și Vlad?
An:- Da!😁
R:- Intră.
Intru la Ramona acasă și în living era Vlad care freca menta. Și maică-mea mai zice de mine.
V:- Andreea,ce faci cu valiza aia aici? Zice Vlad foarte speriat de ce va urma.
An:- Păi,mă mut la voi.
V:- NUUUUUUUU! DE CE???😱😱
R:- Vlad,nu mai țipa ca un descreierat și ajut-o pe Andreea să își ducă bagajele la ea în cameră. V-a sta în cameră de oaspeți.
V:- Vlad, fă aia, Vlad repară aia, Vlad du-te acolo,Vlad, Vlad, Vlad. Am ajuns scalv în propria casă.
R:- Te-am auzit! Vezi că zbori pe geam dacă mai comentezi!
V:- Scuze...😒 Poftim,Andreea, sper să pleci cât mai repede, adică să te simți ca acasă.
An:- Merci!
Vlad se duce în living. După câteva ore în care Ramona îl ceartă,îl mustrează,îi spune să se poarte frumos cu mine că sunt musafir,și alte chestii pe care le fac mamele,ăăăă,pardon, Ramonele, vine Ramona la mine în cameră și mă întreabă:
R:- Andreea,vrei să vii la mall cu mine și Vlad?
An:- Da.
Mergem la mall și acolo ne întâlnim cu... Tobele vă rog... Mara și Rareș. Ei ne văd,dar nu ne bagă în seamă. Am  văzut că erau la raionul de copii și cumpărău cărucioare, biberoane și alte chestii de bebeluși. Oare? Nu cred. Probabil? Probabil nu. Dar... Cât timp eu mă gândeam la asta Ramona pleacă la ei și îi întreabă:
R:- Hey, prieteni,ce faceți?
Rar:- Bine,tu?
R:- Bine,am venit la mall cu Andreea și cu Vlad.
M:- Dar unde sunt, că nu-i văd?
R:-Andreea e la raionul cu dulciuri, iar Vlad la raionul cu tehnologie.
Mar:- Ok...😒. Spune Mara cam nepăsătoare.
R:- Voi ce faceți?
Mar:- Păi, uite, după nunta noastră...
R:- Stai! Ce? Nuntă?!
Mar:- Da, a mea și a lui Rareș.
R:- Păi și pe mine, pe Andreea,pe Vlad și pe Cristi de ce nu ne ați invitat?
Mar:- Fiindcă nu am vrut să veniți!😂😂😂.Zice asta și începe să râdă isteric.
Rar:- Mara,nu fi nesimțită. E totuși sora ta.
R:- Ok... Și ce faceți aici?
Mar:- Păi,vezi, tu, dragă surioară, sunt însărcinată.
R:- Ce?!?!??!?😨😨😨😨😨😨
Mar:-Da!
R:- Ok... Trebuie să plec... Pa!
Mar&Rar:- Pa!
* Perspectiva Ramonei*
Eu mă duc la raionul de haine și cumpăr:47 de tricouri,93 de blugi,88 de fuste,31 de bluze și 95 de rochii. Andreea cumpără toate dulciurile posibile și imposibile din mall,iar Vlad își cumpără PS8, iPhone 15, Smartphone 21+ și alte chestii neinteresante. Așa spargem 100.000 de euro într-o zi.
Mergem acasă, mâncăm prânzul, bine,doar eu și Vlad mâncăm, fiindcă Andreea băgase în ea dulciuri ca în spitalul de nebuni.
La un moment dat Andreiei îi sună telefonul.Apoi pleacă pe plajă. Eu mă duc în dormitor și acolo văd luminițe,petale de trandafiri pe pat și pe Vlad în genunchi cu o cutiuță în mână. Și zice:
V:- Ramona,fata care mi-a mâncat nervii atâta timp,fata pe care o iubesc cel mai mult,vrei să îmi faci onoarea de a mă face cel mai fericit băiat din lume și te căsătorești cu mine?
Ramona sare în brațele lui Vlad și zice:
R:- DA!
Apoi Vlad îi pune inelul pe deget, așa arată inelul de la Vlad:

 Și zice:V:- Ramona,fata care mi-a mâncat nervii atâta timp,fata pe care o iubesc cel mai mult,vrei să îmi faci onoarea de a mă face cel mai fericit băiat din lume și te căsătorești cu mine?Ramona sare în brațele lui Vlad și zice:R:- DA!Apoi Vlad ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

      *Perspectiva Andreiei*
Îmi sună telefonul, răspund și mă duc pe plajă. Acolo era Cristi cu un buchet de trandafiri albi în mână și o cutiuță în formă de inimioară, deodată încep niște artificii. Erau roz,roșii,albastre, galbene, verzi,de toate culorile. Și scria:"Andreea,te iubesc foarte mult,am trecut prin multe înpreună. Ai vrea să îmi faci onoarea de a fi soția mea?"
Nu credeam că e posibil așa ceva. Adică băiatul ăsta a scris cu artificii pe cer dacă vreau să mă căsătoresc cu el. Voi credeți?
Așa arată inelul de la Cristi:

Cristi deschide cutia și îmi arată acest inel,apoi îmi zice:C:- Deci,vrei?An:-

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cristi deschide cutia și îmi arată acest inel,apoi îmi zice:
C:- Deci,vrei?
An:-...
To be continuide...

Credeați că vă zic dacă Andreea acceptă sau nu? Păi nu vă zic. Postez diseară ultimul capitol. Să știți că am șters cartea cu vampiri, fiindcă nu îmi placea și era prea mult să scriu 2 cărți deodată. Scuze că am făcut capitolul așa scurt. Ne citim diseară la următorul capitol. Vă pwp 😘😘 Andreea out's 😘😘 Bye 😘😘😘

Îndrăgostită de Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum